Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 330 záznamů.  začátekpředchozí284 - 293dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mind Map poznámkový blok
György, János ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Myšlenková mapa je kreativním a nekonvenčním nástrojem, který svému uživateli slouží ke studování a objasňování myšlenek a souvislostí mezi nimi. Multimediální platformy jako jsou například Adobe Flash či Microsoft Silverlight umožňují přesunout aplikace z desktopových systémů na web a tímto je zbavit závislosti na jedné platformě a zpřístupnit k užívání široké základně uživatelů. Tato práce se zabývá implementací online aplikace pro vytváření a spravování takovýchto myšlenkových map.
Skládání panoramat z fotografií
Pospíšil, Lukáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Hlavní náplní této práce je porovnání algoritmů pro výpočet homografie. Konkrétně jsou porovnávány algoritmy RANSAC, LO-RANSAC a PROSAC. Samotné skládání panoramat je bráno pouze jako prostředek pro porovnání. Ale i přesto jsou v~této práci uvedeny základní algoritmy používané při skládání panoramat.
Webová aplikace založená na frameworku ASP.NET MVC 3/Razor
Kvapil, Jiří ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit webovou aplikaci založenou na návrhovém vzoru ASP.NET MVC 3/Razor s využitím různých moderních technologií. Pro aplikaci byla zvolena problematika komunikace designéra s klientem. V textu je popsán kompletní postup od analýzy existujících řešení přes návrh až po implementaci samotné aplikace. Na závěr je navrženo její možné rozšíření.
Hra využívající senzory mobilních zařízení
Hrdina, Pavel ; Polok, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.
Odstranění šumu z obrazu
Jurák, Martin ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Digitální obraz je často poškozen šumem. Proto bylo vytvořeno mnoho metod pro jeho odstranění. Tato práce se popisuje a porovnává tři z těchto metod: konvoluční filtry typu dolní propust, bilaterální filtr a prahování koeficientů vlnkové transformace. Konvoluční filtry jsou lineární filtry aplikované na obraz konvolucí. Jejich nevýhodou je, že dochází k rozmazání obrazu. Bilaterární filtr je rozšířením konvolučních filtrů, proto také dochází k rozmazání obrazu, nicméně zachovává hrany. Prahování vlnkových koeficientů je komplexní metoda využívající vlnkovou transformaci pro časově-frekvenční rozklad obrazu, jehož koeficienty jsou prahovány. Nevýhodou této metody je vytvoření artefaktů v obraze. Pro odhad kvality obrazu jsou použity metody PSNR a SSIM.
Stereo Based 3D Face Reconstruction
Falešník, Milan ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
This thesis presents a system for reconstruction of three-dimensional model of human face by using pair of cameras. To solve this problem, depth map calculation is used and then the depth map is transformed into three-dimensional space. It uses Viola-Jones detector for detecting the face. Uses libraries OpenCV and partially PCL.
Systém pro doporučování sázení
Věčorek, David ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo navrhnout, implemetovat a otestovat systém, který by na základě vstupu uživatelů, ve formě tipů na výsledky sportovních zápasů, dokázal předpovědět pravděpodobné výsledky těchto zápasů a tím výhodné sázkové příležitosti. Za účelem vytvoření tohoto systému byly testovány různé techniky strojového učení a algoritmy hodnocení uživatelů na základě správnosti jejich tipů. Výkonnost navržených systémů byla testována na náhodně generovaných datech simulujících tipování uživatelů, pomocí dotazníku a na historických datech soutěže K2mini na webu kolemdvou.cz. Pro implementaci ve formě webové aplikace byl na základě výsleků zvolen systém váženého průměru.
Rozpoznání stavu hry Scrabble
Staněk, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zpracování obrazu, detekce a rozpoznávání objektů v obraze a OCR (Optical Character Recognition). Popisuje návrh a implementaci aplikace pro rozpoznání stavu hry Scrabble využívající některé algoritmy z této oblasti. Je zde popsána detekce hrací desky a jednotlivých písmen v obraze. Dále klasifikace detekovaných písmen a tvorba slov. Výsledná aplikace využívá knihovny OpenCV pro zpracování obrazu a LIBSVM pro klasifikaci písmen. Aplikace byla testována na vlastní sadě fotografií.
Automatický výběr reprezentativních fotografií
Bartoš, Peter ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Na internetu jsou miliardy fotografií a s neustále rostoucí velikostí těchto digitálních úložišť je stále více složitější vyhledat určitou snímku. Na zvýšení informační kvality fotoalb navrhujeme novou metodu, která vybírá reprezentativní snímky ze skupiny fotografií s využitím algoritmů počítačového vidění. Cílem této práce je analýza problematiky význačných znaků obrázků, porovnávání obrázků, shlukování objektů a také má za úkol prozkoumat charakteristické vlastnosti fotografií. Testy ukazují, že neexistuje univerzální příznak popisující fotografie takovým způsobem, aby bylo možné jednoduše modelovat proces shlukování vykonávaný lidským viděním. Práce navrhuje hybridní algoritmus, který kombinuje použití výhodných vlastností vybraných příznaků fotografie spolu s využitím specializovaného vícekrokového shlukovacího algoritmu. Klíčovou myšlenkou postupu je, že častěji fotografované objekty jsou pravděpodobněji reprezentativní. Tedy platí, že již náhodným výběrem z největších shluků dostáváme určitým způsobem reprezentativní fotografie. Tento výběr je dále vylepšený na základe optimalizací, které upřednostňují snímky s lepšími fotografickými vlastnostmi.
Jednoduché rozpoznávání písma
Duba, Nikolas ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na rozpoznávání textu a jeho následné zpracování. Cílem je umožnit jednoduché sledování denních výdavků. Může to sloužit pro jednotlivce nebo pro firmu jako kontrola spotřeby. Princip je založen na uživatelsky jednoduchém ovládání, jak je to len možné. Aplikace ze vstupního hardvéru jako je například skener anebo digitální fotoaparát načítá pokladniční blok, který potom následně upraví pro další zpracování. Pomocí různých metod pro rozpoznávání písma analyzuje doklad a rozparsuje obsah. Metody jsou detailně rozebírány v práci. Výstup aplikace je databáze, ve které jsou uloženy zpracované pokladniční bloky. Součást řešení je taky informační systém, který slouží jako výstup pro zobrazení vyhodnocených výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 330 záznamů.   začátekpředchozí284 - 293dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
55 SVOBODA, Pavel
117 SVOBODA, Petr
1 Svoboda, P.
1 Svoboda, Patrik
10 Svoboda, Peter
117 Svoboda, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.