Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zastřešená tribuna ve Frýdku
Kofler, Nikodém ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem ocelové konstrukce tribuny se zastřešením na fotbalovém stadionu ve Frýdku-Místku. Půdorysné rozměry jsou 50 × 14 m, výška je 16,4 m. Konstrukce hlediště je složena z příhradových nosníků uložených na hlavních nosnících. Střecha je pultová a je zavěšena pomocí táhel na sloupech. Konstrukčním materiálem je ocel S235.
Ocelová lávka pro pěší a cyklisty
Sýkora, Jiří ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navržení ocelové lávky pro pěší a cyklisty v Brně. Jedná se o přemostění údolí, v němž nevede komunikace pro vozidla. Na lávku je bráněno vjezdu všem motorovým vozidlům. Teoretické rozpětí mostního pole je 50 m, výška konstrukce je 7 m. Mostovka je nadvýšena v oblouku o 0,5 m. Byly navrženy dvě varianty. Srovnáním podle několika kritérií byla vybrána ta vhodnější, pro kterou byl zpracován podrobný statický posudek a výkresová dokumentace.
Nákupní centrum ve Frýdku-Místku
Pešák, Radek ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Konstrukce se nachází ve Frýdku-Místku. Objekt se skládá ze dvou částí. První částí je prosklené atrium s přechodovými můstky. Střešní konstrukce atria je navržena jako soustava válcových příhradových vazníků, na které jsou uložené vaznice. Druhou částí konstrukce je vícepodlažní nákupní centrum s terasou, řešené jako spřažená železobetonová konstrukce. Celkový půdorysný rozměr konstrukce činí 72 m x 120 m. Výška konstrukce nad terénem je 12,06 m. Příčné vazby jsou navrženy po 6 m. Byly vytvořeny 2 varianty, přičemž výhodnější varianta je řešena podrobně. Výstupem práce je srovnání řešených variant. Při návrhu se vychází z platných norem ČSN EN. Konstrukce byla řešena pomocí programu RFEM.
Lávka pro pěší v Hradci nad Moravicí
Janeček, Tomáš ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a posoudit lávku přes řeku Moravici pro pěší a cyklisty, protože stávající lávka je ve špatném stavu a je úzká, takže neumožňuje pohodlný pohyb chodců a cyklistů. Lávka se nachází v Hradci nad Moravicí a vede mezi ulicí Žimrovická a sportovním areálem na ulici Na Potůčku. Nejprve byly uvažovány čtyři různé varianty, ze kterých byla vybrána nejvýhodnější konstrukce, a ta byla dále detailněji řešena. Vítězná varianta je ocelová oblouková lávka s dolní mostovkou, přičemž mostovka je zavěšena na dvou tuhých obloucích pomocí táhel. Rozpětí lávky je 28 m, vzepětí oblouku je 5,5 m a celá konstrukce je kromě šroubů a systémových táhel z oceli S 235.
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Junek, Lumír ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
CÍLEM PRÁCE JE NÁVRH NOSNÉ OCELOVÉ KONSTRUKCE AUTOSALONU. MAXIMÁLNÍ PŮDORYSNÉ ROZMĚRY JSOU 48,0 M X 24,0 M. CELKOVÁ VÝŠKA KONSTRUKCE JE 9,125 M. HLAVNÍ NOSNOU KONSTRUKCI TVOŘÍ PŘÍHRADOVÝ OBLOUKOVÝ RÁM, KTERÝ JE KLOUBOVĚ ULOŽEN NA SLOUPY. STŘEŠNÍ PLÁŠŤ JE TVOŘEN SENDVIČOVÝMI PANELY. PROSTOROVOU TUHOST ZAJIŠŤUJÍ PROSTOROVÁ ZTUŽIDLA
Ocelová konstrukce kulturní haly
Břečka, Jan ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh ocelové konstrukce kulturní haly situované v Moravských Budějovicích. Půdorysné rozměry jsou 32,6 x 62,0 m a výška 13,5 m. Hlavní konstrukční materiál je ocel S 355. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými rámy s osovou vzdáleností 6,0 m. Obvodový plášť je tvořen trapézovým plechem a dalšími vrstvami. Je vypracován statický výpočet hlavních nosných prvků konstrukce. Výpočty jsou zpracovány pomocí platných evropských norem.
Sportovní hala
Krátká, Markéta ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce sportovní haly v lokalitě města Olomouce. Půdorysné rozměry objektu jsou 30 x 45 m. Minimální světlá výška haly je 10 m. Nosná konstrukce střechy je vaznicová a je tvořená soustavou příhradových vazníků ve tvaru oblouku o rozpětí 30 m, které jsou kloubově uloženy na ocelových vetknutých sloupech. Vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 5 m. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna příčnými a podélnými ztužidly. Jako hlavní materiál nosných prvků je použita ocel S355. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN. Součástí práce je technická zpráva, statický výpočet obsahující posouzení hlavních konstrukčních prvků konstrukce a návrh spojů a výkresová dokumentace.
Botanický skleník
Orságová, Martina ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce botanického skleníku ve Zlíně. Půdorysné rozměry haly jsou 20x38 m a výška dosahuje 15 m. Konstrukce se skládá ze 7 příčných vazeb, které jsou od sebe vzdáleny 6 metrů. Příčné vazby jsou tvořeny příhradovými vazníky, které jsou kloubově uloženy na patky. Příčné vazby jsou propojeny vaznicemi a paždíky. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna pomocí příčných a podélných ztužidel. Objekt je koncipován jako jednolodní hala s válcovou střechou. Celkové opláštění budovy je tvořeno skleněnými tabulemi.
Silniční most na komunikaci III/0462 přes dálnici D46
Vystavěl, Vojtěch ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nadjezdu silnice III/0462 nad dálnicí D46 u obce Brodek u Prostějova. Jsou navrženy 2 varianty. První je kolmý most řešený jako Langerův trám, druhou šikmý most s hlavní příhradovou nosnou konstrukcí. U druhé varianty jsou tři subvarianty lišící se uspořádáním příhradové konstrukce. Návrh a výpočty jsou provedeny dle platných norem a dalších technických předpisů pro navrhování mostů.
Železniční most přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm
Křivánek, David ; Štrba, Michal (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením železničního mostu přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm na trati č. 341. Stávající železniční most má rozpětí 20,5 + 60 + 20,5 m. Bylo zpracováno pět různých variant s odlišným statickým systémem. Všechny varianty mostní ocelové konstrukce byly navrženy a řešeny s dolní ortotropní mostovkou. Pro výběr finální varianty byly všechny varianty staticky posouzeny a porovnány pomocí multikriteriální analýzy na základě zvolených kritérií. Finální varianta byla následně podrobněji posouzena dle platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PEŠEK, Ondřej
2 Pešek, Oldřich
2 Pešek, Ondřej Matthew
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.