Žádný přesný výsledek pro Bernard,, Michal nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Bernard Michal ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.13 vteřin. 
Klasická filmová narace
Sladký, Michal ; Bernard, Jan (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Ústředním tématem této magisterské práce je klasická filmová narace, narativní mód hraných filmů, jenž dosáhl největšího rozvoje v hollywoodských filmových studiích. Hlavním cílem autora práce je snaha dokázat, že klasická filmová narace si zachovala své výsadní postavení i po roce 1960 a funguje i v digitální éře navzdory převratným technologickým změnám. Autor se pokouší doložit hypotézu, že v hollywoodské kinematografii přese všechny změny spojené s digitalizací a nástupem blockbusterů přetrvávají základní principy klasického vyprávění a stylu.
Společně za lepší město
Sládek, Jan ; Illner, Michal (vedoucí práce) ; Kostelecký, Tomáš (oponent) ; Bernard, Josef (oponent)
Hlavním cílem práce je pochopit na půdě obcí, jakou roli mají jejich obyvatelé v proměně politického jednání občanů ČR po roce 1989. Text kombinuje poznatky sociologie sídel, politického a urbánního vývoje a proměn občanské a politické participace v ČR po roce 1989. Teoreticky vychází z kritické recepce tradice sociologie sídel, kde poukazuje na nízkou míru pochopení toho, jak sami občané mění město. Dále se teoreticky text opírá o koncept transakčního aktivismu, který používá jako rámec výkladu zkoumané kolektivní akce občanů. V neposlední řadě se také orientuje na možnost využití nových médií, zejména internetu, při angažování se v lokálních otázkách. Pro zasazení do kontextu jsou reflektovány hlavní milníky politické participace na celostátní úrovni a dodán je kontext urbánního vývoje po roce 1989. Metodologicky je text založen na kombinaci dat z dvou kvantitativních reprezentativních dotazníkových šetření a celkem patnácti rozhovorů s angažovanými občany. Hlavní argumentované teze textu jsou: (1) nízká zkušenost občanů s politikou vede k nadvládě mediálního obrazu politiky, který je ale právě osobní zkušeností snadno prolomitelný; (2) I když je veřejné mínění ohledně politiků a politiky kritické, není ono samo překážkou v občanských aktivitách; (3) Občané na lokální úrovni upřednostňují...
KBang
Čevora, Michal ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je převést karetní hru Bang! do počítačové hry hratelné přes počítačovou sít'. Na začátku práce představuji základní koncepty hry Bang! a zabývám se řešením problémů spojených s implementací hry. V následujícím textu popisuji architekturu aplikace z hlediska serveru i klienta. Od obecné architektury se dostávám k popisu konkrétně implementace. Nejprve představím použitou knihovnu Qt, včetně důvodů pro její použití, poté popisuji implementaci všech částí projektu. V závěru práce se nachází uživatelská dokumentace.
Návrh dílčí části informačního systému GubiSpa - Banketing
Pohořelský, Michal ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem práce je navrhnout dílčí část informačního systému využívaného hotely a lázeňskými komplexy pro informační systém GubiSpa. Nová část tohoto informačního systému přinese nové funkcionality pro usnadnění uskutečňování soukromých i veřejných akcí.
Designing and creating a mobile application in a starting company
Ondrejička, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
This master thesis deals with designing and implementing mobile application dedicated for Android smartphone devices. The application will help tourists in Bratislava to better navigate between main points of interest. An analysis of internal as well as external environment precedes the design process and builds a solid base of functional, cybersecure and graphic requirements to which the solution needs to adhere to.
Společně za lepší město
Sládek, Jan ; Illner, Michal (vedoucí práce) ; Kostelecký, Tomáš (oponent) ; Bernard, Josef (oponent)
Hlavním cílem práce je pochopit na půdě obcí, jakou roli mají jejich obyvatelé v proměně politického jednání občanů ČR po roce 1989. Text kombinuje poznatky sociologie sídel, politického a urbánního vývoje a proměn občanské a politické participace v ČR po roce 1989. Teoreticky vychází z kritické recepce tradice sociologie sídel, kde poukazuje na nízkou míru pochopení toho, jak sami občané mění město. Dále se teoreticky text opírá o koncept transakčního aktivismu, který používá jako rámec výkladu zkoumané kolektivní akce občanů. V neposlední řadě se také orientuje na možnost využití nových médií, zejména internetu, při angažování se v lokálních otázkách. Pro zasazení do kontextu jsou reflektovány hlavní milníky politické participace na celostátní úrovni a dodán je kontext urbánního vývoje po roce 1989. Metodologicky je text založen na kombinaci dat z dvou kvantitativních reprezentativních dotazníkových šetření a celkem patnácti rozhovorů s angažovanými občany. Hlavní argumentované teze textu jsou: (1) nízká zkušenost občanů s politikou vede k nadvládě mediálního obrazu politiky, který je ale právě osobní zkušeností snadno prolomitelný; (2) I když je veřejné mínění ohledně politiků a politiky kritické, není ono samo překážkou v občanských aktivitách; (3) Občané na lokální úrovni upřednostňují...
Klasická filmová narace
Sladký, Michal ; Bernard, Jan (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Ústředním tématem této magisterské práce je klasická filmová narace, narativní mód hraných filmů, jenž dosáhl největšího rozvoje v hollywoodských filmových studiích. Hlavním cílem autora práce je snaha dokázat, že klasická filmová narace si zachovala své výsadní postavení i po roce 1960 a funguje i v digitální éře navzdory převratným technologickým změnám. Autor se pokouší doložit hypotézu, že v hollywoodské kinematografii přese všechny změny spojené s digitalizací a nástupem blockbusterů přetrvávají základní principy klasického vyprávění a stylu.
Počítačoví protivníci ve hře BJS
Dzetkulič, Michal ; Marek, Luděk (oponent) ; Lidický, Bernard (vedoucí práce)
V předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného textu jsem vybral algoritmus pro hledání cest v terénu a implementoval jej v počítačové hře BJS. Použití skriptování, jeho výhody a nevýhody jsou diskutovány v další části této práce. Je vybrán vhodný skriptovací jazyk a je použit vestavěn do projektu. Podrobně jsou studovány a následne uspěšně implementovány dva druhy rozhodovacích algoritmů umělé inteligence za použití vybraného skriptovacího jazyka.
KBang
Čevora, Michal ; Dokulil, Jiří (oponent) ; Lidický, Bernard (vedoucí práce)
Cílem této práce je převést karetní hru Bang! do počítačové hry hratelné přes počítačovou sít'. Na začátku práce představuji základní koncepty hry Bang! a zabývám se řešením problémů spojených s implementací hry. V následujícím textu popisuji architekturu aplikace z hlediska serveru i klienta. Od obecné architektury se dostávám k popisu konkrétně implementace. Nejprve představím použitou knihovnu Qt, včetně důvodů pro její použití, poté popisuji implementaci všech částí projektu. V závěru práce se nachází uživatelská dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.