Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI
Mikulášková, Jana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová koncepce hokejového klubu HC Znojemští Orli. Cíle práce: Navrhnutí nových postupů, akcí a možností v oblasti sponzoringu a propagace klubu. Metoda: Klub byl analyzován pomocí metody SWOT, popisné a komparativní analýzy. Výsledky: Nové možnosti a alternatiYy propagace klubu, které je možné realizoyat. Klíčová slova: Marketing, reklama, propagace, sponzoring, public relations. Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou činnost hokejového klubu HC Znojemští Orli a jejím cílem je navrhnout změny pro zefektivnění v oblasti propagace. V teoretické části je pozornost věnována základním pojmům marketingu, především pak marketingové komunikace, sponzorství a reklamě v rámci sportu. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány a uvedeny jako nové návrhy marketingové koncepce klubu. Je zde uYedena analýza Ynitřního a Ynějšího prostředí klubu, která odhaluje přednosti a nedostatky klubu a jeho možné příležitosti a ohrožení, dále návrh reklamních a propagačních akcí, rozšíření spolupráce s partnery klubu a fanoušky a návrh potenciálních partnerů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.