Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika testování a verifikace softwaru pro leteckou techniku
Mačišák, Lukáš ; Chudý, Peter (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje problematiku certifikace a vývoje softwaru pro leteckou techniku se zaměřením na oblast testování a verifikace v rámci životního cyklu projektu. Práce obsahuje navrhnutý vlastní postup verifikace softwaru ve shodě s požadavky normy RTCA­/DO-178B pro konkrétní aplikaci. Součásti je i ukázková realizace takových částí navrhnutého postupu, které se týkají testování softwaru. V závěru jsou popsané možnosti uplatnění navrženého postupu a zhodnocení jeho výsledků.
CAD systém pro 3D modelování
Arlet, Filip ; Chudý, Peter (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou CAD systému pro 3D kreslení. Obsahuje uvedení do problematiky a stručnou charakteristiku CAD systémů. Hlavní náplní práce je návrh a implementace 3D CAD systému. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené výsledky a stanoveny možnosti dalšího vývoje.
Automatic Flight Control System Design for a Jet Aircraft
Krasňanský, Milan ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the modelling of flight characteristics of a jet airplane and subsequent design and implementation of an automatic flight control system. Its goal was to implement a model of a jet airplane based on publicly available aerodynamic data of F-16 aircraft and use this model as a platform for the design and implementation of an automatic flight control system based on the non-linear dynamic inversion with a focus on controlling the pitch angle of an airplane by setting a desired value of the angle of attack. Conducted tests of the created system proved the ability of the control system to reach and maintain the desired angle of attack.
Auto Taxi System Design for Aircraft
Kardoš, Juraj ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Recent studies focused on the global airline industry predict a continuous growth of passenger numbers, which will stimulate an increased demand for modern sophisticated aircraft capable of precise operations at reduced separation minima. Automation systems, such as AutoTaxi, will allow for decreased ground separation standards and a subsequent increase of throughput at airports in metropolitan areas. This thesis deals with an AutoTaxi control system for a single-aisle passenger aircraft, such as Boeing 737 series, under different operational conditions. The implemented model considers varying runway characteristics due to the atmospheric conditions and different aircraft configurations. Detailed force and momentum equilibria analysis are presented in a form of equations of motion, which is essential in order to achieve high-precision simulation. The validation of the model was based on the turn radii comparison for multiple steering angles. Simulation results were subjected to a comparison with the analytical solution of the Ackerman drive for a tricycle vehicle and with turn radii specified in Airplane Characteristics for Airport Planning issued by Boeing. Obtained results confirm high-precision real-time simulation.
Návrh soutěžního modelu F5F
Faltičko, Martin ; Bidlo, Michal (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tento dokument si dává za cíl prozkoumat možnosti optimalizace pro návrh koncepce leteckého modelu ve specifické soutěžní kategorii. Na základě simulování teoreticky navrženého modelu, popsého základními parametry, se provádí vyhodnocování výsledků. Dále podle vhodně zvoleného optimalizačního algoritmu probíhá zdokonalování návrhu. Při vyhodnocování se zohledňuje několik kritérií, mezi něž patří např. aerodynamický odpor, stabilita a hmotnost s přihlédnutím k požadavkům dané kategorie.
Autoškola - pravidla silničního provozu
Porč, Jiří ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem simulátoru silničního provozu. Je zde popsána problematika simulačních metod, návrhu modelu města, silniční sítě a jejich využití při implementaci v dopravním simulátoru. Práce dále vysvětluje principy a postupy pro vytvoření modelu města v editoru a analyzuje dopravní pravidla, bez kterých by simulátor tohoto typu nebylo možné vytvořit. Vytvořený simulátor pro svůj běh využívá různé enginy. Bez jejich správného nastavení by nebylo v práci možné pokračovat, proto je část práce věnována právě instalaci použitých enginů. Jsou zde také rozebrány postupy pro použití 3D modelů a textur.
Electronic Flight Bag
Kúšik, Lukáš ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create an Electronic Flight Bag (EFB) application for Android mobile devices. To accomplish this task, a research is done on the current state of regulations regarding EFBs and the state-of-the-art EFB applications found in the mobile marketplace. Based on this information, an EFB application focused on General Aviation pilots is designed and implemented. The final product contains features for Flight planning, custom aviation Maps, Logbook, Documents, Airport Catalog with global coverage and more. The built-in offline support ensures reliability in real-world conditions. Finally, the product attempts to innovate on existing EFB applications, by including features, such as Automated checklists and Augment Reality Preview.
Approximation of Terrain Data Utilizing Splines
Tomek, Peter ; Kunovský, Jiří (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
For the optimization of near-of-the-earth flight trajectories the terrain data have to be taken into account very precisely. At this, a fast and efficient evaluation of terrain data is very important since within the optimization task the computational effort for one single cost function evaluation has to be as small as possible. Furthermore, the trajectory optimization is done by gradient-based optimization methods. Thus, the approximation of the terrain data has to be continuously differentiable and also the gradients of the terrain data have to be evaluated along with the terrain data itself. A very promising approach for the approximation of the terrain data are multivariate splines based on the triangulations of the approximation domain. The aim of this master thesis was to develop a MATLAB and C{}\texttt{++} function that evaluates given terrain data at certain points along with the gradients of the terrain data at these points based on multivariate splines. The function supports evaluation of multiple points at once and is not limited to the three-dimensional data but should also be capable to approximate the data of any dimension.
Grafické rozhraní průhledového displeje
Pomikálek, Jiří ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vizualizace letových dat. Cílem projektu byl návrh a implementace vizuálního rozhraní průhledového displeje. Důraz je kladen na použití správné symboliky, udržení přehlednosti předávání letových informací a současně také na integraci návrhu do leteckého simulátoru prostřednictvím technologií pro virtuální realitu.
AeroWorks: Panel zadávání módů pro systém autopilota
Cibula, Peter ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá implementací aplikace pro panel zadávání módů pro systém autopilota. Popisuje systémy automatického řízení letu od jejich počátků až po současnost. Zabývá se modelem prostorového pohybu letounu. Dále popisuje hardwarovou charakteristiku panelu pro zadávání módů, aplikaci, kterou je panel nahrán, z hlediska implementace a funkčnosti, testování na leteckém simulátoru SimStar a plány do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 CHUDÝ, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.