Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 395 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna edičního profilu nakladatelství Euromedia Group v souvislosti se získáním nakladatelské značky Odeon
Fílová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Jonáková, Anna (oponent)
Tématem bakalářské práce je objastnit rozšíření edičního profilu nakladatelství Euromedia Group v souvislosti se získáním nakladatelské značky Odeon. Cílem práce je vysledovat, jak kvalitní a rozsáhlý je ediční profil nakladatelství Euromedia Group - jednoho z nejsilnějších nakladatelství na současném knižním trhu v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti
Rybářová, Karolína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti představuje občanské sdružení Českého červeného kříže, jeho historii, poslání, oblasti činnosti, tradici v kontextu Mezinárodního Červeného kříže a jeho pozici v neziskovém sektoru. Především ale pojednává o jeho marketingové komunikaci. Výraznější marketingové projekty za uvedené období jsou analyzovány, interpretovány a hodnoceny za pomoci odborné literatury. Práce se zabývá i úspěšností těchto kampaní a významem komunikace Českého červeného kříže a také jeho konkurencí v neziskovém sektoru. Na základě získaných poznatků je celkově zhodnocena komunikační strategie Českého červeného kříže a je provedena SWOT analýza jako metoda k maximálnímu využití vnějších i vnitřních faktorů organizace. V závěru práce nabízí společensko-etický náhled na funkci a postavení neziskového sektoru v České republice i mimo ni a pokouší se o návrh dalších komunikačních možností Českého červeného kříže a jeho diferenciaci od ostatních neziskových organizací u nás.
Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.
Place marketing města Český Krumlov
Juránková, Simona ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing destinace Český Krumlov a na základě této analýzy navrhnout optimální řešení marketingové komunikace i dalším městům zapsaným na Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO v České republice. V teoretické části je popisována kulturní destinace (produkt) Český Krumlov, specifika marketingu destinace, komunikační aktivity organizací propagujících Český Krumlov, zejména pak úloha Destinačního managementu. Analytická část se zaměřuje na samotnou marketingovou strategii Českého Krumlova a propagaci zejména prvních tří marketingových pilířů Českého Krumlova, které vyhodnotí závěrečná SWOT analýza.
Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy Hyundai v České republice
Hajzlerová, Jana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl představit problematiku vlivu kultury na formy a charakter marketingové komunikace. Vysvětluje základní přístupy k problematice interkulturního marketingu a blíže představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Se zaměřením na charakteristické rysy korejské společnosti je optikou této teoretické základny představena marketingová komunikace firmy Hyundai v České republice. Zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu stylu společnosti, který se projevuje především v nástrojích PR a CSR. Výstupem této práce je vysvětlení opomíjených kulturně determinových aspektů komunikace Hyundai a celkové hodnocení procesu adaptace firmy v kulturně odlišném prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 395 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.