Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen nové komunika ní kanály, ale zp sobují i zm ny v pou ívání t ch sou asn ch. To klade nároky nejen na u ivatele, ale i na inzerenty, kte í se t mto zm nám musí p izp sobit, pokud necht jí ztratit své zákazníky. Zp sob, jak komunikovat ve sv t nov ch médií je velmi specifick a li í se p edev ím nutností v t í interakce a bli ího kontaktu se zákazníkem. To p edstavuje na jednu stranu v hodu v podob okam ité zp tné vazby, na stranu druhou ov em vystavuje firmy kritice, která se nyní d je ve ve ejném prostoru. Zm ny, ke kter m v mediálním sv t dochází toti áste n stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umo ují vytvá et a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je p ipojen na internet. Jako p íklad jsem si vybrala spole nost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nov ch médií pom rn úsp ná. Aktivn komunikuje na sociálních sítích, doká e je integrovat do sv ch kampaní a její asopis a web iliChilli je skv l m p íkladem vlastn ného média. V záv ru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve sv t a dot ká se i mo ného budoucího v voje na tomto poli.
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
Budování značky Google a jeho specifické postavení na poli internetových služeb
Bášová, Kateřina ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb Abstrakt Bakalářská práce na téma "Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb" se zabývá významem a podobou procesu budování značky jedné z nejbohatších firem světa. Cílem mé práce je poukázat na faktory, které stojí za úspěchem značky Google, představit ji v kontextu brand buildingové strategie a nastínit specifický a neortodoxní přístup společnosti k tomuto problému. Tato práce dále seznamuje čtenáře se základními atributy úspěchu značky, provádí je historií od vzniku společnosti až po současnost a představuje její proslulou firemní kulturu. Po teoretickém výkladu konceptu hodnoty značky je podrobně rozebrána marketingová strategie značky Google, jednotlivé kroky procesu budování značky a jednotlivé části marketingového mixu. Klíčovou část mé bakalářské práce představují kapitoly zaměřené na analýzu současné tržní pozice včetně definování nejtíživějších problémů společnosti a na určení konkurenčního postavení Googlu na různých trzích.
Marketingová komunikace módních značek na českých internetových blozích
Hnídková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zachycení vývoje fenoménu módních blogů na území České republiky se zaměřením na využití této platformy k marketingové komunikaci zejména oděvních a kosmetických značek. Cílem je pomocí deskriptivní analýzy popsat nejčastější metody marketingové komunikace využívající k propagaci autory blogů jakožto názorové vůdce, průnik této komunikace do autorských obsahů blogů a také analyzovat reakce čtenářů na takové obsahy. V první kapitole se věnuji obecné charakteristice módních blogů, druhá část je věnována vzniku a vývoji tohoto fenoménu v zahraničních státech a jeho vlivu na demokratizaci módy. Třetí část pojednává o hlavních bodech, které mají zásadní vliv na vývoj módních blogů na území České republiky, což umožnilo rozvoj marketingového využití tohoto média. Ve čtvrté části se zabývám autory blogů a jejich pozicí názorových vůdců, kteří jsou efektivně využíváni pro šíření znalosti značky. Další část je zaměřena na samotný způsob komunikace blogerů se čtenáři a jejich následnou reakci na sponzorovaný obsah. Závěrem jsou shrnuty hlavní poznatky a součástí přílohy je obrazová dokumentace showroomu značky H&M jakožto prostředí, které je touto firmou využíváno ke komunikaci s blogery.
Cholinergní neurony a Alzheimerova choroba
Machová, Eva ; Doležal, Vladimír (vedoucí práce) ; Krištofíková, Zdena (oponent) ; Zvolský, Petr (oponent)
Alzheimerova choroba je degenerativní onemocnění mozku, jehož výskyt se zvyšuje s rostoucím věkem a které každoročně postihuje vyšší počet osob. Jejím typickým funkčním příznakem jsou poruchy různých mentálních funkcí včetně poruch krátkodobé paměti a rozvoje změn v chování. Je vyvolána zvýšenou produkcí p-amyloidu, která vede k typickému hromadění extracelulárních l3-amyloidových plaků. Přirozené stárnutí, a ve zvýrazněné formě i Alzheimerovu nemoc, doprovází úbytek cholinergních neuronů a ochabování cholinergniho nervového přenosu v mozku. Ve své práci jsem se zabývala změnami, ke kterým dochází v mozkovém cholinergním systému v průběhu stárnutí u kontrolních myší a u transgeního myšího modelu Alzheimerovy choroby. V této souvislosti jsem se také zabývala vlivem dokosahexaenové kyseliny (w-3 esenciální mastná kyselina) na udržování cholinergního fenotypu u neuronálni cholinergní buněčné linie NG1 08-15 a v pokusech ex vivo na mozkové kůře laboratorního potkana studiem účinku muskarinového agonisty xanomelinu, který byl vyvýjen jako lék pro selektivní posílení přenosu M1 muskarinovými receptory u Alzheimerovy choroby, na muskarinové M2 a M4 receptory. Z pokusů vyplývá, že transgen ní myši APPswe/PS1dE9, produkující zvýšené množství l3-amyloidu, vykazují úbytek některých markerů cholinergních synapsí a...
Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analytics
Štěpánek, Jiří ; Kot, Pavel (oponent) ; Máchová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.
Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008
Kaucká, Kristýna ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Máchová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich stručnou historii a způsob jakým fungují. Druhá část práce popisuje sítě MySpace a Facebook, jejich funkce, možnosti komerční komunikace, které nabízejí, a jejich vliv na sociální komunikaci.
Hipoterapie, součást léčebné terapie u dětí s dětskou mozkovou obrnou
MACHOVÁ, Eva
Bakalářská práce na téma hipoterapie, součást léčebné terapie u dětí s dětskou mozkovou obrnou se věnuje působení a vlivu hipoterapie na pohybový aparát a emoční projevy tří dětských pacientů. Výzkum probíhal od ledna do března 2011 v prostorách Socioterapeutické farmy Psychiatrické léčebny Bohnice v Praze. V současné době se hipoterapie stále více dostává do povědomí odborníků i laické veřejnosti. Je ovšem důležité, aby tato terapie nebyla vnímána jen jako ?povození? na koni za účelem emočně libého prožitku, ale jako cílená a účinná terapeutická metoda. Svou bakalářskou prací poukazuji na pozitivní působení této terapie nejen na emoční stránku, ale i na motorický projev pacienta a ovlivnění svalového tonu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsem z odborné literatury a jiných dostupných zdrojů shrnula poznatky o hiporehabilitaci se zaměřením převážně na hipoterapii. Dále jsou uvedeny poznatky o dětské mozkové obrně (DMO), možnostech fyzioterapie u dětské mozkové obrny a o typech svalového tonu. V praktické části jsem výzkum zaměřila na zjištění vlivu hipoterapie na pacienty s DMO. Pomocí hipoterapie hodnotícího testu (Hollý, Hornáček, 2005) jsem hodnotila vliv hipoterapie na motorický projev pacienta sedícího na koni, měřením vzdálenosti epicondylus lateralis femuru pravé a levé dolní končetiny v maximální abdukci (Drhovský, 2006) jsem hodnotila vliv na spasticitu dolních končetin pacienta, verbální škálou pocitu pohody (Hollý, Hornáček, 2005) jsem hodnotila, zda jízda na koni saturuje u dětí s DMO emočně libé prožitky a sekundární analýzou dat jsem se pokusila vymezit působení hipoterapie u dětí s DMO. Bakalářská práce má přinést poznatky o terapii pomocí koně jak odborné, tak i laické veřejnosti za účelem poukázání na její pozitivní působení na člověka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 MACHOVÁ, Eliška
6 MACHOVÁ, Eva
10 Machová, Eliška
10 Máchová, Eliška
2 Máchová, Ema
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.