National Repository of Grey Literature 20 records found  previous11 - 20  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketing and RFID
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Malý, Václav (referee)
This work dissertates about possible usages of the RFID technology in marketing mix. The beginning part describes the history and functional side of the technology and shows the leading companies in this field. The application part shows the possible usage at the ground of the quality control and retail marketing with the theory of the dynamic created price on the basis of the time. Special part is about the implementation of the technology to the promotion part of the marketing mix. RFID is described as a source of client's data for large clients databases which are used for the personalized offer special for each customer. The conclusion describes the legislative barriers and focus on the future of the technology together with the prediction of the tag price. The insertion creates the The Working Party on the Protection of Personal Data, which Cohere with the RFID Technology published by independent working party in the European parliament.
Vývoj ZO ČR s vybranými latinskoamerickými zeměmi, vůči nimž jsou uplatňovány teritoriální preference
Mísařová, Jitka ; Kalínská, Emílie (advisor) ; Malý, Václav (referee)
Práce pojednává o obchodních vztazích České republiky s Mexikem, jakožto země vůči níž ČR uplatňuje teritoriální preference. Práce podrobněji analyzuje vývoj zahraničního obchodu ČR se Spojenými státy mexickými, přičemž se zaměřuje nejen na vývoj obchodní výměny, ale i na konkrétní příklady českých podniků nabízejících své výrobky na mexickém trhu. Zhodnocuje politickou i ekonomickou situaci Mexika a nahlíží do příležitostí a rizik mexického trhu. Zároveň je zde blíže zmíněna strategie ČR v Mexiku. V neposlední řadě se práce zaměřuje na mexické investice na českém území.
Analýza postavení firmy Apple Computers INC. a vybraných výrobků na trhu
Holdberh, Barys ; Malý, Václav (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Analýza postavení firmy Apple Computers INC. a vybraných výrobků na trhu(iPod,iPhone,iTunes)
Analýza postavení podniku na trhu - koncern Volkswagen AG
Vašek, Martin ; Malý, Václav (advisor) ; Schiller, Jaroslav (referee)
Tato práce pojednává o postavení koncernu Volkswagen AG na trhu, a to především z hlediska sortimentu a tržního podílu. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou přiblíženy sortimenty jednotlivých automobilek koncernu a je provedena analýza jejich postavení na trhu. Cílem praktické části je odhalit nedostatky a rezervy koncernu a navrhnout opatření k jejich eliminaci.
Marketingové nástroje fondů kolektivního investování
Petríková, Tereza ; Malý, Václav (advisor) ; Chlumský, Jan (referee)
Tato práce se zabývá marketingovými nástroji v oblasti kolektivního investování. První část práce seznamuje čtenáře s možnými variantami investičních produktů dostupných na českém finančním trhu. Podrobně se pak věnuje fondům kolektivního investování. Druhá část je věnována popisu a charakteristice marketingových nástrojů obsažených v marketingovém mixu pro fondy kolektivního investování. Cílem práce je seznámit čtenáře s marketingovými praktiky investičních společností, jejichž snahou je přiblížit fondy veřejnosti a získat co nejširší segment investorů.
The analysis of competotion film distribution
Zachová, Magdalena ; Malý, Václav (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee)
This text deals with the market for film distribution in the Czech republic and it focuses mainly on the competition in this area. Its theoretical background lies in a structural analysis of sector and Porter's Competitive Forces model. This theoretical approach is confronted with contemporary situation on the market in the practical part of the text. Also, there is formulated a competitive advantage in product and in producer as a purchase motivation. These aspects of competitive advantages are discussed and some recommendations for market subjects are proposed. Brief discussion of financial indicators of main firms is also included.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (advisor) ; Švagrová, Gabriela (referee)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.
Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Kopecká, Iva ; Malý, Václav (advisor) ; Samek, Petr (referee)
V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb
Macháčková, Pavla ; Malý, Václav (advisor) ; Liptáková, Petra (referee)
Diplomová práce na téma Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb se v teoreticko-metodologické části zabývá strukturální analýzou odvětví, strategiemi hledání konkurenční výhody a měřitelností konkurenční výhody. V praktické části se práce zabývá trhem ICT, především pak trhem vysokorychlostního internetu. V práci čtenář nalezne analýzu konkurenční situace na trhu z pohledu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. V závěru jsou formulována doporučení pro zlepšení zákaznické zkušenosti a pro upevnění konkurenčního postavení na trhu společnosti Telefónice O2 Czech Republic.

National Repository of Grey Literature : 20 records found   previous11 - 20  jump to record:
See also: similar author names
4 MALÝ, Vratislav
8 MALÝ, Vítězslav
8 Malý, Vitězslav
6 Malý, Vojtěch
4 Malý, Vratislav
8 Malý, Vítězslav
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.