Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR)
Štengl, Vít ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness (CFBF) Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci, způsob komunikace a PR aktivity SKFČR a na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření navrhnout nové efektivní postupy v těchto oblastech. Metoda: Analýza bude provedena pomocí analýzy STEP a SWOT a matice BCG. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci SKFČR v oblasti marketingu, komunikace a PR aktivit při zohlednění všech faktorů. Vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Navrhnutí nové marketingové koncepce a způsobů a prostředků v oblasti komunikace a PR aktivit. Klíčová slova: Analýza STEP, analýza SWOT, matice BCG, dotazníkové šetření, marketingová koncepce, komunikace, PR aktivity, Svaz kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR) 1
Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava
Divínová, Magdaléna ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název práce: Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava Cíle práce: Zhodnocení komunikačního mixu FC Baníku Ostrava, určení jeho silných a slabých stránek a navržení postupů pro možná zlepšení. Metoda: Popisná analýza a analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí metody SWOT Výsledky: Upozornění na příležitosti a hrozící rizika v komunikaci a návrh možných řešení za užití nástrojů komunikačního mixu. Práce si klade za cíl zhodnotit význam komunikace a jejích nástrojů pro fotbalový klub. V teoretické části jsou definovány nástroje marketingového mixu, komunikačního mixu a specifika jejich užití ve sportovní oblasti. Pomocí SWOT analýzy a popisné analýzy je zhodnoceno prostředí, v němž působí FC Baník Ostrava a jeho užití komunikačních nástrojů pro dosahování stanovených cílů. Na základě zjištěných faktů je pak možné zhodnotit komunikaci klubu, upozornit na silné stránky i slabá místa, prezentovat návrhy na možná nová zacílení komunikačních strategii a doporučit vhodné nástroje a kanály komunikace. Klíčová slova Marketing, cílové skupiny, komunikační mix, PR, podpora prodeje, merchandising
Marketingový koncept Českého poháru ve vodním slalomu
Beneš, Jindřich ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Bureš, Jan (oponent)
Název Marketingový koncept českého poháru ve vodním slalomu Anglický název Marketing conception of Czech cup in white water slalom Cíle práce Analyzovat současný stav českého poháru pomocí SWOT a STEP analýzy a použit tyto výsledky spolu s dalšími poznatky k vytvoření efektivní a propracované marketingové strategie. Díky získaným informacím bude navrženo několik sponzorských balíčků na základě rozdílných typů partnerství, jež by mohly být využity pro závod českého poháru v následující sezóně (tj. 2009). Metoda V celé práci je použito popisné analýzy, která interpretuje fakta získaná prostřednictvím STEP analýzy, SWOT analýzy a interview. Výsledky Ucelená analýza českého poháru ve vodním slalomu, návrh vhodných partnerů vedoucí ke zlepšení současného stavu a návrh spolupráce včetně časového plánu mediální kampaně. Klíčová slova český pohár ve vodním slalomu, marketingová koncepce, SWOT analýza, sponzoring, komunikace 2
Pořádání sportovní akce na příkladu Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2009
Forejtková, Iva ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Praha, září 2009 Název: Pořádání sportovní akce na příkladu Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2009 Cíl práce: Rozvoj cheerleadingu v České republice prostřednictvím uspořádání Mistrovství České republiky v tomto sportu na základě údajů o minulém ročníku soutěže. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza, Interview. Výsledky: Rozvoj cheerleadingu na základě návrhu na uspořádání Mistrovství České republiky v cheerleadingu 2010. Klíčová slova: Management, marketing, sportovní akce, popisná analýza, SWOT analýza, Interview, cheerleading.
Dánsko jako destinace v cestovním ruchu
Konopíková, Irena ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název Dánsko jako destinace v cestovním ruchu Title Denmark as a Destination in Tourism Cíle práce: Vymezení charakteristiky Dánska jako destinace cestovniho ruchu. Popis nabídky této destinace v celkové nabídce cestovních kanceláří v ČR. Vytvoření samostatného návrhu pobytů. Metoda: interview, analýza dokumentů, popisná analýza Klíčová slova: cestovní ruch, cestovní kanceláře, propagace, Dánsko, Skandinávie
Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Vyskočilová, Hana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat značku, navrhnout grafickou a verbální podobu, objasnit její smysl, zasadit ji do konkrétního prostředí a navrhnout podobu reklamních sdělení. Zároveň provedení auditu tří značek působících na českém trhu jako ukázku různých úspěšných stylů řízení a budování obchodní značky. Jejich definování, analyzování kroků vedoucích k prosperitě a hodnocení. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování auditu tří konkrétních značek. Hlavním informačním zdrojem se stal internet. Pro účely projektu rozhovory s vedením relaxačního centra. Dále bylo využito STEP analýzy, SWOT analýzy a rovněž strategické analýzy značky. Výsledky Vytvoření projektu brand managementu v rozměrech vybudování fiktivní značky. Navržení celkového logotypu zahrnujícího grafický design a verbální podobu. Forma a umístění reklamních sdělení včetně představení komunikace značky jako celku. Náhled do tří reálných procesů různých stylů řízení značek a sumarizování jejich úspěchů. Celkové přiblížení problematiky řízení značek. Klíčová slova Marketing, značka, trh, řízení značky, vybudování značky, komunikace,...
Návrh Marketingové koncepce pro Českou zbrojovku a.s.
Kvítková, Marcela ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Návrh marketingové koncepce pro Českou zbrojovku a.s. Cíle práce: Cílem práce je definovat a objasnit pojem marketing, propagace a s nimi spojené další termíny tak, aby mohly být použity v dalších částech práce. Popsat historii České zbrojovky a.s. a pomocí popisné analýzy, PEST analýzy a SWOT analýzy analyzovat její hrozby, příležitosti a slabé a silné stránky. Dále analyzovat konkurenci a popsat cílovou skupinu České zbrojovky a.s. V případě nedostatečné propagace navrhnout v syntetické části možnost řešení. Metodika: Popisná analýza, PEST analýza, SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce jsou provedené analýzy České zbrojovky a.s., rozebrání konkurence, specifikace zákazníka a dosavadní propagace. V syntetické části poté návrh nových možností propagace a jejich zahrnutí do ročního plánu střeleckého družstva České zbrojovky a.s. Klíčová slova: Marketing, propagace, konkurence, Česká zbrojovka a.s., střelecké družstvo.
Marketingový a finanční plán bowlingového centra RADAVA SC
Kotáb, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Shrnutí: Cílem práce Je vytvoření marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC v Praze. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě marketingového plánu použil nebo z nichž jsem čerpal. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity. Obsahem syntetické části diplomové práce je návrh marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of Marketing Pian of RADAVA SC bowling centre in Prague. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of marketing pian are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically. The concept of marketing pian of RADAVA SC bowling centre is content ofthe syntetical part ofthe study. Klíčová slova: Bowling, RADAVA SC, marketingové strategie, marketingový plán - 5 -
Návrh projektu streetballové ligy pro základní školy
Smetanová, Irena ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název Návrh projektu streetballové ligy základních škol Cíle Cílem této diplomové práce navrhnout projekt dlouhodobé streetballové soutěže. Streetballová liga, jedinečný projekt svého druhu, nabídne interesantní program, který rozšíří nabídku mimoškolních aktivit mládeže. Součástí projektu je i návrh marketingové koncepce celé soutěže. Metody V práci byla použita popisná analýza, která interpretuje data získaná SWOT analýzou, pozorováním a pomocí interview. Výsledky Vypracování sponzorských balíčku na základě stanovení rozpočtu, návrh vhodných partnerů, časový plán mediální kampaně a vypracování programu finálového turnaje. Klíčová slova Marketing, management, SWOT analýza, streetball, propagace, sponzoring.
Návrh mediálního konceptu České streetballové federace pro rok 2011
Matějková, Veronika ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
k diplomové práci Diplomová práce se zabývá komunikací České streetballové federace, o. s. s veřejností a médii. Cílem je analyzovat, jak organizace pracuje s veřejností a jak přistupuje k médiím, jakou volí strategii, aby byla prezentace organizace efektivní. Záměrem je vytvořit prospěšný mediální koncept pro rok 2011. Abstract The diploma thesis is considering communication of Czech Streetball Federation with public and media. The goal is to analyze how the organization works with public and what is its approach to media, what is the strategy of being the most effective. To create useful media concept for 2001 is the main object.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 MALECHA, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.