Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ogorelkova, Elena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo pomoci jakemukoliv obchodníkovi, ktery se zabývá marketingovými kampaněmi a reklamou. Vztah mezi reklamou a zákazníkem bude popsán v této diplomové práci -- způsob jak nynější technologické, ekologické, sociální a ekonomické změny ovlivňují životní styl a zvyky zákazníků a jak se reklama přizpůsobuje těmto změnám.
Celebrity endorsement in marketing communications
Aspa, Jukka Kimmo Antero ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku využívání celebrit v marketingové komunikaci. Zaměřuje se zejména na teorie výběru celebrit, identifikaci rizik s tím spojených a na využití celebrit v komunikaci. Teorie je doplněna řadou příkladů z praxe.
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Asamoah, Emmanuel Selase ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za hranice automobilového průmyslu. Mezi různé automobilové společnosti, které operují v Ghaně, se Toyota zařadila mezi velké hráče. Tato diplomová práce se zabývá způsobem, jak společnosti vytvářejí hodnotu značky správným řízením značky, při použití příkladu společnosti Toyota Ghana limited. Práce se zabývá různými strategiemi řízení značky společnosti Toyota, a jak tyto strategie přispěly k úspěchu této firmy. Některé tyto strategie jsou popsány v této práci. Závěry z této práce ukazují jak se úspěšný management značky pozitivně projevuje na tržním podílu značky.
Marketing v současné finanční krizi
Mariánek, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Práce se zabývá důsledky současné finanční krize a recesí všeobecně na podniky a jejich marketing. Obsah práce odkrývá historii marketingu v největších světových recesích a popisuje také současnou finanční krizi a marketingové počiny českých firem. Na závěr se práce zabývá dopady finanční krize na strategické plány firem.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.
Marketingové aktivity v Severočeských dolech a.s. Chomutov
Tichý, Petr ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Zkoumání marketingových komunikací ve vybrané společnosti.
Srovnání systémů podpory exportu v České republice a v Německu
Hrubá, Marie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
První část se věnuje základním ekonomickým školám, jejich charakteristice a vztahu k zahraničnímu obchodu a exportu. Druhá část se zabývá problematikou systému mezinárodního obchodu, jeho organizací a mírou závazků vyplývajících z členství v mezinárodních organizacích. Třetí část je věnována České republice. Pojednává o zahraničním obchodě České republiky, historii podpory exportu a státní a nestátní podpoře exportu. Čtvrtá část je věnována Spolkové republice Německo. Pojednává o zahraničním obchodě Německa, historii podpory exportu a státní a nestátní podpoře exportu. V závěrečné části je provedeno srovnání systémů podpory exportu v obou zemích.
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.
Srovnání online marketingové komunikace v České republice a Rakousku
Skalová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tématem této diplomové práce je srovnání online marketingové komunikace v České republice a v Rakousku. Cílem je srovnat online marketingovou komunikaci v České republice a Rakousku, popsat její specifika v těchto dvou zemích, identifikovat hlavní rozdíly a nalézt jejich příčiny. Po úvodní části, v druhé kapitole, je popsána teoreticky problematika marketingové komunikace, internetu, jeho charakteristika a historie a také online marketingová komunikace. Ve třetí kapitole jsou podrobně charakterizovány oba srovnávané trhy, nejprve Česká republika, poté na Rakousko. Jsou popsány charakteristiky a chování uživatelů internetu, situace na trhu s online marketingovou komunikací a mediální chování obyvatel. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány shodné charakteristiky i odlišné ukazatele v obou zemích. V poslední kapitole je analýza příčin identifikovaných odlišností v rovině makroekonomické, v rovině daného odvětví, a nakonec i v rovině individuální. Hlavními zdroji jsou česká i anglicky a německy psaná literatura zabývající se obecně marketingem, marketingovou komunikací, internetem a online marketingovou komunikací. Využity jsou také statistické údaje národních statistických úřadů, odborné články z časopisů i online zdrojů, tištěné a online studie odborných asociací i některých firem působících v oboru a také rozhovory s odborníky z praxe.
Nové trendy v mezinárodním marketingu: Ekologické služby
Vojtěchová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Zelený marketing je jedním z nejvýraznějších trendů v mezinárodním marketingu posledních let. Na rozdíl od ekologických výrobků není věnováno mnoho prostoru ekologickým službám, i když služby tvoří podstatnou součást ekonomik vyspělých zemí. V České republice stojí ekologické služby na prahu rozvoje a dosud nebyly k dispozici ucelené marketingové informace o tomto oboru. Cílem této diplomové práce je vyplnit mezeru v informacích a vytvořit rámec pro strategické marketingové plánování ekologických služeb v České republice. Pomocí poznatků z jiných trhů, rozhovoru s odborníkem z oboru a dotazníkového šetření mezi spotřebiteli byly shromážděny potřebné informace, které jsou rozpracovány do jednotlivých kroků strategického marketingu ekologických služeb v českých podmínkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 KRÁL, Petr
13 Král, Pavel
2 Král, Pavel,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.