Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
České filmové centrum v návaznosti na APA a další filmové instituce
Třeštíková, Hana ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá vznikem a fungováním Českého filmového centra v kontextu a ostatími filmovými institucemi. Výchozím bodem pro práci byl osobní kontakt se zástupci Asociace producentů v audiovizi a českého filmového centra. Tato setkání byla také hlavním zdrojem informací. Cílem práce je nejen přehledně zmapovat strukturu organizací kolem centra, ale především popsat činnost této instituce tak, abysi čtenář mohl utvořit jasnou představu, proč a jak centrum funguje.
Jak vytvořit charakter televize prostřednictvím vizuálního designu anebo jak upoutat diváka
Macková, Andrea ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Grafické funkce televize jsou významným prostředkem komunikace, kterým se televize snaží upoutat svého diváka. Korporátní image a design televize tvoří dnes výrazný prvek televizního světa a není tedy pouze marketingovým nástrojem.
Právní problematika vývoje literárního scénáře
Pavlíková, Michaela ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Ostrouchov, Petr (oponent)
Práce se zabývá právními situacemi, které mohou nastat při vývoji literárního scénáře. První část rozebírá jednotlivé možnosti vykoupení licencí ke scénářům hotovým, rozepsaným nebo těm, co jsou psané na objednávku. Celá práce je psaná především z pohledu producenta, ovšem závěr první části se věnuje také ochraně práv scénáristy. Druhá část popisuje další autory, kteří se mohou podílet na vývoji literárního scénáře, a se kterými je tudíž nutné uzavřít licenční smlouvy. Zabývá se také specifiky filmové adaptace a autorského překladu. Ve třetí části je popsáno problematické postavení námětu v českém právu a jsou zde uvedeny některé možnosti jeho ochrany, stejně tak jako možnosti ochrany koncepce televizního pořadu nebo seriálu. Poslední část upozorňuje na možné důsledky nedostatečného vyřešení autorských práv. Rozebírá také možné vědomé i nevědomé zásahy scénáře do ochrany osobnosti některých osob a jejich právní důsledky.
Český lev- filmové výroční ceny
Borovička, Lukáš ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Diplomová práce se podrobněji zabývá českými výročními filmovými cenami Český lev ? Česká filmová a televizní akademie, systém hlasování, kategorie cen, slavnostní večery, přímé televizní přenosy a další. V práci se snažím vysvětlit, že Český lev není jen každoroční vyhlášení a předání cen. Je to především celoroční práce, která se týká fungování České filmové a televizní akademie, finančního a organizačního zajištění jednotlivých ročníků, příprav podkladů pro jednotlivá hlasování? Podstatná část je věnována proměnám či změnám jednotlivých kategorií Českého lva od roku 1994 do roku 2007. A co bylo důvodem těchto změn. V závěru práce je krátká zmínka o připravovaných novinkách českých filmových výročních cen.
Česká filmová pohádka z pohledu filmového producenta
Berčík, Pavel ; Pražský, Přemysl (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
V roce 1952 natočil režisér Bořivoj Zeman první významnou a dodnes veleúspěšnou pohádku Pyšná princezna a od té doby se pohádky staly zcela nedílnou a samozřejmou součástí české kinematografie. Tato diplomová práce ve své první části popisuje podmínky vzniku a výroby pohádek v období Československého státního filmu a analyzuje jejich postavení na trhu. Druhá část se zabývá vznikem filmových pohádek po roce 1989, opět zkoumá podmínky jejich výroby a to především s důrazem na vznik soukromého producentského sektoru. Poslední část pak porovnává závěry obou předchozích částí a zamýšlí se nad dnešní i budoucí úlohou filmové pohádky.
Product placement - teoretická východiska
Souralová, Ladislava ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Bakalářská práce ?Product placement ? Teoretická východiska? se zabývá jedním z možných nástrojů pro financování filmových projektů. Důvodem pro její vytvoření byla absence odborné literatury na toto téma v českém jazyce, jejím cílem je tedy vytvoření uceleného teoretického podkladu k této problematice v češtině. Dalším cílem pak bylo seznámení producentů s pohledem druhé strany tohoto procesu, tj. marketéra firmy. Práce je rozčleněna do celkem šesti kapitol. Nejprve seznámím s několika definicemi pojmu product placement a historií jeho využívání. Dále popisuji rozličné formy a druhy product placement včetně přehledu všech médií, ve kterých je možno jej využít. V další kapitole rozebírám podmínky a okolnosti využívání product placement, které je nutné více nebo méně respektovat. V kapitole pět uvádím typy možných kontraktů a v poslední kapitole se zabývám branded entertainment, pod který product placement patří.
Česká televize - koproducent hrané tvorby
Koštýř, Jiří ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Česká televize - koproducent hrané tvorby Anotace Česká televize jako producent filmové tvorby je významným podporovatelem české kinematografie. Od roku 1992 spolupracovala na více než 175 filmových projektech. Minulost, současnost, ale blízká budoucnost koprodukčního vztahu nezávislých producentů s veřejnoprávní Českou televizí. Krátké ohlédnutí do dějin novodobých koprodukcí po roce 1989 a následné zamyšlení nad tím, jakým způsobem je možné využít nabízených možností a podpory České televize, aby se koprodukce stala rovnoprávnou symbiózou pro obě strany. Úvaha o budoucnosti koprodukcí s ohledem na filmovou a televizní tvorbu.
Francouzský film v české distribuci
Taberyová, Alice ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Tato práce se zabývá francouzskými filmy, které byly v české distribuci uvedeny od roku 2001 do 31.7.2008. Popisuje fungování podpor a způsob propagace francouzské kinematografie ze strany Francie a mapuje situaci na českém filmovém trhu a pozici francouzské kinematografie na tomto trhu od devadesátých let do současnosti. Zvláštní pozornost pak věnuje českým distributorům, kteří se uváděním francouzských filmů zabývají, a jejich distribuční strategii. Podrobněji se věnuje pěti nejúspěšnějším francouzským filmům u nás, na kterých tyto faktory konkrétně rozebírá.
Problematika pojištění filmu
Kraslová, Vendula ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Tato práce popisuje pojištění filmového natáčení obecně, co se na natáčení dá pojistit, co by určitě mělo být pojištěno, jaké možnosti pojišťovny v České Republice nabízí. Druhým důvodem, proč mne pojištění filmové produkce zaujalo, je má zkušenost ze stáže v Londýně. Byla jsem přítomna několika malým natáčení. I to nejmenší však nemůže být zahájeno bez potvrzení kompletní pojistky. V práci se tedy věnuji také pojištění filmového natáčení v zahraničí, především pak popisuji speciální pojištění Completion Bond, které se u nás moc nevyužívá, ale v zahraničí jde o naprosto běžný typ pojistky natáčení. V druhé částí mé práce pak vysvětluji jak funguje a na co se vztahuje pojistka školy, jak se na škole řeší pojistné události a uvést konkrétní případy. Představuji rovněž možnost, jak by studenti měli být sami pojištěni, aby předešli případným nepříjemnostem.
Prodej a distribuce českých filmů v zahraničí
Havas, David ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je informovat čtenáře o současném postavení českých snímků a jejich tvůrců na mezinárodním trhu. V první kapitole je pouze stručně nastíněn historický vývoj českého filmového exportu včetně činnosti vývozního úseku Československého film ? Filmexportu. Další kapitoly reflektují zahraniční povědomí o současné české kinematografii v kontrastu se současnými trendy v mezinárodní tvorbě. Poukazují přitom také na rozdílné strukturální a ekonomické postavení mezi západoevropskými filmy a snímky z bývalého východoevropského bloku. Ve finále se autor snaží prezentovat spolupráci s Českým filmovým centrem a sales agentem jako cestu, která může zefektivnit snahu nezávislého producenta prosadit jeho snímek do zahraniční distribuce, a poukazuje na mechanismy, jak by tato spolupráce měla fungovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.