Název:
Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy Hyundai v České republice
Překlad názvu:
Culture-based aspect of Hyundai's communication in Czech Republic
Autoři:
Hajzlerová, Jana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce si klade za cíl představit problematiku vlivu kultury na formy a charakter marketingové komunikace. Vysvětluje základní přístupy k problematice interkulturního marketingu a blíže představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí. Se zaměřením na charakteristické rysy korejské společnosti je optikou této teoretické základny představena marketingová komunikace firmy Hyundai v České republice. Zvláštní pozornost je věnována komunikačnímu stylu společnosti, který se projevuje především v nástrojích PR a CSR. Výstupem této práce je vysvětlení opomíjených kulturně determinových aspektů komunikace Hyundai a celkové hodnocení procesu adaptace firmy v kulturně odlišném prostředí.This thesis aspires to introduce the question of cultural influence on forms and character of marketing communication. It explains the main approaches to intercultural marketing and more closely looks at Hofstede's theory of cultural dimensions. With regards to the specifics of Korean society, marketing communication of Hyundai in the Czech Republic is introduced based on this theoretical background. Attention is paid especially to the communication style of Hyundai as recognized in PR and CSR tools. The outcome of this thesis is an explanation of marginalized culture-based aspects of Hyundai's communication and a general evaluation of the company's adaptation process in a culturally different environment.