National Repository of Grey Literature 20 records found  previous11 - 20  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Hodnotový management a hodnotové inovace podle ?strategie modrého oceánu?
Píša, Petr ; Vlček, Radim (advisor) ; Ullmann, Bohumil (referee)
?Strategie rudého oceánu? představuje působení firmy na stávajících, již existujících trzích. ?Strategie modrého oceánu? je jen část hodnotového managementu. Zaměřuje se jen na nové hodnoty pro zákazníka. To jsou takové, které jsou funkčně odlišné, nesrovnatelné, uspokojují nové potřeby zákazníků a tudíž vytvářejí nové trhy nebo rozšiřují stávající trhy pro nové zákazníky. Jsou opakem stávajících hodnot pro zákazníka. Z hlediska vedení konkurenčního boje volí vyhnout se přímému střetu konkurence, proto se nazývá ?strategie modrého oceánu?. Vytvoří si svrchovaný tržní podíl, a tak vyřadí konkurenty ze hry. Konkurence nehraje v ?modrých oceánech? žádnou roli, neboť se soustřeďuje na uspokojování jiných potřeb. Základním kamenem ?strategie modrého oceánu? je hodnotová inovace. ?Strategie modrého oceánu? je jen částí hodnotového managementu. Podle hodnotového managementu by se měly firmy řídit, protože představuje efektivní nástroj. Hodnotový management je široký univerzální pojem zaměřující se na zvyšování hodnoty pro zákazníka. K maximalizaci hodnoty pro zákazníka využívá čtyř aplikačních disciplín ? hodnotová analýza, inverzní hodnotová analýza, hodnotové projektování a hodnotová výrobková strategie.
Analysis of dependence between the value for the customer selected products and their commercial success
Lyubutova, Anna ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Práce analyzuje závislost mezi velikostí hodnoty vybraných produktů pro zákazníka a jejich komerční úspěšností.Cílem je zjištění míry korelace mezi velikostí hodnoty pro zákazníka a objemem prodeje.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Švejda, Denis ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (advisor)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Bondareva, Anna ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka u elektronických produktů
Chalupová, Lucie ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Práce si klade za cíl přiblížit jednotlivé metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka a následně je aplikovat na vybraném objektu, kterými jsou tři vybrané mobilní telefony. V práci jsou pomocí vybraného objektu analyzovány rozdíly mezi jednotlivými metodami, interpretovány dosažené výsledky a zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod.
Srovnávání produktů hodnotovým přístupem
Luštická, Radka ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
V diplomové práci na téma: Srovnávání produktů hodnotovým přístupem se autorka pokusila o výpočet ukazatele hodnoty pro zákazníka u šesti osobních automobilů třídy "malé vozy". V další části provedla analýzy a komentáře k výsledným hodnotám ukazatelů. V diplomové práci byly použity teorie hodnotového managementu a řada statistických metod.
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (advisor) ; Kraus, Ondřej (referee)
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Customer Relationships Valuation Method
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (advisor) ; Fotr, Jiří (referee) ; Tomek, Gustav (referee)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.

National Repository of Grey Literature : 20 records found   previous11 - 20  jump to record:
See also: similar author names
7 Vlček, Radek
22 Vlček, Radomír
2 Vlček, Richard
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.