Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zástavby přední nezávislé nápravy a rozmístění interiéru autobusu
Suchomel, Adam ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem přední části podvozkového rámu autobusu SOR NB 12 City pro použití přední nápravy RL 75EC ZF. Je zde provedeno zjištění zatěžujících sil ve vybraných jízdních stavech. Je provedena analýza napjatosti rámu. Jsou uvedeny různé možnosti uspořádání interiéru. Je zkontrolováno zatížení náprav.
Návrh zařízení pro nasazování o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla
Matula, David ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem navlékání o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla CP4. Práce byla zpracována pro firmu Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. V práci je nejprve uvedeno představení firmy a jejich produktů. V další části práce je provedena analýza současného stavu pracoviště. Následuje průzkum trhu v oblasti automatizovaného navlékání o-kroužků. Tento průzkum posloužil jako inspirace při konstrukci navlékací hlavy. Zkonstruovaná hlava byla vyrobena a otestována na testovacím pracovišti. Po otestování hlavy bylo vypracováno několik variant výsledné stanice navlékání o-kroužků. K výběru nejvhodnější varianty bylo použito multikriteriální metody. K vítězné variantě je vypracován konstrukční koncept pracoviště. Výsledný koncept byl hodnocen z ekonomického i technického hlediska.
Návrh deformačního členu pro simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Rydlo, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především základními nárazovými testy prováděnými organizacemi EuroNCAP a RCAR. Na základě předpisu RCAR pro náraz za nízkých rychlostí je pomocí virtuálních simulací navrhován nový deformační člen pro vozidlo Ford Taurus. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj nový deformační člen, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení deformačního členu a vzájemně dané varianty srovnat.
Výpočtové porovnání ojnic zážehových motorů
Vetešník, Pavel ; Ambróz, Richard (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V diplomové práci je provedeno výpočtové srovnání ojnice zážehového čtyřválcového motoru o zdvihovém objemu 1289 cm3 a ojnice tříválcového zážehového motoru o zdvihovém objemu 1198 cm3. U vyšetřovaných ojnic byly na základě reálného tvaru vytvořeny jejich 3-D modely, po kinematickém a dynamickém rozboru určeny silové zátěžné účinky a pro ně provedena analýza napjatosti ojnic ve vybraných stavech pomocí systému MKP. S použitím získaných výsledků je následně provedeno jejich porovnání.
Spalovací motory pro sportovní účely
Smékal, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis základního principu spalovacího motoru, součástí, které zajišťují chod motoru a také popis možných úprav pro motoristický sport. Uvedl jsem několik zajímavých řešení praktických závodních pohonů a pokusil jsem se stručně charakterizovat několik nejznámějších šampionátů automobilového motorsportu. Zaměřil jsem se na pochopení chodu spalovacího motoru, což je obecným předpokladem pro možné úpravy ať už na úrovni špičkových závodů nebo civilní úpravy sériových pohonů.
Pedálová skupina Formule Student
Skula, Libor ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem pedálové skupiny pro vůz Formule Student. V úvodní části je proveden přehled konstrukčních řešení pedálových skupin, zejména pak používané v soutěži Formule Student. Vlastní konstrukční část je rozdělena na části jednotlivých pedálů a základovou desku. Navržené konstrukce jsou podloženy analýzou napjatosti zatěžovaných částí pedálové skupiny. Na závěr je zhodnocena navržená konstrukce z hlediska dosažených výsledků a porovnána se stávající pedálovou skupinou.
Technologie Rapid Prototyping v automobilovém průmyslu
Skrutek, Ivo ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout základní přehled dnešních metod RP, jejich principech a možnostech jejího využití v automobilovém průmyslu. Je zaměřena na popis jednotlivých metod, vysvětlení funkce, popsání výhod a nevýhod dané metody. U každého RP systému je uvedeno několik konkrétních příkladů z automobilového průmyslu, kdy bylo využito právě technologií RP. Samostatnou část tvoří ukázka praktického postupu výroby součástky technologií FDM. V závěru je uveden možný vývoj této metody v budoucnu a její rozšiřování využití v oblasti automobilového průmyslu.
Píst zážehového motoru na bioethanol
Žilinský, Ondřej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout píst pro motor Husqvarna FE 501 přeplňovaný turbodmychadlem pro potřeby soutěže Formula Student používající jako palivo bioethanol. Navržená konstrukce vychází z rešerše konstrukčního provedení současných pístů spalovacích motorů. Pro návrh pístu jsou využity FEM simulace.
Analýza napjatosti uložení předního kola vozidla
Baxant, Roman ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukcí předních těhlic vozu Dragon 8 pro studentský tým TU Brno Racing, soutěžící v kategorii Formula Student. Jde o navázání na moji bakalářskou práci s názvem „Návrh uložení předního kola závodního vozidla“. V práci je rozebrána konstrukce těhlic posledních ročníků a jejich součástí. Následně je vytvořen model s pomocí topologické optimalizace a výsledný produkt zatížen pomocí MKP analýzy. Závěrem je srovnána těhlice s minulými návrhy a její frézovanou náhradou.
Analýza mazacího systému motoru vozidla Formule Student
Liška, David ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou použitého mazacího systému na osmé generaci vozidla Dragon 8 týmu TU Brno Racing. V úvodu práce objasňuje soutěž Formula Student, které se studentský tým účastní, jejími pravidly a omezeními ovlivňující mazací systém spalovacího motoru. Dále se práce zabývá možnostmi řešení olejového chlazení a rešerší používaných komponent v mazacím systému. Pro mazací systém je vypočítán teoretický objemový průtok a je následně ověřen při měření skutečného průtoku potřebného k určení chladícího výkonu olejového chladiče.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.