Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucích k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Kvantitativní výzkum sloužil k získání dostatečného množství odpovědí z řad golfistů a následnému vyhodnocení stávající situace v celém areálu Golf Resortu Konopiště. Výsledky: Výsledky průzkumu ukazují, že zákazníci jsou s celým areálem průměrně spokojeni. Díky výsledkům z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy změny v jednotlivých nástrojích marketingového mixu, vedoucí k jeho zlepšení. Nejdůležitější změny byly navrženy v oblasti produktu, ceny a propagace. Změny se týkají například zavedení akčních balíčků, které zahrnují nabízené služby resortu. Dále cenové zvýhodnění pro studenty a seniory, zvýšení výdajů na marketing a propagaci klubu a změna tréninkových ploch pro efektivnější trénink. Klíčová slova: Marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Financování biatlonového a lyžařského klubu
Krause, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Financování biatlonového a lyžařského klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je identifikovat finanční zdroje, které klub využívá k financování své činnosti, a zjistit konkrétní nedostatky v jejich financování. Následně pak vytvořit doporučení na zlepšení jejich financování. Metody: V práci je použita kvantitativní metoda, konkrétně polostrukturované rozhovory se zaměstnancem úřadu Prahy 5 a zástupcem klubu. Dále byla provedena deskriptivní analýza zjištěných dat. Výsledky: Na základě rozhovoru se zástupcem klubu a analýze dat vyšlo najevo, že klub nevyužívá sponzoring ke svému financování. Dále také nevyužívá možnosti získat dotaci z Prahy 2. Klubu bylo doporučeno zažádat o dotaci i Prahu 2 a byl vytvořen sponzorský balíček, který bude klubu sloužit pro získání sponzora. Klíčová slova: Dotace, grant, nezisková organizace, sponzoring
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Martincová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech
Rozhodovací proces florbalistů při nákupu florbalového vybavení
Pražan, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozhodovací proces florbalistů při nákupu florbalového vybavení Cíle: Hlavním cílem práce je prostřednictvím výzkumu získat odpovídající informace o zákaznících florbalového vybavení. Popsat jejich chování na českém trhu, co je ovlivňuje a jaký je jejich rozhodovací proces a následně poskytnout doporučení pro zlepšení obchodu s florbalovým vybavením. Metody: Práce využívá metodu kvantitativního výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. Dotazník v jeho elektronické podobě byl sdílen na sociálních sítích, Facebook a Instagram a byl rozeslán do emailových schránek představitelů florbalových klubů, kteří dotazník rozšířili mezi členy svých ligových klubů, kteří tvoří primární cílovou skupinu. Výsledky: Výsledky výzkumu rozhodovacího procesu florbalistů při nákupu florbalového vybavení vypovídají o přerozdělení tuzemského trhu předních florbalových značek, informují o finanční investici, kterou respondenti každoročně do florbalu investují a především, kdy tyto investice jsou schopni provést. Výsledky nám nastiňují realitu florbalového trhu. Jsme schopni lépe určit tržní potenciál. Získané informace mohou výrazně pomoci florbalovým značkám a obchodním řetězcům, které tyto značky poskytují koncovým zákazníkům. Klíčová slova: florbal, rozhodování, vybavení
Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb z.s.
Rodová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
NÁZEV DIPLOMOVÉ PRÁCE: Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb, z. s. CÍLE: Diplomová práce se zabývá managementem neziskové sportovní organizace typu spolek, respektive jeho dlouhodobým plánováním. Cílem práce je charakterizovat organizaci Vraťme dětem pohyb, z. s., a její produkty. Dále provést strategickou situační analýzu prostředí předmětné organizace. Na základě zjištěných informací určit prioritní strategické cíle a oblasti, které budou následně řešeny v návrhu strategického plánu spolku, a to včetně doporučení na jeho implementaci. METODY: Práce je řešena jako aplikovaný výzkum. Pro účely práce bude využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Konkrétními metodami tohoto smíšeného výzkumu jsou pozorování, interview, dotazování, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, analýza PORTER a PEST a další dílčí analýzy. Design výzkumu včetně výzkumných otázek, které dávají práci rámec, jsou uvedeny v příslušné kapitole. VÝSLEDKY: V rámci strategické situační analýzy bylo analyzováno vnitřního i vnějšího prostředí předmětné organizace a vypracovaná souhrnná SWOT analýza. Následně byl vytvořen návrh strategického plánu spolku Vraťme dětem pohyb, z. s., na období září 2018 až září 2021. Vymezeny byly tyto strategické oblasti: 1) založení a vznik spolku; 2) propagace a zvýšení povědomí;...
Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích Cíl: Hlavním cílem předložené diplomové práce je prostřednictvím výzkumu a primárních získaných dat, navrhnout nová opatření komunikační strategie na následující roky. K získání dat byla použita analýza současné komunikační strategie, která souvisí s informovaností populace Strakonic o fitness centru F2 ve Strakonicích. Metody: V předložené diplomové práci byly použity metody spadající do kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Z kvalitativního výzkumu se jedná o interview, strukturovaný rozhovor podle návodu, s vedoucím fitness centra, a také o zúčastněné pozorování ve fitness centru F2. Z kvantitativního výzkumu byla využita především metoda osobního dotazování jednotlivých respondentů. Celkový počet dotazovaných respondentů činí 211. Výsledky: Výsledkem diplomové práce jsou návrhy a nová opatření na komunikační strategii fitness centra F2 ve Strakonicích. Opatření, která obsahují určité novinky v oblasti novodobé komunikace, kterými fitness centrum F2 nedisponovalo v době psaní této práce. Jedná se především o digital marketing, který zasahuje sociální sítě se zaměřením na PPC a CPM reklamy a jejich vzájemné interní propojení mezi jednotlivými účty. Nová opatření zahrnují také využití tradičních komunikačních nástrojů, mezi které...
Dobrovolnictví na sportovní akci Jizerská 50
Hořáková, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Dobrovolnictví na sportovní akci Jizerská 50 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti dobrovolníků s dobrovolnickým programem na Jizerské 50. Dílčím úkolem je navštívení akce, a navržení případných doporučení ke zlepšení pro další ročníky dobrovolnického programu Jizerská 50. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní formy pozorování a metody interview, tak i kvantitativní výzkumnou formou dotazovaní. Kvalitativní metoda probíhala formou přímého pozorování v celém průběhu dobrovolnického programu, kde autorka vystupovala, jako koordinátor skupiny dobrovolníků. Další formou bylo nestrukturované interview s hlavním koordinátorem a kvantitativní výzkumná metoda byla realizována prostřednictvím elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledků vyplynulo, že dobrovolníci byli spokojeni s dobrovolnickým programem na Jizerské 50. Pomocí výzkumu byly odhaleny i potvrzeny nedostatky, se kterými se potýká dobrovolnický program. Jednalo se o oblast dopravy, občerstvení a nadměrné informovanosti před začátkem akce. Autorka zhodnotila dobrovolnický program za velice zdařilý. V případě, že se firma zastřešující tento program zaměří na nedostatky zmíněné výše, popularita a spokojenost s dobrovolnickým programem na Jizerské 50 bude nadále stoupat. Klíčová slova: dobrovolník,...
Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...
Marketingová komunikace Surf Campu
Stejskal, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Surf Campu Cíle: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace Surf Campu pro sezónu 2019, a to za využití analýzy a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení dosavadní marketingové komunikace byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně je využito elektronického dotazování, hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem firmy, analýzy interních dat a zúčastněného pozorování. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v sezóně 2019. Návrh bude předložen vedení Surf Campu. Klíčová slova: Propagace, reklama, online, sociální sítě, WOM, public relations, event marketing.
Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit. Na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: produkt, cena, propagace, procesu a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu skupinových lekcí. U ceny jde o zvýšení cen jednotlivých lekcí. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.