Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.
Podnikatelský plán
Straková, Barbora ; Fiala, Roman (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na teoretický popis tvorby podnikatelského plánu rozdělena na jednotlivé kapitoly, kde je plán detailně rozepsán. Součástí teoretické části je objasnění právní problematiky pronajímání nemovitostí. Vlastní zpracování plánu je zaměřené na praktickou aplikaci a je koncipováno jako návod jak začít podnikat v této oblasti. Cílem práce je sestavení plánu a pomocí finanční analýzy dokázat, zda je plán realizovatelný a ufinancovatelný. Součástí práce je analýza trhu, která je nejvíce zaměřená na chování zákazníků a analýzu konkurence. Použité analýzy vnějšího a vnitřního prostředí se zaměřují na faktory ovlivňující pozici podniku na trhu.
Pracovní motivace v multi-level marketingu
Mrázková, Tereza ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat pracovní motivaci v multi-level marketingu a to v konkrétní společnosti. Je zde představen jak obecný marketing a jeho nástroje, tak i multi-level marketing a teorie motivace. Pro výzkum v praktické části byla použita metoda elektronického dotazníku, na který odpovědělo 71 respondentů. Respondenti byli pracovníci konkrétní firmy. Není zde zaměření pouze na celkovou pracovní motivaci v MLM, ale také na rozdíl pracovní motivace u ženského a mužského pohlaví. Tato bakalářská práce svým čtenářům přiblíží pojem multi-level marketing a přinese zajímavé informace o tomto podnikání v praxi.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Drahovzalová, Veronika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která bude provedena OTK Group, a. s. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing a hlavně na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu 4P. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a komunikaci. V praktické části práce je stručně představena vybraná společnost a poté provedena analýza marketingového mixu firmy. V poslední části této práce je uvedené porovnání nákladů na marketingovou komunikaci mezi vybranou společností a její konkurencí. Cílem je podat ucelený obraz o marketingovém mixu OTK Group, a. s. a navrhnout společnosti případné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Hodnocení zaměstnanců v malém podniku
Klattová, Lucie ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu hodnocení pracovníků v konkrétním malém podniku XY s.r.o., následně na navržení nového systému hodnocení a konečně na popis implikace. Cílem je vypracovat edukační podklady pro vedení firmy XY s.r.o. Metody sběru dat jsou studium odborné literatury, nestrukturované rozhovory s vedením společnosti XY s.r.o., analýza vnitropodnikových dokumentů a dvě dotazníková šetření - k analyzování pracovních míst a systému hodnocení pracovníků.
Studie proveditelnosti stavitelné vykružovací hlavy
Dvořáková, Elena ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této práce je analýza, zda je plánovaný projekt vhodný pro realizaci z hlediska ekonomických, technických, personálních a jiných faktorů. K odhadu vývoje situace byly použity historické výstupy z realizací jiných projektů a analýza celkové situace podniku. Dále jsou použity nejrozšířenější marketingové analýzy k průzkumu nového trhu a stanovení vhodné marketingové strategie. Na základě zmíněných vyhodnocení se pak rozhodne o realizaci výrobku, jelikož nevyžaduje velké investice a nenese příliš velká rizika.
Studie proveditelnosti podnikatelského záměru
Udženija, Alexandra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickou a praktickou tvorbou studie proveditelnosti. Popisuje jednotlivé kroky, které je zapotřebí vypracovat v rámci studie proveditelnosti plánovaného projektu. Teoretická část, která je čerpaná z odborné literatury, je aplikovaná v aplikační části diplomové práce přímo na plánovaný projekt. Cílem této práce je zhodnotit efektivnost projektu a zároveň poukázat na rizika, která mohou nastat při realizaci.
Kariérový management ve vazbě na systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
Tůmová, Romana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Augustová, Eva (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma kariérový management ve vazbě na systém hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci bylo zjištění stávající situace a následné sestavení plánu kariéry společně se systémem hodnocení v oddělení plánování výroby. Teoretická část poskytuje základní definice a východiska a praktická část začíná popisem společnosti XY, s. r. o. a následuje kapitola, která se věnuje návrhu kariérového plánu.
Mzdová evidence v konkrétních příkladech
Růžičková, Pavla ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou výpočtů mezd dle platných zákonů České republiky pro rok 2013. Na začátku práce seznámím čtenáře s legislativou platnou pro rok 2013. Od dané legislativy, se budou odvíjet výpočty modelových příkladů na různé situace, které mohou vzniknout v praxi. V další části budu analyzovat změny pro rok 2014, vliv těchto změn na osobní náklady zaměstnavatele v konkrétní firmě oproti roku 2013. Poslední částí mé práce bude modelový příklad na roční zúčtování mezd.
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném subjektu
David, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou prezentační a komunikační dovednosti manažerů na pozici area sales manažer ve společnosti Mondelez International Czech Republic s.r.o. V práci se věnuji především měkkým kompetencím, které vycházejí z obecných schopností člověka. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticko-metodologické a aplikační části. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy a poznatky k danému tématu, a to z odborných publikací, které jsou uvedeny v seznamu literatury. V této části jsou také definovány výzkumné otázky, na které je zpracovaná metodika sloužící k zodpovězení těchto otázek. V aplikační části je nejprve představena společnost Mondelez, dále jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru, a to včetně komentářů a grafů. V závěru práce je diskutováno o výsledcích a jsou předloženy návrhy opatření, které by mohly zlepšit stávající situaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.