Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhlazování polygonálních modelů
Nečas, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Výsledek digitalizace povrchu trojrozměrného tělesa ovlivňuje mnoho faktorů. Na povrchu digitalizovaného tělesa se může objevit řada různých artefaktů. Odlišnosti od originálu jsou způsobeny rozlišením zařízení nebo jeho přesností. K eliminaci těchto artefaktů existuje mnoho vyhlazovacích algoritmů. Podle povahy modelu a cíle jeho určení budeme chtít vybrat ten nejvhodnější algoritmus, proto je dobré znát jejich vlastnosti a omezení.
Radiosita na GPU
Šabata, David ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výpočtem osvětlení scény pomocí metody zvané radiosita a její praktickou implementací v knihovnách OpenGL a OpenCL. Nejdříve budou popsány metody pro globální osvětlení s důrazem na radiositu a možnosti jejího použití při vykreslování v reálném čase. Dále budou představeny knihovny poskytující základ pro implementaci. Následovat bude popis implementace v jazyce C++, zhodnocení dosažených výsledku a možnosti vylepšení a dalšího rozšíření výsledné aplikace.
Online nástroj pro vytváření prezentací
Zavacký, Filip ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Řešil jsem nový přístup vytváření prezentací, přibližovací užívatelské rozhraní a spouštění prezentace jako video. Vytvořil jsem rozhraní jako dvourozměrnou plochu. Prezentace se vytváří formou rozmísťování objektů na ploše a spájaní cestou. Podařilo se mi vytvořit aplikaci poskytujíci popisované vlastnosti a implementujíci daný problém. Zdokumentoval jsem použité přístupy v řešení.
Procedurálně generované město
Pazdera, Radek ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním měst. Prozkoumává již existující systémy a zabývá se používanými algoritmy a postupy v této oblasti. Dále popisuje návrh, implementaci a testování open-source systému pro procedurální generování měst, který vychází z těchto postupů. Součástí tohoto systému je knihovna libcity a demonstrační aplikace OgreCity. V závěru je zhodnocena implementace a proveden návrh možných rozšíření.
Renderování rozsáhlého terénu
Bondarenko, Boris ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Realizace renderování rozsáhlých terénů je v moderních aplikacích, které zahrnují tuto tematiku známým problémem. S renderováním rozsáhlých terénů se můžeme střetnout ve velké škále aplikací, od počítačových her, až po profesionální nástroje používané pro tvorbu prostředí a vizuálních efektů. Právě pro implementaci takových aplikací existuje mnoho různých algoritmů, které používají různé techniky pro uchovávání, zpracování a zobrazování dat. V oblasti renderování grafických dat je důležité limitování výkonem systému, ale stejně i limitování rozlišovací schopností lidského oka. Další důležitou součástí je výběr API, pomocí kterého bude program muset spolupracovat s grafickou kartou a pamětí. V téhle práci je použité rozhraní Direct3D z balíku DirectX9. Pro porovnání přístupů v realizaci renderování rozsáhlých terénů budou porovnávané přístupy renderování pomocí tzv. Brutreforce, quadtree a ROAM algoritmů.
Mind Map poznámkový blok
György, János ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Myšlenková mapa je kreativním a nekonvenčním nástrojem, který svému uživateli slouží ke studování a objasňování myšlenek a souvislostí mezi nimi. Multimediální platformy jako jsou například Adobe Flash či Microsoft Silverlight umožňují přesunout aplikace z desktopových systémů na web a tímto je zbavit závislosti na jedné platformě a zpřístupnit k užívání široké základně uživatelů. Tato práce se zabývá implementací online aplikace pro vytváření a spravování takovýchto myšlenkových map.
Automorfing dvou obrázků
Čermák, Pavel ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou automorfingu mezi zdrojovým a cílovým obrazem. Práce popisuje již existující metody a algoritmy pro tvorbu morfingu. Dále se práce zaměřuje na popis návrhu a realizaci metody pro tvorbu automorfingu. K tomuto účelu je zapotřebí detekovat významné body v obraze, tyto body korespondovat a podle těchto korespondencí vytvořit vlastní morfing.
Počítání lidí na lávce FITu kamerou
Maliňák, Václav ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se věnuje počítání osob ve video sekvencích. Jsou popsány principy a základní metody detekce pohybujících se objektů ve videu. Zmíněny jsou metody LBP, optický tok, jasové histogramy a do hloubky je probrána metoda odečítání pozadí. Následně je popsán princip sledování pohyblivého objektu a metody, jak objekty vhodně počítat. Součástí této práce je aplikace, jenž byla otestována na počítání lidí přecházející přes lávku Fakulty Informačních Technologií, VUT v Brně. V závěru jsou výsledky testování zhodnoceny.
Generování realistických modelů stromů
Kučerňák, Martin ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá generováním realistických modelů stromů. Je stručně popsán vývoj a růst stromů, a faktory které je ovlivňuji. Po té je shrnut vývoj systémů pro generování modelů stromu a popsány vybrané systémy. Dále je navržen jednoduchý stochastický model pro jejich generování, a popsána aplikace ve které je tento model implementován. Tento model je pak porovnán s existujícími používanými modely a nástroji, popsány jeho výsledné vlastnosti a naznačeno v kterých oblastech je třeba jej zlepšit.
Akcelerace zpracování dat z MRI na GPU
Kešner, Filip ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce byla vypracována v průběhu studijního pobytu na Universita della Svizzera italiana ve Švýcarsku. Identifikace trajektorií neuronových vláken uvnitř lidského mozku má velký význam v mnoha lékařských aplikacích, jako neurologická diagnostika, neuro-navigace, léčba epilepsie, chirurgické operace a tak dále. Za použití dat z MRI, metod postavených na Markovských řetězích a Monte Carlu mohou být možné trajektorie vypočítany a ty nejpravděpodobnější zobrazeny. Tyto informace o trajektoriích mohou sloužit jako vstup pro pokročilé metody lékařské diagnotiky a léčby. Vzhledem k obrovskému množství dat a velkého počtu iterací toto může být časově náročný proces. Za účely, jako jsou statistická analýza a/nebo porovnávání několika datových sad a/nebo pacientů, požadavky na výpočetní čas jsou enormní. Rychlejší diagnóza může také přinést nasazení léčby dříve. Nyní existuje jen velmi málo implementací softwaru pro neurální traktografii. Implementací softwaru pro pravděpodobnostní neurální traktografii je ještě méně. Nynější implementace, provádějící všechny operace postupně na CPU, jsou značně pomalé. Účelem této práce je poskytnout efektivní implementaci, která vvyužíva GPU. Za účelem implementace na GPU, je poskytnuto porovnaní technologíí CUDA a OpenCL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.