Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Research of Coatings of Hydrodynamically Lubricated Sliding Bearings for Combustion Engines
Repka, Martin ; Čermák, Roman (oponent) ; Petrůj, Jaroslav (oponent) ; Havlica, Jaromír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is the research and characterisation of new sliding bearing overlay with advanced tribological properties based on the polyamide-imide matrix and solid lubricants. The background for the material composition came from the joint initial expertise of commercial coating layer, respectively its surface observation under boundary operational conditions which provided input for improved wear and friction characteristics. Oil characterisation before and after tribotesting and detailed surface chemistry analysis was performed to investigate polymer coating behaviour in stressed lubricated condistions. Further development of coating technique with preparation of newly formulated paint is introduced. Finally, the developed PAI coating with MoS2 and graphite as lubricants for frictional improvement and calcium hydroxide as potential wear improvement additive were studied and evaluated for bearing application.
Vizualizace algoritmů pro plánování cesty
Řepka, Michal ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Nalezení bezkolizní cesty je hlavním problémem při implementaci pohyblivého, autonomního robota. Tato práce se zaměřuje na nejdůležitější algoritmy z tohoto odvětví robotiky a snaží se je srozumitelně vysvětlit. V dalších částech popisuje implementaci demonstrační aplikace, která umožňuje experimentování s těmito algoritmy. Aplikace využívá knihovnu vytvořenou pro tento účel Jakubem Rusnákem v roce 2017. Zde se tedy nachází volné pokračování a rozšíření jeho práce.
Risk Asessment of Construction and Demolition Waste
Repka, Matej ; Láník, Jaromír (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
Master’s thesis deals with the assessment of risks associated with construction and demolition waste. These are risks mainly related to environmental protection, safety and health protection of workers handling construction waste on the construction site, as well as technical aspects of the use of recyclates. The tools selected for this thesis to identify and analyse the risks are cause and effect analysis (Ishikawa diagram) and bow-tie type analysis. For the assessment of the identified risks, the methods selected are the risk matrix and then the Failure Mode and Effect Analysis (FMEA), which also deals with the design of measures for each problem, which aim to minimize the probability of occurrence and impact of the identified risks. Thus, the aim of the thesis is to identify, assess and analyse the risks and determine simple measures to eliminate or mitigate them.
Virtuální testování systémů ADAS a autonomního řízení
Novák, Adam ; Repka, Martin (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami testování systémů ADAS a autonomního řízení. Pro uvedení do problematiky jsou nejprve rozebrány pojmy ADAS a autonomní vozidlo. Funkčnost těchto systémů by nebyla možná bez senzorů sledujících okolí vozidla, proto jsou blíže popsány jejich nejčastěji využívané typy. Následně se již práce věnuje samotnému testování, jež probíhá virtuálně či plně v reálném prostředí. Zmíněné jsou výhody i nevýhody těchto dvou rozdílných přístupů. V rámci virtuálního jsou vysvětleny principy jednotlivých metod XiL testování a v rámci reálného možnosti testů v běžném provozu a na zkušebních polygonech. Závěrečnou částí je popis programu CarMaker a jeho srovnání s jinými softwary sloužícími taktéž pro virtuální testování. K popisu je využitý ukázkový scénář, ve kterém dojde ke spuštění systému automatického nouzového brzdění.
Risk Asessment of Construction and Demolition Waste
Repka, Matej ; Láník, Jaromír (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
Master’s thesis deals with the assessment of risks associated with construction and demolition waste. These are risks mainly related to environmental protection, safety and health protection of workers handling construction waste on the construction site, as well as technical aspects of the use of recyclates. The tools selected for this thesis to identify and analyse the risks are cause and effect analysis (Ishikawa diagram) and bow-tie type analysis. For the assessment of the identified risks, the methods selected are the risk matrix and then the Failure Mode and Effect Analysis (FMEA), which also deals with the design of measures for each problem, which aim to minimize the probability of occurrence and impact of the identified risks. Thus, the aim of the thesis is to identify, assess and analyse the risks and determine simple measures to eliminate or mitigate them.
Rekuperační systémy v automobilové technice
Běhoun, Lukáš ; Repka, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami rekuperace energie v automobilové technice. V první části je přiblížen historický vývoj rekuperačních systémů od konce 19. století až do současnosti. Druhá část je věnována rozdělení rekuperačních systémů podle způsobu akumulace a přenosu energie. Pro každý systém jsou uvedeny tři příklady použití. Ve třetí části jsou porovnány jednotlivé akumulátory a následně celé rekuperační systémy používané v autobusové dopravě. Ve čtvrté části byl proveden výpočet spotřeby paliva autobusu bez rekuperačního systému a stejného autobusu s rekuperačním systémem Bosch Rexroth. Poslední část se zabývá možným budoucím vývojem rekuperačních systému.
Koncepce elektromotorů používaných v dopravních prostředcích
Polnický, Vít ; Repka, Martin (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem koncepcí elektrických pohonů využívaných v současných vozidlech. V první části je vysvětlen základní princip fungování elektromotoru a jednotlivé druhy elektromotorů jsou následně podrobně popsány. V další části práce jsou elektrifikovaná vozidla rozdělena do tří skupin podle podílu výkonu elektrického motoru na pohon vozidla. Skupiny jsou dále rozděleny podle uspořádání pohonné jednotky ve vozidle s uvedením výhod a nevýhod jednotlivých koncepcí. Ve třetí část jsou uvedena a porovnána konkrétní vozidla z jednotlivých skupin z hlediska výkonu, dojezdu a ceny. V závěru jsou koncepce zhodnoceny a je zde nastíněn možný vývoj do budoucna.
Rear Axle Optimization of SIGMA Sports Car
Repka, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with analysis and following optimisation of a Sigma TN sports car suspension. Knowledge of vehicle dynamics and strength of materials was used during the optimisation. Kinematic and force analysis was carried out in software ADAMS Car. A FEM analysis was processed in Ansys Workbench environment. Three design concepts were worked out, in which Topology optimisation also found use.
Návrh řízení spalovací komory
Bábíček, Ondřej ; Repka, Martin (oponent) ; Habán, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rešerše celého procesu testování výfukových spon. Je zde uveden popis testovacího zařízení určeného k simulaci reálných podmínek provozu výfukové sestavy nazývaného „Hot Gas Test Bench“ neboli test zatížení horkým plynem. Tato práce řeší optimalizaci procesu nastavení testu na základě zjištění optimálního poměru průtoku vzduchu jakožto okysličovadla a zemního plynu jakožto paliva. Tedy nastavení vstupních parametrů otáček dmychadla vzduchu a otáček dmychadla plynu. V diplomové práci je vytvořen návrh inicializačního i kontrolního procesu k zajištění optimálního spalovacího poměru během celé délky testu.
Chassis of railway gears for speeds over 200 km/h
Repka, Martin ; Kubík, Michal (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with high speed railway bogies, especially the ones that are designed to run over 200 km/h. Special attention is paid to suspension of the bogies and its influence on the ride behavior of the bogie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
12 Repka, Martin
3 Repka, Matej
3 Řepka, Matěj
4 Řepka, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.