Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ženy 60+ jako cílová skupina pro poskytování komerčních TV služeb
Kopecká, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Ženy 60+ jako cílová skupina pro poskytování komerčních TV služeb Cíle: Hlavním cílem je návrh marketingové koncepce pro nabízení TV služeb pro cílovou skupinu ženy 60+, taková koncepce následně poslouží jako část podnikatelského záměru Pro zpracování diplomové práce je využit jak kvantitativní výzkum, podobě písemného dotazníkového šetření, tak kvalitativní výzkum formě ých ů, sloužících k doplnění, objasnění a verifikování dotazníku. Výzkumné šetření je realizováno s cílovou Pro analýzu tržní situace je využita obsahová analýza, vycházející obsahových údajů Českého statistického úřadu. Výsledky výsledku výzkumného šetření vyplynulo, že značná část cílové skupiny seniorek, starších 60 let se snaží prožívat stáří aktivním způsobem a má zájem na zkvalitňování života prostřednictvím pohybu. Výsledky empirického výzkumu umožnily vypracovat marketingovou koncepci, na jejímž základě vznikl program Vitální žena 60+, specializující se na cvičení, určené seniorkám. Značná část respondentek začíná využívat výhod moderních komunikačních technologií a tak lze nabídku cvičebního programu potenciálním klientkám prezentovat jak tradičními tištěnými komunikačními prostředky, tak prostřednictvím Klíčová slova: Pilates, joga, aerobní cvičení, vhodné pohybové aktivity, senioři, demografický výhled, stáří,
Kompetenční profil koordinátora dobrovolníků na sportovní akci
Klenerová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Kompetenční profil koordinátora dobrovolníků na sportovní akci Cíl: Hlavním cílem práce je vytvořit kompetenční profil koordinátora dobrovolníků, z pohledu především dobrovolníků, pro potřeby organizátorů sportovních akcí, zejména v Labe aréně Račice. Vedlejšími úkoly práce jsou vytvořit týž profil z pohledu manažerů, dále z pohledu dobrovolníků i manažerů a jednotlivé pohledy porovnat. Metody: Práce kombinuje metody kvalitativního i kvantitativního charakteru. Na základě studia odborné literatury a rozhovorů s koordinátory dobrovolníků a dalšími manažery sportovních akcí byl vytvořen seznam kompetencí potřebných pro efektivní výkon práce koordinátora dobrovolníků. Důležitost jednotlivých kompetencí poté zhodnotili dobrovolníci na Mistrovství Evropy juniorů a závodníků do 23 let v rychlostní kanoistice 2019 pomocí písemného dotazování. Výsledky: Sestavený kompetenční profil zahrnuje 20 kompetencí, které dobrovolníci ohodnotili jako nejdůležitější. Jedná se o kompetence pozitivní, důvěryhodný, zodpovědný, pilný, přátelský, psychicky odolný, s přirozenou autoritou, racionální a klidný z kompetenční skupiny osobnostní charakteristiky a kompetence umět jednat s lidmi, dovednost rozhodovat, schopnost improvizovat, řešení krizových situací, samostatnost, organizování, rozdělování úkolů,...
Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport
Jelínková, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Metody: Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků. Výsledky: Výstupem této diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zefektivnění věrnostního programu, osobního prodeje během výjezdových akcí a rozšíření spolupráce PR. Nově jsou navrženy společné outdoorové akce, použití venkovní reklamy a guerilla marketing. Klíčová slova: zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zboží
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě výzkumu vývoje spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem poskytnout konkrétní doporučení pro zlepšení vzájemné součinnosti mezi těmito stranami. Výzkum se zaměří na spolupráci ČOV a dobrovolníků v rámci olympijských parků Rio - Lipno 2016 a PyeongChang 2018. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní a kvantitativní metody. Pro kvalitu získaných dat byl realizován rozhovor s hlavním koordinátorem dobrovolníků Tomášem Mirovským a zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí. Této sportovní události se autorka účastnila jako dobrovolník. Působila jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že vývoj spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem se v roce 2018 zlepšil. Pomocí výzkumu byly odhaleny nedostatky ČOV zejména v oblasti organizace, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se...
Marketingový plán studia Yoga Karlín
Levá, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán studia Yoga Karlín Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu, který bude sloužit jako podklad pro budoucí činnost studia Yoga Karlín. Plán je zpracován na základě analýzy aktuální situace, ve které se studio nachází. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito několik metod. Mezi ně patří pozorování, které popisuje dobu odbavení klientů na recepci, dále probíhalo hloubkové interview s majitelem a provozním studia, kteří subjektivně hodnotili aktuální situaci. Jako další byla vytvořena analýza konkurence a scoring model, soustřeďující se na 7 jógových studií. Na základě výsledků předchozích metod byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největším konkurentem je studio Jógovna. Je to místo, které dosáhlo nejlepších výsledků v rámci uskutečněného scoring modelu, díky kvalitě svých služeb, dostupnosti a dalším pozorovaným faktorům. Pro marketingový plán byla stěžejní SWOT analýza, která přehledně zobrazila silní a slabé stránky studia Yoga Karlín a příležitosti a hrozby trhu. Jako největší slabinou se ukázal nedostatečný systém vzduchotechniky, chybějící rezervační systém a slabé využití místnosti fyzioterapie. Klíčová slova: služby, marketingový mix, pozorování, hloubkový rozhovor, SWOT analýza, jóga
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory
Sedlářová, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory" je zhodnocením úrovně spokojenosti zákazníků fitness centra Form Factory. Ve své konečné podobě může sloužit jako podklad k navržení opatření, jež zlepší úroveň spokojenosti zákazníků. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Pro zpracování výsledků byla využita metoda klasifikačního kříže na základě Bradyho modelu. Výsledky: Z výsledků šetření se ukázalo, že úroveň spokojenosti je velmi dobrá, jen zde existuje několik málo připomínek ze strany zákazníků, u nichž vedení může zvážit změnu, či je realizovat. Klíčová slova: sportovní služby, vlastnosti sportovních služeb, kvalita sportovních služeb, dotazník
Spokojenost dobrovolníků u běžeckých a badmintonových závodů
Starzewski, Viktor ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spokojenost dobrovolníků u běžeckých a badmintonových závodů Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, jaké úrovně dosahuje spokojenost dobrovolníků ve vybraných běžeckých a badmintonových soutěžích. Popsána je metodika získávání dobrovolníků a jejich kooperace s organizátory před, v průběhu i po akcích. Na základě dat získaných z více forem dotazníků jsou definovány charakteristiky dobrovolnictví v rámci pořadatelských organizací. Dílčím úkolem práce je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by pomohlo organizátorům zefektivnit spolupráci s dobrovolníky. Metody: V této práci je užita metoda kvantitativní prostřednictvím elektronického dotazníku a kvalitativní v podobě rozhovoru. Metoda analýzy je aplikována v případě teoretických východisek. Výsledky: Výsledky výzkumu poukazují na jasné rozdíly mezi dobrovolnictvím u velkých a malých projektů. Zároveň lze u nich nalézt mnoho společných znaků. Porovnáním výsledků obou výzkumů se zabývá diskuze a praktická část, ve které nechybí formulace doporučení pro oba subjekty práce. Klíčová slova: dobrovolnictví, dobrovolník, běh, maraton, badminton, sportovní akce
Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík
Dvořák, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření kvalitního a reálného strategického plánu projektu Letní tábor & Honzík, který bude v závěru práce porovnán se skutečností. Metody: Je provedena marketingová situační analýza, kdy jsou na základě SWOT analýzy identifikovány klíčové faktory a určena strategická východiska. Zjištěné výsledky jsou implementovány do metody BSC, která slouží k naplnění a realizaci zvolené strategie. Práce pracuje se strategickou mapou, která umožňuje vzájemné pochopení vztahů mezi jednotlivými strategickými cíly. Dále je v této diplomové práci využita metoda analýzy textů, dokumentů a monitoring, zejména pro oblast sociálních sítí. Výsledky: Na základě analýzy SWOT a určení jednotlivých strategických cílů firmy pomocí metody BSC byl utvořen strategický plán projektu letního tábora. Pro zajištění existence projektu v budoucích letech bylo stěžejním parametrem dosažení ziskovosti projektu a spokojených zákazníků. Oba tyto parametry byly na základě zjištěných výsledků naplněny. Klíčová slova: strategický management, analýza podniku, podnikatelský záměr, finanční analýza, děti, plánování, strategie, realizace projektu, zážitkové sportovní a táborové hry

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 PECINOVÁ, Markéta
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.