Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Management sportovních akcí - Juniorský maraton
Fencl, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Management sportovní akce - Juniorský maraton Cíle: Cílem práce je navrhnout zlepšení pro další ročníky Juniorského maratonu na základě provedené analýzy Juniorského maratonu 2014. A vytvořit manuál na organizování akce v roce 2016, kde budou navržená zlepšení zohledněna. Metody: V práci je využita metoda kvalitativního dotazování při rozhovoru s Bojanem Nankovičem, organizátorem závodu. Rozhovor byl veden nestrukturovanou formou a známy byly okruhy otázek. Dále proběhla analýza sekundárních dat - interní materiály společnosti PIM. Proběhlo zúčastněné pozorování na akci Juniorský maraton. A proběhla případová studie, při které byl zkoumán celý Juniorský maraton. Výsledky: V práci je rozebrána a analyzována akce Juniorský maraton a do budoucna práce přináší návrhy na zlepšení. Doporučením se můžou řídit i jiné podobné sportovní běžecké akce. V práci byly zjištěny nedostatky při dodržování pravidel, proto se doporučuje kontrolovat identitu běžců. Dále je navrženo zlepšení doprovodného programu na akci. Posledním zlepšením je návrh na efektivnější oslovování středních škol. Klíčová slova: Běh, střední škola, závod, PIM (Prague International Marathon)
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...
Péče o klientelu Harmony Wellness Clubu
Svatoš, Vítek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu
Ryšavý, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda bude mít zařazení parkouru na LOH vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Dílčími cíli bylo zjistit u respondentů povědomí o parkouru a gymnastice a jejich sledovanost. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Výzkum využíval kvantitativní metodu dotazování a neobešel se bez operacionalizace, která byla součástí předběžného vypracování postupu výzkumu. Výzkumný soubor byl vybrán výběrem dostupným. Dotazování probíhalo elektronickou formou na webové stránce Vyplnto.cz. Výzkum proběhl v květnu 2021 a finální výzkumný soubor obsahoval 63 respondentů. Výsledky: Bylo zjištěno, že zařazení parkouru na LOH by mělo vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Gymnastice v současné době popularita klesá, zatímco parkour je velmi populární, zejména u mladistvých. Právě na ně by gymnastika měla zaměřit svou propagační činnost, neboť u těchto jedinců převládá zájem o parkour. Klíčová slova: traceur, popularita, soutěž, fanoušek, nezávislost
Analýza marketingového mixu společnosti Oktagon MMA
Netušilová, Tereza ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ledvina, Zdeněk (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu organizace Oktagon MMA Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění funkčnosti marketingového mixu organizace Oktagon MMA a navržení vhodných opatření pro zlepšení jeho kvality. Metody: Pro dosažení cíle byl práci použit primární i sekundární výzkum. Primární výzkum byl proveden kvantitativní metodou za pomocí elektronického dotazníku určeného fanouškům organizace a kvalitativní metodou proběhl ve formě polostrukturovaného rozhovoru s majitelem organizace. Sekundární data byla získána z volně dostupných internetových zdrojů i z interních informací, které byly poskytnuty zaměstnanci organizace. Výsledky: Na základě dat získaných výzkumem byly vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu organizace Oktagon MMA týkající se oblastí produktu, ceny, distribuce a komunikace. Dále výsledky výzkumu přinesly informace o převažujícím pozitivním vnímání marketingového mixu organizace jejími fanoušky. Klíčová slova: marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace, bojové sporty, smíšená bojová umění
Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců
Svobodová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců Cíle: Cílem práce je zhodnotit faktory motivace sportovců k účasti na ODM a vnímaný image akce. Zařazení účastníků ODM a sportovců bez účasti do výzkumu umožňuje porovnání vnímaného image mezi těmito dvěma skupinami respondentů. Metody: V práci jsou využity metody kvantitativní a kvalitativní. Stěžejní metodou bylo elektronické dotazování účastníků ODM a členů sportovních svazů bez účasti na ODM. Dotazníky byly sestaveny podle vzoru zahraničních výzkumů. Elektronické dotazování bylo následně doplněno hloubkovým rozhovorem s marketingovým odborníkem. Výsledky: Dosažené výsledky ukazují, že ODM v očích účastníků naplňuje své hlavní poselství. Přináší účastníkům nejen sportovní zkušenosti, ale především zábavu, zážitky a nová přátelství. ODM je motivační akcí, která motivuje nejen k rekreačnímu, ale i vrcholovému sportu. Pozitivní je, že mediální tlak v průběhu konání akce není značný, aby účastníkům zkazil pozitivní vztah ke sportu. Image ODM je pozitivně vnímán jak u účastníků, tak i u nezúčastněných sportovců. Zároveň výzkum ukázal, že osobní zkušenost s akcí a prožité emoce mají pozitivní vliv na hodnocení image akce. Můžeme říct, že pokud je image vnímán pozitivně, pak i spokojenost s organizací je hodnocena kladně a záměr v...
Charakteristika dobrovolníků v Sokole a jejich organizace
Hurychová, Kristýna ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Charakteristika dobrovolníků v Sokole a jejich organizace Cíle: Cílem tohoto výzkumu je charakterizovat sokolské dobrovolníky a zmapovat kritéria, která je ovlivňují a jsou jimi vnímána jako klíčová pro vykonávaní činnosti. Okrajově se zaměřit i na spokojenost se současným vedením. Dílčím úkolem je popsání této formy dlouhodobého sportovního dobrovolnictví. Metody: Pro účely této bakalářské práce byl užit smíšený výzkum. Metoda kvantitativního dotazníkového šetření byla aplikována mezi 119 sokolskými dobrovolníky formou elektronického dotazníku. Druhou metodou je metoda kvalitativního hloubkového polostrukturovaného rozhovoru, která byla užita pro rozhovory se zástupci vedení České obce sokolské. Výsledky: Sokolští dobrovolníci byli podrobně charakterizování z pohledu sociodemografických vlastností, motivace, bariér k činnosti, historie se spolkem, zařazení do spolku, finanční a časové náročnosti a kvalifikace. Výzkum ukázal, že se jedná o kvalifikované a vzdělané dobrovolníky, kteří hlavní motivaci k činnosti vnímají v sokolských hodnotách, které by rádi šířili dál. Sokolští dobrovolnici jsou pro spolek podstatní jak z pohledu ekonomického, historického tak z pohledu přenášení hodnot sokolství na další generace dobrovolníků, k členské základně, ale i široké veřejnosti. Z doporučení pro...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.