Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava
Divínová, Magdaléna ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název práce: Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava Cíle práce: Zhodnocení komunikačního mixu FC Baníku Ostrava, určení jeho silných a slabých stránek a navržení postupů pro možná zlepšení. Metoda: Popisná analýza a analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí metody SWOT Výsledky: Upozornění na příležitosti a hrozící rizika v komunikaci a návrh možných řešení za užití nástrojů komunikačního mixu. Práce si klade za cíl zhodnotit význam komunikace a jejích nástrojů pro fotbalový klub. V teoretické části jsou definovány nástroje marketingového mixu, komunikačního mixu a specifika jejich užití ve sportovní oblasti. Pomocí SWOT analýzy a popisné analýzy je zhodnoceno prostředí, v němž působí FC Baník Ostrava a jeho užití komunikačních nástrojů pro dosahování stanovených cílů. Na základě zjištěných faktů je pak možné zhodnotit komunikaci klubu, upozornit na silné stránky i slabá místa, prezentovat návrhy na možná nová zacílení komunikačních strategii a doporučit vhodné nástroje a kanály komunikace. Klíčová slova Marketing, cílové skupiny, komunikační mix, PR, podpora prodeje, merchandising
Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007
Losová, Karolína ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název: Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007 Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobná analýza managementu a marketingu sportovní akce Pražská lyže 2007, odhalení nedostatků při organizaci akce a návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů bylyjako vhodné metody zvoleny popisná analýza, SWOT analýza pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce a také interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit organizaci sportovní události mezinárodm'ho charakteru, a přináší stručný návod, jak podobnou akci uspořádat. Klíčová slova: popisná analýza, SWOT analýza, interview, sportovní management, sponzoring, management sportovní akce 2
Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nově přistoupivších zemí Evropské unie
Kraft, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nověpřistoupivších zemí Evropské unie Cíle práce: Vytvoření marketingové strategie pro zahájení prodeje motocyklů JAWA na rumunském trhu. Metody: elektronické dotazování, interview Výsledky: Podávají přehled o preferencích potenciálních zákazníků a stavu trhu z pohledu experta rumunský trh. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, propagace, interkulturní komunikace 3
Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha
Kopecká, Jana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.
Marketingový koncept Českého poháru ve vodním slalomu
Beneš, Jindřich ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Bureš, Jan (oponent)
Název Marketingový koncept českého poháru ve vodním slalomu Anglický název Marketing conception of Czech cup in white water slalom Cíle práce Analyzovat současný stav českého poháru pomocí SWOT a STEP analýzy a použit tyto výsledky spolu s dalšími poznatky k vytvoření efektivní a propracované marketingové strategie. Díky získaným informacím bude navrženo několik sponzorských balíčků na základě rozdílných typů partnerství, jež by mohly být využity pro závod českého poháru v následující sezóně (tj. 2009). Metoda V celé práci je použito popisné analýzy, která interpretuje fakta získaná prostřednictvím STEP analýzy, SWOT analýzy a interview. Výsledky Ucelená analýza českého poháru ve vodním slalomu, návrh vhodných partnerů vedoucí ke zlepšení současného stavu a návrh spolupráce včetně časového plánu mediální kampaně. Klíčová slova český pohár ve vodním slalomu, marketingová koncepce, SWOT analýza, sponzoring, komunikace 2
Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI
Mikulášková, Jana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová koncepce hokejového klubu HC Znojemští Orli. Cíle práce: Navrhnutí nových postupů, akcí a možností v oblasti sponzoringu a propagace klubu. Metoda: Klub byl analyzován pomocí metody SWOT, popisné a komparativní analýzy. Výsledky: Nové možnosti a alternatiYy propagace klubu, které je možné realizoyat. Klíčová slova: Marketing, reklama, propagace, sponzoring, public relations. Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou činnost hokejového klubu HC Znojemští Orli a jejím cílem je navrhnout změny pro zefektivnění v oblasti propagace. V teoretické části je pozornost věnována základním pojmům marketingu, především pak marketingové komunikace, sponzorství a reklamě v rámci sportu. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány a uvedeny jako nové návrhy marketingové koncepce klubu. Je zde uYedena analýza Ynitřního a Ynějšího prostředí klubu, která odhaluje přednosti a nedostatky klubu a jeho možné příležitosti a ohrožení, dále návrh reklamních a propagačních akcí, rozšíření spolupráce s partnery klubu a fanoušky a návrh potenciálních partnerů.
Organizování mezinárodní sportovní události ve sportu Boccia
Netíková, Nikol ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název Organizovánf mezinárodní sportovní události ve sportu boccia Cíle práce Navrhnout realizovatelný koncept pro uspořádání Mistrovství světa v boccie v České republice. Bližší poznání sportu boccia a význam pořádání této události v ČR. Metoda V práci byla využita analýza SWOT. Popisná analýza a interview byly použity při zpracování předešlých Mistrovství světa a Evropy v Portugalsku v roce 2002 a 2005. Výsledky Vytvoření konceptu pro pořádání Mistrovství světa boccii v Brně v České republice, v období května nebo června. Předpokládaný hrubý rozpočet a postupy, které jsou nezbytné pro pořádání této akce. Návrh propagační a komunikační strategie. Klíčová slova Management, marketing, analýza SWOT, popisná analýza, plánování, organizování, sponzoring, boccia. 2
Propagační strategie sportovních vozů Škoda
Griger, Michal ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Propagační strategie sportovních vozů Škoda Název práce v angličtině: Promotion strategies of Skoda sports cars cne práce: Analýza propagačních strategií sportovních vozů na trhu v české republice. Navrhnout vzor pro reklamní kampaně sportovních vozů. Navrhnout, jak lépe propagovat sportovní vozy. Metoda: V práci jsem použil metody kvantitativního a kvalitativního sběru údajů. Výsledky: Navrhují hodnocení komunikačních účinků reklamních kampaní. Navrhují model propagační strategie sportovních vozů s využitrm různých komunikačních médií. Kličová slova: reklama, marketing, značka, produkt, sportovní automobil, komunikace, image Abstrakt Ve své práci se zabývám tématem propagace sportovních vozů Škoda. Nejprve jsem zpracoval teoreticko-metodologická východiska. Z těchto podkladů poté vychází analytická část, ve které jsem rozebral jednotlivé reklamní kampaně již existujících sportovních vozů Škody. V úvodu syntetické části jsem navrhl model, podle kterého by se mohla hodnotit daná reklamní kampaň na tyto vozy. V druhé části syntetického celku je uveden mnou navržený vzor- model - pro případnou propagační strategii sportovních vozů v ČR. Z něj by poté mohla být odvozena konkrétní reklamní kampaň na nově uváděný sportovni vůz na trh. Abstract ln my thesis I have done a research of the promotion...
Project of communication strategy of football club SK Sigma Olomouc
Zimčík, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
N ázev diplomové práce: Projekt komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. Název diplomové práce v angličtině: The Project of Communication Strategy for the SK Sigma Olomouc Soccer Club Cíle diplomové práce: -Tvorba projektu komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. - Analýza současného stavu marketingových aktivit fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. Metodika diplomové práce: - Dotazování- individuální osobní rozhovor. - Analýza věcných skutečností- analýza dokumentů a analýza fyzických stop. Výsledek diplomové práce: - Projekt komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. vzhledem k relevantním cílovým skupinám. Klíčová slova: - Marketing, sportovní marketing, komunikace, komunikační strategie, média, fotbal. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 MALECHA, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.