Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analytics
Štěpánek, Jiří ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Kot, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.
Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analytics
Štěpánek, Jiří ; Kot, Pavel (oponent) ; Máchová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.