Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prostorové a materiální podmínky pro pohybové aktivity mladších adolescentů ve Středočeském kraji
Flemr, Libor ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent) ; Novotný, Jiří (oponent)
Prostorové a materiální podmínky pro pohybové aktivity mladších adolescentů ve Středočeském kraji Hlavním cílem disertační práce bylo zjistit, jak souvisí prostorové a materiál- ní podmínky s účastí 12-15letých jedinců, tj. mladších adolescentů, v pohybových aktivitách ve městech Středočeského kraje s počtem obyvatel 10 000-22 000 a jejich okolí. Studie má převážně charakter empirického asociačního výzkumu. Výzkumný vzorek sestával z 2 660 mladších adolescentů (12-15 let) z pěti měst Středočeského kraje (Benešov, Beroun, Čelákovice, Kutná Hora a Neratovice) a jejich blízkého okolí, přičemž bylo analyzováno 2 564 řádně vyplněných dotaz- níků. Přímá souvislost mezi vnímáním prostorových podmínek a vlastním materiálním vybavením mladších adolescentů s jejich participací v pohybových aktivitách nebyla prokázána. Prostorové podmínky pro lokomoci a lokomoční aktivita mladších adolescentů korelovaly na úrovni -0,04. Korelační koeficienty mezi prostorovými podmínkami pro sport a sportovní aktivitou mladších adoles- centů v organizované formě nabývaly hodnot od -0,10 do 0,19, resp. od -0,17 do 0,26 u neorganizované formy. Materiální podmínky pro sport a sportovní aktivita mladších adolescentů v organizované formě (korelační koeficient -0,13), u neorgani- zované formy sportu (-0,15 a -0,07). Mezi...
Popularita olympijských her u veřejnosti ve srovnání s prezentací v tištěných médiích
Barboříková, Romana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Popularita olympijských her u veřejnosti ve srovnání s prezentací v tištěných médiích Název v angličtině: Popularity of olympic games among people in comparison with presentation in press media Cíl práce: Cílem této práce je zjistit núru shody mezi prezentací olympijských her v tištěných médiích a informacemi, které žádá dotazovaná veřejnost. Metody: V práci byla využita obsahová analýza a dotazník, jakožto jedna z kvantitativních metod. Výsledky: Z výzkumu vyplynulo, že informace o olympijských hrách podávané tištěnými médii z velké části odpovídají požadavkům veřejnosti. Přesto však existují rozdíly v preferencích médií a veřejnosti a to především v případě letních olympijských her, konkrétně u sportovních odvětví. Rovněž způsob prezentace olympijských her v tištěných médiích se s požadavky veřejnosti shodoval pouze částečně. Klíčová slova: Olympijské hry, denní tisk, obsahová analýza, dotazník, novinové útvary
Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Zahálka, Aleš ; Šíma, Jan (oponent) ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.