Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Producent jako iniciátor filmové tvorby v ČR
Novotný, Mikuláš ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Práce se zaměřuje na producentské projekty a jejich postavení v kontextu současné tuzemské kinematografie. Blíže popisuje projekty Vratislava Šlajera, Tomáše Hoffmana a Miloslava Šmídmajera.
Výroba a distribuce dokumentárních filmů ve Francii
Sijerčič, Jasmina ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o podmínkách výroby a distribuce dokumentárních filmů ve Francii.
Vliv televize na jednotlivce, vliv jednotlivce na televizi
Hejna, Jan ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Televize se během svého poměrně krátkého vývoje stala jedním z nejrozšířenějších masových médií s plošným dopadem po celém světě. Cílem této práce je popsat vzájemné mechanismy vlivu televize na člověka a naopak. V první části práce se zabývám historií televize jako média a vlastního televizního vysílání. Současně se zde zabývám českým televizním prostředím. Ve druhé části popisuji vliv televize na jednotlivce, který dělím na vliv pozitivní, negativní a neutrální. V části třetí se zaměřím na vliv jednotlivce na televizi, na to, proč je dobré mít vliv na televizní vysílání a možnosti, které jednotlivec v tomto směru má. Závěrem se pokusím nastínit vlastní názor na budoucí vývoj.
Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie
Knoblochová, Martina ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie Jak napovídá samotný název, hlavní náplní této práce je přehled a rozbor jednotlivých marketingových kroků, kterými film v průběhu svého života prochází. Pod pojmem marketingové nástroje filmu se skrývá široké spektrum různých činností, které jsem pro přehlednost rozdělila do dvou hlavních částí ? filmový marketing v obchodním prostředí a marketing v období kinodistribuce. V první části jsem se zaměřila především na umění samotné prezentace projektu, na roli sales agenta a na význam filmových festivalů a trhů. Druhá část se zabývá marketingovými nástroji, které slouží k oslovení samotného diváka. Vzhledem k tomu, že každý film je jedinečným dílem a při jeho prodeji hraje roli řada rozličných vlivů, nelze spoléhat na žádné ověřené recepty. Protože jsou marketingové strategie jednotlivých snímků velmi individuální, doplnila jsem teoterickou část práce o dvě příkladové studie nedávno natočených českých filmů ? teenagerovské komedie Rafťáci a art housového snímku Štěstí, které ukazují, jak různé mohou marketingové cesty filmu být.
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Vondrášek, Tomáš ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent) ; Oukropec, Petr (oponent)
Zvuková postprodukce je jednou ze závěrečných etap výroby celovečerního filmu, respektive audiovizuálního díla. Je to soubor činností a postupů vedoucích ke vzniku zvukové složky díla. Tato práce popisuje všechny kroky zvukových dokončovacích prací jak z pohledu producenta, tak z pohledu zvukového mistra a snaží se přinést komplexní pohled na problematiku s tímto oborem spojenou.
Výroba dokumentárního filmu
Vácha, Pavel ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce pojednává o producentské stránce výroby dokumentárních filmů v současné době v České republice. S odkazem na historii rozděluje dokumenty dle typů a žánrů. V další části shrnuje nové formy výroby a distribuce.
Aspekty digitalizace kinodistribuce
Kulhánek, Ondřej ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
V této práci se chci zaměřit na několik základních problémů souvisejících s tématem digitalizace kinodistribuce. Vedle načrtnutí základních klíčových bodů, se pokusím popsat ve stručnosti důvody vedoucí k této přeměně, jakožto i historické a současné podněty tohoto procesu. Zdržím se u technických aspektů, které jsou pro tuto oblast velmi podstatné. Vedle základních termínů se budu věnovat konkrétním technologiím, normám a celému technickému zázemí digitální projekce. Rád bych se zastavil i u otázky zainteresovanosti konkrétních subjektů, které se mohou participovat na procesu přeměny klasické distribuce do distribuce digitální. Ve stručnosti zmíním zákadní myšlenky ekonomických modelů financování. V závěru stručně zmapuji současný stav digitální kinofikace po celém světě i v České republice.
Problematika výroby kresleného animovaného filmu v současnosti
Dudáková, Marta ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Práce se věnuje výrobě kresleného filmu klasickou cestou v porovnání s odlišnostmi výroby kresleného filmu při využití počítačové postprodukce. A to hlavně z hlediska postupů v procesu výroby a v hlavních aspektech práce produkčního při výrobě kresleného filmu.
Problematika realizace historického filmu v současnosti
Kalandrová, Pavlína ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Problematika realizace historického filmu v současném českém filmařském prostředí je sledována z hlediska filmologického, producentského a distribučního. Termín historický film je pojímán široce a zahrnuje v sobě jak podkategorii dobových filmů, jichž je většina, tak tzv. retro filmy. Vždy se počítá s míšením žánrů. Historický film je přítomen v dějinách české kinematografie od samého počátku, jeho společenský význam se mění podle politické situace. Významnými představiteli českého historického filmu velkých uměleckých a myšlenkových kvalit byl do osmdesátých let režisér František Vláčil a i v současnosti je scenárista Vladimír Körner. Přestože by se zdálo, že současná doba není realizacím historických filmů nakloněna, lze konstatovat, že vznikají průměrně dva ročně, jde ovšem v zahraničním kontextu o relativně malé projekty. Bývají koprodukovány Českou televizí. Jen některé ze současných historických filmů mají výrazné distribuční a komerční úspěchy (Tmavomodrý svět, Pelíšky). Problémovost realizace historických filmů v současnosti neleží v žánru historického filmu jako takovém, ale v dalších vrstvách jeho podžánrů a dále v tématu a náročnosti uměleckého ztvárnění. Možnost realizace nekomerčně pojatých, uměleckých historických filmů závisí na zlepšení systému státní podpory českého filmu.
Současná situace experimentálního filmu v České republice: podpora a zdroje financování
Kinkalová, Barbora ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Shrnutí situace na poli experimentálního filmu v České Republice, sepsané v letech 2006- 2007. Práce se zabývá zejména produkčním pohledem na věc, institucionální a veřejnou podporou této oblasti kinematografie, ať už ze strany fondů, nebo filmových škol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.