Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Indikátory rozvojového potenciálu zákazníků, produktů a procesů
Mejdrech, Vlastimil ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Dizertační práce se zabývá způsoby využívání rozvojového potenciálu firem s bližším zaměřením na rozvojový potenciál zákazníků a produktů. Shrnuje dosud známé relevantní teoretické přístupy k této problematice, včetně různých přístupů CRM, hodnotové analýzy, funkční analýzy a měření výkonnosti. Práce popisuje způsoby nalézání klíčových informací pro využívání rozvojového potenciálu zákazníků, produktů i procesů a vypracování metodiky pro měření a využití rozvojového potenciálu. Obsahem je i posouzení vlivu standardizace na rozvojový potenciál produktů a příklad funkční analýzy produktové řady z pohledu zákazníka. Součástí práce je kvantitativní průzkum. Přínosem jsou návody pro stanovení kvantifikovatelných indikátorů rozvojového potenciálu zákazníků a produktů a popis historických souvislostí i aktuálních interakcí rozvojového potenciálu zákazníků, produktů a procesů. Práce otevírá diskuzi nad možností využití indikátorů rozvojového potenciálu jako alternativy nebo doplnění standardních ekonomických ukazatelů. Především pro strategická obchodní rozhodnutí nebo strategii produktového portfolia.
Aplikace controllingových nástrojů ve společnosti HAIDY a.s.
Šanda, Vladimír ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou a aplikací controllingových nástrojů ve středně velkém rozrůstajícím se podniku. Protože v tomto podniku systém controllingu téměř neexistoval, teoretická část práce přibližuje samotný pojem controlling, jeho cíle, funkce, možné přínosy a způsoby, kterými lze v podniku ke controllingu přistupovat. Praktická část práce se zaměřuje na tři zásadní podnikové oblasti. Jedná se problematiku cenotvorby, materiálového hospodářství a controlling zakázek. U každé z těchto oblastí je zmíněn jejich původní (a z pohledu controllingu nevyhovující) stav. Následně je přiblížen způsob, jakým byla pro danou oblast aplikována controllingová opatření. Díky dostatečnému časovému odstupu bylo možné zhodnotit výsledky aplikovaných opatření a nastínit budoucí kroky, které mohou vést ke zdokonalení podnikového controllingu.
Rozbor výrobní kapacity v podniku VAPENECLOM OOO
Myakotskiy, Dmitriy ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je rozbor kapacit těžebního zařízení v podniku VAPENECLOM OOO. V první částí jsou uvedená teoretická východiska provozního managementu, výrobních kapacit a také základní pojmy, metody, postupy a výpočty, spojené s problematikou těžebního procesu. Praktická část se zabývá těžebním procesem v konkrétním podniku VAPENECLOM OOO, popisuje jeho činnost, technologické postupy a základní předpoklady těžení v konkrétních podmínkách. Hlavně je zaměřená na důkladný rozbor kapacit těžebního zařízení, nalezení problémového místa a návrh opatření pro jeho zlepšení. Nové řešení, které bude předloženo, ovlivní efektivitu těžebního procesu a zvýší využitelnost těžební techniky.
Business model internetové platformy a jeho implementace
Urban, Bohumil ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Diplomová práce Business model internetové platformy a jeho implementace předkládá konkrétní doporučení při stanovení business modelu pro internetovou platformu, cílenou na sociální síť Twitter. V první části se věnuje teoretickým pohledům na vytváření platformy, business modelu, strategie vstupu na zahraniční trhy. V druhé části analyzuje vytváření a implementaci konkrétní platformy - influenta. V závěrečné části přináší syntézu poznatků z teorie i praxe a nabízí konkrétní doporučení pro implementaci. Navrhuje časovou a finanční úsporu i alternativy využití business modelu.
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
Management změn v obchodní společnosti
Vaňkát, Erik ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu situace na trhu distribuce tištěných medií a určení potřeb změn ve středně velké obchodní společnosti. Tyto potřeby jsou dále rozvinuty v návrhu obecného projektu podle Kotterova modelu. Teoretická část analyzuje odbornou literaturu a je zaměřena zejména na teorii managementu změn a krizi ve vztahu ke změnám. Praktická část je zaměřena na popis současné situace na trhu distribuce tištěných medií a dále na vypracování obecných projektů změny.
Budování CRM ve vybrané společnosti
Hrůzová, Daniela ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu vypracována doporučení, která by jí měla ve vztahu k zákazníkům pomoci vylepšit stávající systém. Cílem práce je zjistit současnou situaci a trendy v oblasti CRM, aplikovat tyto poznatky v konkrétní společnosti a zjistit, zda se jimi ve skutečnosti vybraná společnost řídí.
Optimalizace skladových zásob ve společnosti NET4GAS, s.r.o.
Hynoušová, Zuzana ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací skladových zásob náhradních dílů a materiálů údržby ve společnosti NET4GAS, s.r.o. Cílem je roztřídění skladovaných položek ve společnosti a navržení konkrétní metodiky zásobování pro rok 2013. Práce se člení na dvě části. První, teoretická část obsahuje teoretické poznatky z řízení zásob včetně používaných metod v řízení, uvádí také specifika řízení zásob náhradních dílů a materiálů údržby. Druhá, praktická část přibližuje společnost NET4GAS, s.r.o., popisuje její současný systém řízení zásob náhradních dílů a materiálů údržby, identifikuje tamější současné problémy v řízení zásob, navrhuje výběr vhodných metod optimalizace zásob a ukazuje jejich aplikaci na reálných datech. Pro klasifikaci zásob je zvolena metoda ABC. K sestavení plánu zásobování slouží především metoda bootstrap (též zvaná bootstrapping), která stanovuje odhady budoucí spotřeby náhradních dílů a materiálů údržby. Závěr diplomové práce shrnuje veškerá doporučení pro zdokonalení současného způsobu řízení zásob.
Navržení nástrojů pro řízení internetového obchodu, optimalizace a standardizace procesů pro vybraný podnik
Pecen, Pavel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Říčka, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo poskytnout řídícímu pracovníkovi konkrétního internetového obchodu praktický přehled o současném stavu obchodu v oblasti strategického a operativního řízení a navrhnout možná řešení objevených nedostatků. Součástí analýz současného stavu řízení bylo provedeno zhodnocení vize podniku, navazujících cílů, vytváření a naplňování strategie, nastavení organizační struktury a pravidel v podniku. V rámci zhodnocení využití lidských zdrojů byla vypracována analýza pracovních pozic včetně časových snímků zaměstnanců. Dále se zaměstnanci obchodu byly zmapovány klíčové procesy komunitního internetového obchodu a k jednotlivým aktivitám procesů byly přiřazeny náklady, čímž se docílilo vyčíslení průměrných nákladů na objednávku. Byly navrženy kroky k optimalizaci klíčových procesů za účelem zvýšení provozní výkonnosti obchodu.
Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Navrátilová, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie týkající se dané problematiky a závěrečná část patří srovnání. Závěry týkající se aktuálnosti či neaktuálnosti jednotlivých principů jsou vysloveny ze dvou úhlů pohledu -- autorčina a zaměstnanců firem, kteří byli za tímto účelem dotazovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.