Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 361 záznamů.  začátekpředchozí342 - 351další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojetí dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků jako motivační faktor a nezbytnost kvality výkonu profese pedagoga
Čápová, Jitka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Koberová, Eva (oponent)
Další vzdělávání pedagogů mateřských škol je z pohledu personálního managementu jednou z priorit na cestě k úspěšné škole. Pedagogové jsou obecně považováni za nositele vzdělanosti. Jako tací musí být autonomní a zodpovědné osobnosti, které musí být společensky oceňovány a podporovány, a především patřičně vzděláváni. Další vzdělávání předškolních pedagogů se mění s vývojem společnosti. Jedním z hlavních úkolů by měla být podpora profesionalizace těchto pedagogů pro informační společnost, vytváření předpokladu pro celoživotní vzdělávání a profesní rozvoj pedagogů. Vzhledem k tomu, že kvalita učitelů a jejich profesionalizace je základní článek vzdělávacího systému, má tato práce za úkol zmapovat možnosti, podmínky a motivaci předškolních pedagogů k jejich profesnímu vzdělávání. Nedílnou součástí je výzkumné šetření, které mapuje názory pedagogů a manažerů škol, jejich postoje a názory na současný stav dalšího vzdělávání předškolních pedagogů.
Efektivní kooperace se zákazníky školy.
Vagenknechtová, Miroslava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Havelka, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá formami kooperace uvnitř i vně mateřských škol. Zamýšlí se nad možnostmi obohacení řídící práce ředitelů v této oblasti. Vychází z názorů a postojů zřizovatelů, zákonných zástupců a managementu školy, zjišťovaných metodou dotazníkového šetření. Práce přináší komparaci mateřských škol podle typu územního samosprávního celku, ve smyslu jejich spolupráce s vybranými cílovými skupinami zákazníků školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 361 záznamů.   začátekpředchozí342 - 351další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Trojanová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.