Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 301 záznamů.  začátekpředchozí292 - 301  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost firmy Deloitte
Malášková, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní společenské odpovědnosti firmy Deloitte v České republice. Teoretická část práce podává obraz o tom, co společenská odpovědnost firem vlastně je a jakých oblastí se dotýká. V praktické části je popsána stávající úroveň společensky odpovědného podnikání společnosti Deloitte. Největší prostor je zde věnován jednotlivým aktivitám firmy a hodnocení současné CSR strategie a také konkrétním návrhům na zlepšení. Závěrem celé práce je pak návrh na vytvoření nové strategie v oblasti CSR, která kombinuje stávající prvky s prvky novými a u stávajících projektů se snaží navrhnout jistá zlepšení a eliminovat tak problémy, se kterými se firma v současnosti stále potýká.
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Značka jako součást image
Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dědek, Petr (oponent)
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Spokojenost zákazníka
Lukšík, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Spokojenost zákazníka, zákaznická loajalita, CSI
Revitalizace značky BeBe Dobré ráno
Krátký, Stanislav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Špavelko, Rastislav (oponent)
Práce je zaměřena na revitalizaci značky BBDR. Poté, co se výrobek dostane do fáze úpadku, je nutné vyvíjet činnosti, které výrobek oživí a opět nastartují jeho růstovou prodejnost. A právě tyto činnosti jsou hlavní náplní mé práce a vychází z mých praktických aktivit ve společnosti Opavia.
Analýza marketingových aktivit KB, a.s. se zaměřením na hypoteční úvěr
Pastyříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
V magisterské práci byla provedena analýza trhu hypotečních produktů ČR. Autorka porovnává výhody a nevýhody produktů bank s největším podílem na trhu HÚ a hledá možné příčiny klesajícího podílu Komerční banky s cílem navrhnout zlepšení stávají strategie.
Analýza využitia mužov a žien v reklame
Petríková, Patricia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Valenčíková, Jana (oponent)
Diplomová práca poukazuje na existujúce stereotypy v zobrazovaní mužov a žien v reklame. Prostredníctvom obsahovej analýzy reklamnej inzercie v dvoch tituloch, skúma rozdiely v zobrazovaní pohlaví v ženskom a mužskom časopise. Obsahovou analýzou časopisu Cosmopolitan (r. 1996) práca odhaľuje zmeny v reklame v priebehu 10 rokov. Prostredníctvom dotazníkového výskumu zisťuje do akej miery je verejnosť otvorená novým prístupom v reklame. Jedná sa predovšetkým o nové spôsoby, ktoré porušujú zažité stereotypy v zobrazovaní žien a mužov.
Výzkum trhu jogurtů
Chárová, Markéta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh jogurtů v České Republice.Popisuje metodologii výzkumu trhu, následně uvádí výsledky zjištěné šetřením.Práce odpoví na otázky, jaké jsou nejoblíbenější příchutě jogurtů mezi studenty, jaké jsou nákupní a spotřební zvyky studentů, jací výrobci jogurtů se na našem trhu řadí mezi přední atd.V práci jsou také popsány významní výrobci jogurtů na českém trhu, přičemž je kladen důraz na jejich komunikační politiku.Tato práce říká, co se na trhu děje, jaké je chování zákazníků, jaké jsou názory a postoje spotřebitelů.
Kourenceschopnost českých lázeňských subjektů v podmínkách EU
Hlostová, Zitová Denisa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Střítreský, Václav (oponent)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 301 záznamů.   začátekpředchozí292 - 301  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Zamazalová, Martina
4 Zamazalová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.