Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální hudba na českém on-line trhu
Matějček, Karel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce Digitální hudba na českém trhu se primárně zabývá analýzou českého trhu s digitální hudbou. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled hlavně současné situace českého trhu, z hlediska právní, technologické a distribuční problematiky v návaznosti na historický vývoj i ve srovnání s americkým trhem. Součástí je teoretický úvod do dané problematiky a bližší rozebrání jednotlivých technologií a zdrojů, včetně volných či nelegálních. V další, analytické části práce, jsou detailně představeny a porovnány konkrétní portály s digitální hudbou, a to zejména z hlediska nabídky, uživatelské přívětivosti a cen. Část práce je věnována i stručnému porovnání nákladů na distribuci a prodej digitální a fyzické nahrávky. Na závěr se práce věnuje licencím, současným trendům v oblasti distribuce digitální hudby a zejména pak vlastnímu doporučení pro subjekty na českém trhu spolu s predikcí budoucího vývoje, založených mimo jiné na vlastní analýze a empirickém sběru dat a rozhovorů s konkrétními subjekty na trhu, s popisem výhod a nevýhod digitální distribuce a její role v distribučním modelu, s ohledem na možný budoucí vývoj trhu.
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Zaškolný, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se nejprve zabývá webovou analytikou s cílem vymezit její užití a vysvětlit způsob, jakým měření návštěvnosti funguje. Poté dílo přináší informace o vybraných softwarových řešeních a službách pro webovou analytiku za účelem srovnání jejich funkcionality a vyhodnocení silných a slabých stránek jednotlivých produktů. Další část má podobu menší případové studie, zaměřuje se na skutečně naměřené výsledky a zkoumá hodnoty naměřené na ukázkových webových stránkách. Práce staví zejména na dvou metodách -- shromažďování dostupných informací a zejména implementování vybraných řešení do praxe. Zkoumání ukázalo, že v naměřených datech jsou jen drobné rozdíly. Naproti tomu, co se týče funkcionality a množství poskytovaných reportů jednotlivými nástroji, jsou rozdíly značné. Sledovaná řešení by se dala rozdělit do dvou skupin. První, do které patří Google Analytics, Piwik, Awstats, Open Web Analytics a Clicky, může být velmi nápomocná z hlediska její schopnosti poskytovat přehledným a organizovaným způsobem cenná data. Naproti tomu zbývající tři řešení se ukázala jako horší a nehodná doporučení.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Suk, Filip ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vybraných nástrojů internetového marketingu elektronických obchodů. Cílem je nejprve uvést čtenáře do této problematiky a následně zanalyzovat konkrétní využití nástrojů u e-shopu pristresky-polykarbonat.cz firmy RWA systémy s.r.o. Výstupem analýzy bude podání návrhů a doporučení pro vybraný e-shop, využitelné i pro obdobné e shopy ve stejném segmentu trhu. Přínos práce je v aktuálním přehledu vybraných marketingových nástrojů a v souhrnné analýze jejich výsledků u vybraného e shopu.
Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Lovíšek, Marek ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. V práci budou představeny principy a nástroje internetového marketingu, které budou následně aplikovány na konkrétním případě drobného podnikatele v oboru stavebnictví. V první části práce bude reflektována současná situace. Cílem této části bude zhodnocení nástrojů internetového marketingu, zjištění syntéz a principů v této oblasti. Záměrem druhé části práce je výběr a aplikace nejefektivnějších fundamentů za použití co nejmenších nákladů. Dále se budu snažit zjistit, jaký vliv má internetový marketing na současnou společnost. Ukazuje se, že je již nedílnou součástí života všech uživatelů internetu. Představeny budou i situace, kdy nás internetový marketing ovlivňuje, aniž bychom si to uvědomovali.
Problematika autorských práv na internetu
Kotrč, Vojtěch ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Cílem práce je analýza stávajícího stavu autorskoprávní ochrany na internetu, zhodnocení postavení provozovatelů serverů sloužících ke sdílení dat a identifikace problematických míst. Na základě této analýzy by měly být odhaleny neproblematičtější faktory ochrany autorských práv na internetu a navrženy alternativní způsoby distribuce autorských děl. Spolu se vznikem internetu byla umožněna i snadná a levná distribuce autorských děl. Vzhledem ke stávajícímu stavu jejich ochrany dochází díky internetu k častému porušování autorských práv. Analýza odpovědnosti provozovatelů serverů určených ke sdílení dat umožní objevit zásadní problémy ve stávající úpravě. Předmětem teoretické části práce bude historický vývoj autorského práva a legislativní úprava ochrany autorských práv v ČR a EU se zaměřením na odpovědnost provozovatelů serverů sloužících ke sdílení dat. Dále bude práce v obecné rovině řešit problematické aspekty ochrany autorských práv, které se objevily spolu se vznikem internetu. V praktické části bude řešena technologická problematika distribuce autorských děl na internetu a filtrování obsahu ze strany provozovatelů serverů. Analýza problematických míst stávajícího systému kontroly vkládaného obsahu bude provedena zkoumáním vybraných poskytovatelů, a to platformy YouTube a Uloz.to. Metodou zkoumání bude analýza úpravy podmínek poskytování služeb a přístupu k ochraně autorských práv.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Bárta, Martin ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného eshopu, konkrétně oblasti internetového marketingu. Práce popisuje formy internetového marketingu a podrobně je zaměřena na analýzu zpětných odkazů. Celá praktická část je aplikována v konkurenčním prostředí eshopů s volejbalovým vybavením. Hlavním cílem práce je provést analýzu internetového marketingu eshopu Sportex.cz z pohledu konkurenční firmy, která nemá k dispozici žádné interní informace. Dalším cílem je zjistit, proč a zda je daný eshop lídrem ve vybraném segmentu trhu a jaké jsou jeho konkurenční výhody. Posledním cílem práce je podat doporučení potenciálním zájemcům o vstup na vybraný seg-ment trhu, zda na něj vstoupit či ne. Nejprve je v teoretickém úvodu popsáno, co je to internetový marketing a jeho srovnání s ostatními druhy marketingu. Následně jsou formy internetového marketingu stručně charak-terizovány. Na začátku praktické části je vložena kapitola o výběru a vymezení konkurenčního prostředí a je vybrán eshop pro podrobnou analýzu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ana-lýzy a je zhodnoceno, zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Přínosem práce by mělo být vytvoření vzorového řešení, jak provádět analýzu internetového marketingu eshopu, zejména pak zpětných odkazů a také zhodnocení výsledků analýzy pro vybraný segment trhu.
Tvorba webové aplikace za využití frameworku Nette
Křížek, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je návrh a vývoj webové aplikace, která je založena na strategické deskové hře Diplomacie. Tato aplikace je vystavěna na českém frameworku Nette, s jehož základy je čtenář během práce seznámen. Kromě frameworku Nette a možností samotného jazyka PHP, je při tvorbě využito také technologií MySQL, XML a jQuery.
Problematika návrhu webových stránek
Melena, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je podat přehled o problematice návrhu webu a hlavním cílem je vytvoření a aplikování metodiky pro proces návrhu webu. Pro tyto účely je práce rozdělena do tří částí. První část je věnována úvodu do problematiky SEO se zaměřením převážně na oblast návrhu webu, druhá se zabývá sestavením metodiky pro návrh webu a v třetí části je tato metodika aplikována na skutečný projekt. Práce je určena především pro projektové manažery a webmastery, kterým přináší pohled do této problematiky, k niž stále neexistují standardizované postupy.
Phishing
Rácz, Pavel ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu problematiky phishingu. V teoretické části práce seznamuje čitatele se samotným pojmem phishing, s jeho typy, varovnými signály a legislativní úpravou v České a Slovenské republice. Praktická část je zaměřená na statistickou analýzu vybraných indikátorů jako je počet phishingových domén, phishingových útoků nebo počet nahlášených podezření na phishing a zaměření na sektory za roky 2011, 2012 a 2013. Statistická analýza se zaobírá vývojem vybraných indikátorů jako na celkové úrovni tak i na úrovni národních domén České a Slovenské republiky. Závěrečná část je věnována identifikaci trendů jednotlivých indikátorů na základě zjištěných údajů, které umožňují projekci vývoje indikátorů do budoucích období. V samotném závěru práce je uvedené zhodnocení jednotlivých studií, ze kterých jsem čerpal data.
SEO analýza vybraného webu
Lysý, Vojtěch ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat vybrané oblasti problematiky optimalizace pro vyhledávače, popsat životní cyklus webové stránky a uplatnit ho na konkrétním projektu a analyzovat vytvořené stránky na základě on-page faktorů. Cílů bylo dosaženo popsáním SEO technik, které se při optimalizaci využívají, a jejich následného aplikování při tvorbě webové stránky. Dále byl popsán životní cyklus stránky, který byl rozdělen do čtyř fází -- analýza a koncept, design, implementace a spuštění a měření. Posledním cílem, který patří do praktické části bakalářské práce, bylo analyzování on-page faktorů vytvořeného webu za použití vybraných analytických nástrojů. Práce by mohla být použita jako návod pro webmastery, kteří chtějí tvořit kvalitní a optimalizovaný web.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Sova, Matouš
2 Sova, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.