Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Mayová, Martina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vymezit marketingové strategie u zvolených podnikatelských subjektů - PZP Heating a.s. a Servisbal Obaly s.r.o. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají podstaty marketingu, marketingového procesu STP, marketingového mixu 4P a strategického marketingového řízení. Ve druhé části jsou vymezeny současné strategie marketingového řízení s podrobným rozborem marketingových nástrojů obou společností na základě informací získaných z jejich webových stránek, interních materiálů a konzultací s manažery společnosti. Na příkladu dvou rozdílných, vzájemně si nekonkurujících společností je úkolem vyzdvihnout metody, které mají pro firmy nejvyšší přínos. Přesto, že se jedná o zcela odlišné společnosti, s odlišným produktem i skladbou zákazníků, určité principy fungují u obou firem stejně. Nástroje, které přináší zisk oběma společnostem, pak mohou sloužit jako inspirace ostatním, kteří tyto metody neznají nebo s jejich používáním dosud váhají. V kapitole výsledky a diskuze jsou shrnuty nejdůležitější poznatky o marketingovém řízení obou společností, je zde uvedena hlavní charakteristika společností, a nejdůležitější zjištění u jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Obě firmy se shodují na tom, že ze všech nástrojů je pro ně nejefektivnější on-line marketing, který i přes poměrně vysoké náklady, přivádí firmám nejvíce nových zákazníků. Také jsou zde navržena doporučení pro obě firmy, která by v případě realizace měla upozornit na dosud nevyužívané možnosti a přivést jim nové zákazníky.
Marketingová strategie podniku
Mikešková, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií neziskové společnosti basketbalového klubu BC Geosan Kolín. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je zpracovaná formou literární rešerše a na analytickou část neboli vlastní zpracování. První část popisuje a vysvětluje základní pojmy a definice, které jsou součástí daného tématu. Analytická část začíná charakteristikou společnosti BC Geosan Kolín. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti a dále zhodnocení tohoto mixu. Ve druhé části vlastní práce je použito dotazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření a zhodnocení marketingového mixu společnosti jsou sestavena doporučení ke zlepšení současné strategie basketbalového klubu.
Hodnocení a stimulace zaměstnanců malé firmy
Hrubošová, Lenka ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato práce popisuje hodnocení a stimulaci zaměstnanců u malé firmy. Každý z nás se v pracovním životě dostává do situací, kdy je nucen porovnávat a hodnotit své pocity a výkony z předchozích zaměstnání se současnou pracovní činnosti. Toto hodnocení se sestává v převážné většině z porovnávání toho, co kdo měl a má a jak s tím byl či je spokojen. A tato spokojenost či nespokojenost je podstatným faktorem ovlivňujícím výkon každého zaměstnance. Práce analyzuje u zvoleného podniku aktuální stav z hlediska účinnosti stimulačních nástrojů a úrovně motivace zaměstnanců. Akcentuje praktické zkušenosti za využití teoretických pravidel z oblasti stimulace a motivace zaměstnanců. Prostřednictvím vyhodnocení výsledků provedené analýzy jsou navržena praktická doporučení a opatření, která vedou ke zlepšení personálního řízení analyzovaného podniku.
Získávání a výběr pracovníků
Fatrdlová, Anita ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Alice, Alice (oponent)
Předmětem této diplomové práce je výběr pracovníků prostřednictvím personální agentury PŘEDVÝBĚR.CZ. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické části a vlastní šetření. Teoretická část definuje pojmy spojené s tématem a dle logického rámce popisuje průběh výběrových řízení. Informace k této části práce byly získány studiem odborné literatury. Ve vlastním zpracování je nejprve popsána společnost, ve které bylo provedeno šetření. Následuje analýza dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů a to jak s vedením společnosti, tak i s personálními konzultantkami. Na závěr práce jsou vytvořena doporučení, která jsou vytvořena na základě získaných dat.
Komunikační strategie organizace
Urban, Jan ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Práce se zabývá návrhem a následnou realizací komunikační strategie vybraného programu společnosti, která se zabývá poskytováním úvěrových a nebankovních finančních služeb. Cílem práce je návrh komunikační strategie konkrétního produktu a následné zhodnocení z hlediska efektivity zvoleného komunikačního mixu po jeho zavedení. S využitím literární rešerše jsou představena teoretická východiska zvoleného tématu na která navazuje vlastní část práce. Vlastní část práce uvádí výchozí situaci společnosti, základní informace o produktu a cíle společnosti při jeho zavádění. Dle zadání společnosti XY (název neuveden na žádost společnosti) reklamní agentura komunikující skrze autora práce analyzuje trh a komunikační možnosti na trhu a dle získaných podkladů autor práce navrhuje komunikační mix. Navrhovaná komunikace je založena na neosobní direct mailingové komunikaci. Program je vytvořený jak pro novou tak stávající klientelu a proto využívá kombinaci strategie tahu a tlaku. Závěrem celé práce je shrnutí navrhované komunikační strategie a zpětné vyhodnocení výsledků dané kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.