Název: Marketingové nástroje českého a evropského filmu - příkladová studie
Překlad názvu: Marketing Tools of Czech and European Film - Case Study
Autoři: Knoblochová, Martina ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4441

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-78983


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet