Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.
Rekonstrukce a rozšíření objektu s nosnou OK
Výborný, Martin ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Projekt se zabývá rekonstrukcí a rozšířením ocelové konstrukce dle současných norem, zaměřuje se na využití materiálu z původní konstrukce a na optimální montáž. Jedná se o bývalou sušárnu mléka, na kterou je kladen požadavek snížení výšky a zvýšení užitné plochy. Po uvážení variant byla navržena konstrukce vyhovující investorovi především z hlediska časového a ekonomického. K vypracování projektu byl použit moderní software i ruční postupy práce.
Zastřešení tribuny na stadionu
Bartoň, Radek ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit ocelovou konstrukci zastřešení tribuny na atletickém stadionu. Tribuna, s půdorysnými rozměry 12 x 80 m, je navržena jako železobetonová konstrukce a její statické posouzení není součástí práce. Stavba je uvažován v lokalitě Rožnov pod Radhoštěm, což předem znamenalo značné zatížení klimatickými vlivy (sníh, vítr) a s tím spojené vyšší dimenze průřezů. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.
Skladová hala
Urbánek, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakálářské práce je návrh ocelové konstrukce zastřešení skladové haly v lokalitě města Třebíč. Navržená konstrukce bude mít půdorysné rozměry 43,200 x 27,850 m a výšku 8,150 m. Hala je navržena se sedlovou střechou. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rámem. Šířka rámu je 24,000 m. Rámy mají osovou vzdálenost 4,200 m. Rámy jsou spojeny plnostěnnými vaznicemi. Podélná tuhost konsturkce je zajištěna příčnými ztužidly, vaznicemi a paždíky. Střešní plášť je ze sendvičových střešních panelů, uložených přímo na vaznice. Obvodový plášť je ze sendvičových stěnových panelů. Podél skladovací haly je přístřešek s rampou.
Vícepodlažní budova
Jetonický, Pavel ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je statický návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce administrativní budovy. Jedná se o osmipodlažní budovu s půdorysnými rozměry 54x15m. Návrh je řešen ve třech variantách. V jedné z nich se jedná o ocelový skelet s kloubově připojenými prvky. Jedná se o sloupy, průvlaky, vazníky, stropnice a vaznice, které jsou spřažené s plechobetonovou deskou a tím je zabezpečena stabilita polohy ve vodorovném směru. Ocelová konstrukce je umístěna mezi železobetonovými věžemi.
Průmyslová hala
Jílek, Josef ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce jednolodní průmyslové haly v souladu s prostorovým uspořádáním objektu o rozpětí 30 m, délky 84 m a výšce odpovídající skladebné výšce konzoly 9,0 m. V hale jsou uvažovány dva mostové jeřáby o nosnosti 50/12,5 t a 32/8 t. Hlavním nosným prvkem je příčná vazba tvořená příhradovým vazníkem uloženým na plnostěnných sloupech dole příčně vetknutých. Vzdálenost příčných vazeb je 12 m a jsou mezi nimi navrženy zavěšené vaznice. Konstrukce je navržena pro oblast Brno.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.
Dvoukolejný železniční most
Loučka, Miroslav ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem železničního mostu v Ústí nad Labem. Délka mostu je 200,00 m, výška nosné konstrukce je 32,61 m a šířka nosné konstrukce je 12,10 m. Hlavní nosný systém je tvořen prostorovou příhradovou konstrukcí. Most převádí významnou železniční trať mezi nádražími Ústí nad Labem Západ a Ústí nad Labem Střekov. Součástí návrhu je lávka pro pěší.
Lávka přes kolejiště
Mojžíš, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce lávky pro pěší přes kolejiště v Havířově. Celková délka lávky je 101,6 m. Lávka se skládá ze čtyř částí. Základní konstrukční systém první části je trám ztužený obloukem. Ostatní části jsou tvořeny příhradovými nosníky. Volná šířka lávky je 3,2m. Lávka bude sloužit pro spojení místní části Havířov - Šumbark s vlakovým nádražím.
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Puchner, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.