Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent
Konečný, Zdeněk ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci řešení diplomové práce „Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent“ je řešen problém měření radiální elasticity kulových kloubů s ohledem na opakovatelnost a reprodukovatelnost měření.
Konstrukční návrh uložení měřící aparatury IMC ve vozidle
Černý, Martin ; Jeník, Radomír (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pří měření dynamického zatížení a vibrací určitých částí karosérie nebo dílů ostatního příslušenství automobilů je prováděno za pomocí akcelerometrů a měřících aparatur IMC. Ty je potřeba upnout do přípravku, který musí být jednoduše instalován do interiéru vozu tak, aby nebylo potřeba demontovat žádnou část interiéru a aby nedošlo k poškození žádné části interiéru. Přípravek taktéž musí odolávat značnému dynamickému zatížení, které vzniká při zkouškách ve zostřeném provozu.
Koncept závodního vozu pro autokros
Dobrovolný, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a simulační analýzu torzní tuhosti rámu závodního vozu pro autokros. Při návrhu rámu byl kladen důraz na dodržení předpisů mezinárodní automobilové federace, na výslednou torzní tuhost a hmotnost. První část práce je zaměřena na konstrukci vozidel pro autokros a jeho předpisy. Hlavní částí práce je samotný konstrukční návrh rámu, následná simulační analýza pomocí metody konečných prvků, na kterou navazují výpočty torzní tuhosti. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a je uveden návrh dalšího vývoje.
Studie vlivu parametrů modelu na simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Šandera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá základními testovacími procedurami prováděnými společnostmi Euro NCAP a RCAR. Věnuje se zejména pojišťovacímu nárazu a popisuje postup tvorby modelu, simulaci a náraz na bariéru. Zkoumá vliv změny meze kluzu, tloušťky a zpevnění materiálu deformačního členu na simulaci pojišťovacího nárazu, především množství pohlcené energie deformačním členem.
Návrh těhlice předního kola vozidla Formule Student
Chlud, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se bude zabývat návrhem a konstrukcí přední těhlice závodního vozidla kategorie Formule Student. Při návrhu bude využito topologické optimalizace a MKP analýzy jízdních stavů při zatížení jak od kola vozidla, tak od prvků přední nápravy. Cílem práce je navrhnout těhlici s vyšší tuhostí a minimálním rozdílem hmotnosti oproti loňskému modelu. Závěrem bude těhlice porovnána s minulými návrhy jak z hlediska bezpečnosti, tak hmotnosti a ceny.
Konstrukční řešení mechanismu přepínání turistické clony projektoru světlometu automobilu
Škývara, Tomáš ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout mechanismus turistické clony, který by mohl nahradit současný mechanismus na projektoru společnosti Visteon-Autopal. Práce byla zaměřena na rešerši současně používaných řešení a především na návrh mechanismu. Návrh byl zpracován především po mechanické stránce a vytvořené varianty byly určeny pro získání konstrukčních doporučení pro konstrukci turistické clony v projektoru.
Alternativní a hybridní pohony automobilů
Trněný, Pavel ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá alternativními palivy pro spalovací motory, hybridními pohony automobilů a v neposlední řadě také elektromobily. Vytváří přehled v současné době používaných alternativních technologií pohonů automobilu.
Electric Car Vertical Door Opening System Design
Kolečář, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
The main aim of this diploma thesis is to select the most appropriate automatic door mechanism for an electric vehicle of category EU L7e. With the aid of the market analysis three concepts were selected for detail observation. Crucial parts of the most appropriate system assembly were designed with respect to load conditions. At the end of the thesis there is an assessment of the proposed assembly according to user requirements.
Konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule Student
Adámek, Ladislav ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem a především současnými trendy soutežesoutěže Formula Student/SAE. Větší část práce je věnována komplexnímu shrnutí konstrukčních řešení vozidel a konstrukčních celků nejúspěšnějších týmů této soutěže. Účelem tohoto průzkumu bylo získání informací o konstrukci vozu konkurenčních týmů, které by měly posloužit při stavbě vozu vlastního.
Uložení předního kola vozidla Formule Student
Lněnička, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uložením předního kola vozu kategorie Formule Student. Obsahuje různé způsoby uložení a zavěšení kola formulových i osobních vozidel. Hlavní náplní této práce je tvorba výkresové dokumentace jednotlivých součástí uložení předního kola Formule Student. Dále je proveden kontrolní výpočet trvanlivosti ložisek při klidné jízdě po rovné vozovce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.