Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace využívající GPS modul
Blatný, Petr ; Láník, Aleš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem návrhu a tvorby mobilní aplikace využívající GPS modul. Touto aplikací je lokalizační hra, kde hráčovým úkolem je projít za co nejkratší čas na mapě zobrazené body. Jako cílová mobilní platforma byl zvolen operační systém Android. Mapové podklady v aplikaci jsou volně šířené Open Street Maps. Práce se proto zabývá popisem platformy Android, mapových podkladů a systému GPS. Aplikace dále využívá SQLite databázi pro uložení perzistentních dat. Pro hru více hráčů na více zařízeních je využito platformy Gamooga, která umožňuje vzájemnou komunikaci zařízeních.
Generování procedurálních terénů
Petlan, Michael ; Bartoň, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice algoritmů náhodného generování výškových map. Popisuje základní teoretické poznatky a rozvíjí je o využití L-systémů pro vytváření říční sítě. V rámci práce byla implementována knihovna algoritmů pro generování výškových map a jednoduchá aplikace, demonstrující její použití.
Generátor vizitek
Mudrík, Richard ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude návrh a popis řešení vlastního programu. V závěru je zhodnocení práce a návrhy na pokračování.
Game for Mobile Devices Using Sensors
Müllerová, Věra ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for mobile devices with an Android operating system. This thesis contains a description of the programming for an Android platform concentrating on domains that were used during the game's implementation. Further a design of the application and a detailed description of the implementation are explained in this thesis. An interesting area of implementation is the use of OpenStreeMap, a work with GPS and Smartphone's sensors. Finally, there is analysis of possible following progress.
Fyzikální hra pro mobilní platformu Android
Boszczyk, Radek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této platformě. Krátce se také věnuje principům fyzikální simulace v počítačových hrách. Součástí práce je i podrobný popis návrhu a implementace hry pro platformu Android, která využívá zmíněnou fyzikální simulaci.
Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android
Pösel, Robert ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti vytváření 3D grafiky, zpracování senzorových dat a využití prvků rozšířené reality na platforně Android.
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, Pavel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této platformě. V práci jsou popsány možnosti vývoje takovýchto aplikací, a to především prostřednictvím grafického toolkitu SWT. Popsána je také knihovna JavaMail pro práci s elektronickou poštou. V závěru jsou demonstrovány výhody a nevýhody vytvořené aplikace. Výsledkem praktické části práce je poštovní klient, určený pro mobilní linuxová zařízení s dotykovým ovládáním a úvod do problematiky vývoje softwaru pro platformu Openmoko.
Výukový program pro demonstraci principu spline křivek
Krbyla, Slavomír ; Bartoň, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou výkového programu pre demonaštráciu spline kriviek. Program založený na frameworku Qt v programovacom jazyku C++ dáva užívateľovy možnosť vyskúšat' si zadávanie niektorých v počítačovej grafike často používaných kriviek. Pritom sa môže bľižšsie zamerat' na ich vybrané vlastnosti.
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou rozebrány různé metody, jejichž výhody a nevýhody jsou poté brány na zřetel. Dále je popsán navržený program, který umožňuje zobrazování modelu terénu a oblohy, s použitím vybraných metod pro jednotlivé součásti. Pro zobrazování jsou použity knihovny SDL a OpenGL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Bartoň, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.