Název: Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Překlad názvu: Application of marketing mix in public administration
Autoři: Szusciková, Kateřina ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové prostředí; Marketingový mix; nástroje marketingového mixu; situační analýza.; veřejná správa; marketing environment; Marketing mix; public administration; situational analysis.; tools of the marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/29007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-208512


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet