Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Product placement v českém televizní prostředí
Souralová, Ladislava ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Ostrouchov, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktuální problematikou product placement v českém televizním prostředí. Mapuje podmínky tohoto prostředí pro uplatňování PP a přístup jednotlivých televizních stanic k jeho budoucímu využívání. Práce je rozdělena do pěti kapitol. 1. kapitola objasňuje cíle práce a metodiku získávání informací, 2. kapitola přináší teoretické podklady k problematice. Následující kapitola analyzuje obecné podmínky, ve kterých PP v českém televizním prostředí funguje. Kapitola 4 přináší analýzu procesu PP v televizním prostředí a poslední kapitola mapuje přístup jednotlivých televizních stanic a jejich programové možnosti.
Product placement - teoretická východiska
Souralová, Ladislava ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Bakalářská práce ?Product placement ? Teoretická východiska? se zabývá jedním z možných nástrojů pro financování filmových projektů. Důvodem pro její vytvoření byla absence odborné literatury na toto téma v českém jazyce, jejím cílem je tedy vytvoření uceleného teoretického podkladu k této problematice v češtině. Dalším cílem pak bylo seznámení producentů s pohledem druhé strany tohoto procesu, tj. marketéra firmy. Práce je rozčleněna do celkem šesti kapitol. Nejprve seznámím s několika definicemi pojmu product placement a historií jeho využívání. Dále popisuji rozličné formy a druhy product placement včetně přehledu všech médií, ve kterých je možno jej využít. V další kapitole rozebírám podmínky a okolnosti využívání product placement, které je nutné více nebo méně respektovat. V kapitole pět uvádím typy možných kontraktů a v poslední kapitole se zabývám branded entertainment, pod který product placement patří.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.