Název:
Analýza spokojenosti zákazníků hotelových služeb ve vybraném hotelu
Autoři:
Veselá, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Nejdříve obecně definuji základní pojmy, metody a postupy měření spokojenosti zákazníků a v následující části se pokusím tyto poznatky aplikovat při analýze spokojenosti hostů hotelu Silva. Na základě výsledků provedeného měření se budu snažit splnit hlavní cíl celé práce, jímž jsou návrhy na možnosti zlepšení hotelových služeb ve vybraném hotelu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7396