Original title: Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Authors: Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (advisor) ; Kraus, Ondřej (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: slo
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Keywords: funkčnost; hodnota pro zákazníka; hodnotová inovace; kvalita; teórie funkce

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2997

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1707


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share