|
Koncepce bytové politiky v ČR
Paclíková, Aneta ; Dohnal, Radek (oponent) ; Hrabincová, Dagmar (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je Koncepce bytové politiky v ČR. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První část se zabývá obecnou charakteristikou bytové politiky, popisuje roli státu a její cíle. Poté je popsána státní bytová koncepce z roku 2011. Druhá část představuje dostupné podpory bydlení. Třetí část se zabývá vývojem bytové výstavby v ČR a poslední část je zaměřena na bytovou politiku města Litomyšl.
|
|
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
|
|
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Szusciková, Kateřina ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
|
| |
|
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; Vítkova,, Eva (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním záměrem této práce je zaměření se na podnikový marketing při rozhodovacím procesu o stavebním projektu. Marketingové analýzy jsou v oboru marketingu velmi napomocné v procesu plánování, umožňují proniknout do souvislostí a fungování vztahů na trhu a zohledňují i další vlivy. Hlavním cílem této bakalářské práce je tedy analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu BD Nad Rokoskou a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován.
|
|
Vliv variantního řešení odkanalizování na čistírnu odpadních vod
Dohnal, Radek ; Ručka, Jan (oponent) ; Hluštík, Petr (vedoucí práce)
Účelem rešeršní části bakalářské práce je zhodnotit a porovnat návrh výpočtu klasických a alternativních způsobů odkanalizování, a jejich vliv na kvalitu odpadních vod odváděných na čistírnu odpadních vod. Hlavním cílem praktické části práce je návrh a porovnání objektů biologického čištění na čistírně odpadních vod, pro každý systém odkanalizování, s vazbou na jakost a kvalitu odpadních vod. Součástí práce je orientační finanční posouzení objektů biologického čištění.
|
| |
|
Vývoj možností financování vlastního bydlení
Kamencová, Aneta ; Adlofová, Petra (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza celkového vývoje možností financování vlastního bydlení, především v České republice. Otázku bydlení řeší většina z nás, alespoň jednou v životě. Investice do bydlení převyšuje mnohonásobně naše příjmy, proto je nutné, abychom se při výběru typu bydlení, správně rozhodli o jeho samotném způsobu financování.Ze statik, které jsou v České republice k dispozici, vyplývá, že z celkových výdajů českých domácností, tvoří náklady na bydlení až 1/4. Srovnám jednotlivé produkty vyskytující se na českém trhu, které jsou určeny k financování bydlení (stavební spoření, hypoteční úvěry,...). Záleží na zvážení každého z nás, zda použijeme i jiný zdroj financování, jako jsou např. vlastní naspořené finance nebo půjčky od kamarádů či rodinných příslušníku.
|
| |