Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 487 záznamů.  začátekpředchozí207 - 216dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh kroků k rozvoji strategické spolupráce v oblasti prodeje pekařských pecí
Bajgl, Stanislav ; Jandura, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh kroků k rozvoji strategické spolupráce v oblasti prodeje pekařských pecí“ se zaměřuje na návrhy vedoucí k vytvoření strategického rámce vzniku strategické aliance mezi strategickou podnikatelskou jednotkou společnosti Sklářské stroje Znojmo, s.r.o. a vybraným partnerem.
Comparison of the Marketing Tools and Proposals to Improve their Use in Order to Increase Competitiveness in the Segment of Luxury Hotels (in Crisis)
Žuffová, Michala ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The object of this work is the analysis and proposals for changes to the marketing tools to enhance the competitiveness of the hotel. The thesis compares the theoretical knowledge with reality in the hotel, specifies opportunities for changes and methods, how to achieve these opportunities. Based on the analysis of the competitors, SWOT analysis and the questionnaire the proposals for change will be identified.
Návrh restrukturalizace firmy
Vymazal, Ladislav ; Páleník, Radek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá restrukturalizačními opatřeními týkajícími se výrobního úseku a lidí, kteří v něm působí. Analytická a návrhová část jsou nejdůležitějšími kapitolami práce. Analýza je tématicky rozdělena na tři části. Stěžejním úsekem je definování problémů produktivity výroby. Další část se zabývá problematikou sestavování mezd dělníkům. Poslední úsek analýzy je zaměřen na dílenskou organizační strukturu a způsoby zajišťování odpovědnosti za výrobní úsek. Návrhová část je tvořena opatřeními, jak jednotlivé nedostatky vyjmenované v analytické části řešit. Návrh je koncipován tak, že tvoří celek na sebe navazujících doporučení a již není dělen na tři samostatné části jako analýza. Přínosem této práce je z pohledu podniku zejména zvýšení produktivity výroby a snížení nároků na zdroje. Z pohledu dělníků je přínosem zejména zlepšení podmínek ve výrobě a možnost seberealizace. Pro firmu i pro dělníky je společnou výhodou jasné nastavení kritérií pro vyplácení mezd.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Ondra, Zbyněk ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá identifikováním potenciálu pro rozvoj konkurenceschopnosti výrobně-obchodní společnosti LABTECH s.r.o. na trhu měření netěsností, pomocí posílení tvorby hodnoty na tomto trhu, který je představen jako koncept hodnotové sítě. V teoretické části práce je představen vybraný teoretický základ pro koncept hodnotových sítí, který je dále uvažován jako možný rámec pro rozvoj konkurenceschopnosti společnosti. Na základě analýzy trhu a konkurenčního prostředí v definované hodnotové síti jsou navržena opatření pro rozvoj tvorby hodnoty v této sítí a také jsou představeny kroky pro implementaci těchto opatření takovým způsobem, aby u společnosti LABTECH s.r.o. mohlo dojít k rozvoji konkurenceschopnosti na zvoleném trhu.
Návrh podnikatelského plánu pro založení čajovny
Jezberová, Pavla ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem pro založení čajovny. V teoretické části je vymezen podnik a podnikatelský plán, následně jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího prostředí, ze kterých vychází návrh podnikatelského plánu včetně obchodního, marketingového, finančního a organizačního plánu a řízení rizik, které poslouží jako vodítko pro budoucí majitelku plánované nově otevřené čajovny ve městě Náchod.
Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Hubková, Ivana ; Dvorská, Vendula (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úpravou marketingového mixu hotelu Fit v Přerově, a dle této úpravy předkládá návrh vedoucí je zvýšení konkurenčních schopností podniku. Práce srovnává teoretická východiska se skutečností v hotelu, charakterizuje a popisuje možnosti její změny a způsoby, kterými lze dosáhnout větší úspěšnosti v oboru a oblasti. Analytická část popisuje především vnitřní a vnější okolí podniku, které ovlivňuje jeho činnost, za účelem vytvoření návrhu, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a k upevnění pozice firmy na trhu.
Rozvoj komunikačního mixu pro posílení konkurenceschopnosti společnosti
Guštafík, Martin ; Mitiska, Daniel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem konkurenceschopnosti pomocí komunikačního mixu ve společnosti VOLET, s.r.o. Firma se zabývá prodejem výrobků a služeb v oboru zahradní jezírka a zavlažovacích systému. V první části práce je popsána teoretická část problematiky spojené s konkurenceschopností, marketingem, potažmo komunikačním mixem a obchodem. V analytické části se práce zabývá popisem firmy a její současnou situací, dále jednotlivými analýzy. Na jejichž základě bude v návrhové části vybrána nejvhodnější řešení. Pomocí těchto nástrojů by se měla zlepšit konkurenceschopnost společnosti.
Internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh
Bártek, Ondřej ; Jelínek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na možné formy internacionalizace. Cílem práce je navržení možné strategie internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh. Teoretická východiska se zabývají vysvětlením jednotlivých přístupů k internacionalizaci a také možnými formami vstupu na zahraniční trh. Na teoretická východiska navazuje analýza současného stavu, kde je popsána společnost, jsou provedeny jednotlivé analýzy a je shrnuta její konkurenceschopnost. Na základě zjištění je navrhnuta možná strategie vstupu na zahraniční trh, která by měla přinést nové zákazníky, pomoci se zviditelnit a přiblížit se dalším trhům
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Svobodová, Ilona ; Radiměřský, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy Geprostav Hodonín v.o.s. v jejím konkurenčním prostředí. Zkoumá konkurenceschopnost firmy na základě analýzy vlivu mikroekonomických a makroekonomických faktorů. Dle zjištěných skutečností je vytvořen návrh, který posílí její konkurenceschopnost do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 487 záznamů.   začátekpředchozí207 - 216dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Zich, Rostislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.