|
Marketingová komunikace v kinodistribuci
Kulhánek, Ondřej ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Danielis, Aleš (oponent)
Cílem této práce je popsat jednotlivé oblasti marketingové komunikace a jejich použití při kinodistribučním cyklu. Práce by měla upozornit na celkový kontext kinodistribučního marketingu i zvláštnosti, které se v tomto odvětví objevují. Všímat by si měla marketingových aktivit spojených s vlastním kinodistribučním cyklem. Práce by také měla upozornit na vývoj a nové trendy kinodistribuční marketingové komunikace.
Práce je rozdělena do deseti kapitol. V úvodní části jsou popsány základní specifika, další kapitola se věnuje otázce marketingového mixu. Následující kapitoly se zabývají klasifikací filmů a odpovídající distribuční strategií. Další část je věnována problematice cílové skupiny a tématu reklamy v prostředí kinodistribučního marketingu. V následující části práce upozorňuje na možnosti partnerské spolupráce, důležitost Public Relations a sílu komunikace v místě prodeje. Závěrečná kapitola se dotýká internetové komunikace, která představuje nové možnosti pro současnou kinodistribuční marketingovou komunikaci.
|
|
Aspekty digitalizace kinodistribuce
Kulhánek, Ondřej ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
V této práci se chci zaměřit na několik základních problémů souvisejících s tématem digitalizace kinodistribuce. Vedle načrtnutí základních klíčových bodů, se pokusím popsat ve stručnosti důvody vedoucí k této přeměně, jakožto i historické a současné podněty tohoto procesu. Zdržím se u technických aspektů, které jsou pro tuto oblast velmi podstatné. Vedle základních termínů se budu věnovat konkrétním technologiím, normám a celému technickému zázemí digitální projekce. Rád bych se zastavil i u otázky zainteresovanosti konkrétních subjektů, které se mohou participovat na procesu přeměny klasické distribuce do distribuce digitální. Ve stručnosti zmíním zákadní myšlenky ekonomických modelů financování. V závěru stručně zmapuji současný stav digitální kinofikace po celém světě i v České republice.
|
| |