Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Revitalizace veřejných prostorů hlavního nádraží v Brně a podchodu pod ním
Richter, Jiří ; Pavlovský, Tomáš (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Současný stav Díky tomu, že se čeká na odsun nádraží, je železnice v žalostném stavu. Technicky a kapacitně (jsme schopni odbavit 30tis. cestujících/hodinu, v době veletrhu je potřeba 50tis.cestujících/ hodinu). Při její rekonstrukci je potřeba vytvořit síť nádraží, které jsou propojeny s městskou hromadnou dopravou. Vlak se tak stane součást hromadné dopravy a sníží se zatížení hlavního dopravního uzlu. Přesunout, nebo nepřesunout? Otázka na kterou si netroufám odpovědět. Obě varianty mají své výhody a nevýhody, které se navíc mění v čase. Situace se velice změnila příchodem finanční krize. Proto by měla probíhat odborná diskuse vedoucí k optimálnímu řešení. To se však neděje, politici se rozdělili na dvě skupiny, které již předem vědí, který návrh je ten nejvhodnější. Dodatečně se hledají argumenty, proč tomu tak je. Rozhodl jsem se prověřit variantu v nepřesunuté poloze. Největší nevýhodou této varianty je problematická výstavba(za provozu, nebo dočasné přesunutí). Největší výhodou je její vazba na uzel MHD a jádro města Brna. Region Velice důležitá je pro mě vazba na region a jeho propojení s městskou integrovanou dopravou. To vnímám jako silnou stránku Brna, která by se měla dále rozvíjet. Společně s rozvojem hromadné dopravy by mělo docházet k útlum dopravy osobní. Bariéra Svou prací se snažím vyvrátit názor, že železnice vytváří bariéru. Naopak se snažím dívat na železnici jako na místo, které spojuje. Nejen jednotlivé zastávky, ale i město. Konstrukce Železobetonové oblouky jsou v půdorysu uspořádány do trojúhelníků a vytváří tak prostorovou příhradovinu. V ní se nachází nádraží. Na ní jsou umístěny koleje. Typologie K nádraží přistupuji jako k volnému prostoru, který je dodatečně vyplněn různými funkcemi. Tyto funkce mohou být, dle potřeby, měněny.
Stavebně technický průzkum sýpky v Zábřehu
Richter, Jiří
Práce se zabývá kontribuční sýpkou v Zábřehu.Sýpka patří mezi kulturní památky. Byl proveden stavebně technický průzkum pro zjištění současného stavu objektu. Úkolem bylo odhalit a lokalizovat poruchy a rozsah jednotlivého poškození dřevěných konstrukcí. Dále byl proveden stavebně historický průzkum. Výsledkem průzkumu je kompletní závěrečná zpráva STP o fyzickém stavu dřevěné konstrukce a krovu s návrhem na sanační opatření. Druhým výstupem je návrh na využití sýpky s ohledem na její památkovou hodnotu.
Controlling jako nástroj řízení podniku ve společnosti KORADO, a.s.
Hřebíčková, Jana ; Richter, Jiří (vedoucí práce) ; Čamek, Vojtěch (oponent)
Diplomová práce "Controlling jako nástroj řízení ve společnosti KORADO, a.s." se zabývá metodami a nástroji controllingu ve společnosti KORADO, a.s. Cílem práce je popis teoretických koncepcí, srovnání praxe ve společnosti s těmito přístupy a navržení koncepčních změn ve fungování controllingu v této společnosti. Teoretická část nastiňuje metodologické předpoklady cílů a organizace controllingu, podnikového plánování, reportingu a metod a nástrojů užívaných v controllingu. V praktické části se práce zabývá metodami používanými ve společnosti a na základě srovnání teoretických předpokladů s podnikovou praxí jsou v závěru praktické části navržena opatření koncepčních změn fungování controllingu ve společnosti.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Analýza spokojenosti zákazníků hotelových služeb ve vybraném hotelu
Veselá, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Nejdříve obecně definuji základní pojmy, metody a postupy měření spokojenosti zákazníků a v následující části se pokusím tyto poznatky aplikovat při analýze spokojenosti hostů hotelu Silva. Na základě výsledků provedeného měření se budu snažit splnit hlavní cíl celé práce, jímž jsou návrhy na možnosti zlepšení hotelových služeb ve vybraném hotelu.
Controlling jako nástroj řízení firmy Stavby silnic a železnic, a. s.
Volfová, Kateřina ; Richter, Jiří (vedoucí práce) ; Král, Zdeněk (oponent)
Práce pojímá controlling jako nástroj řízení, jenž podporuje podnikové rozhodování. Zabývá se činnostmi controllingu, které jsou realizovány v rámci firmy Stavby silnic a železnic, a. s. Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o controllingu, ukazuje provádění controllingu na praktickém příkladu firmy Stavby silnic a železnic, a. s. a navrhuje doporučení či možností rozvoje systému controllingu na úrovni závodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 Richter, Jan
2 Richter, Jan,
4 Richter, Jaroslav
1 Richter, Jindřich
4 Richter, Josef
23 Richter, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.