Název: Virální marketing a jeho využití na českém internetu-virální kampaň DIRECT pojišťovny (2008)
Překlad názvu: Viral marketing and its usage on Czech internet - DIRECT viral campaign (2008)
Autoři: Lorenc, David ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: buzz marketing; online marketing; sociální sítě; Virální marketing; word-of-mouth; buzz marketing; online marketing; social networks; Viral marketing; word-of-mouth

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38418

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302673


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet