| |
| |
|
The Classification of Physical Education Subjects in the Upper Grades of Primary School
Fučík, Petr ; Hájek, Jeroným (advisor) ; Mojžíš, Otakar (referee)
Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |