Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití direct marketingu
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.
Společenská odpovědnost vysokých škol
Korimová, Kamila ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
První část této diplomové práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti ve spojitosti s marketingem, zabývá se vývojem tohoto principu, řeší pojem jako takový a to, co představuje. Společenská odpovědnost organizací je zkracována jako CSR (corporate social responsibility) a představuje takové praktiky a chování, kdy se organizace chová odpovědně vůči prostředí a společnosti, ve které působí. Snaží se, aby negativní dopady její činnosti byly co nejnižší. V literární rešerši je řešena otázka společenské odpovědnosti vysokých škol, která je stále nepříliš specifikovaným oborem společenské odpovědnosti. Jsou určeny důvody, proč by i univerzity, jako vzdělávající organizace, měly naplňovat principy společensky odpovědného chování. Jsou uvedeny zájmové skupiny, klíčové aktivity a další principy společensky odpovědného chování vysokých škol. Druhá část diplomové práce je vlastní prací autorky a zpracovává případovou studii několika zahraničních vysokých škol, které provádějí společensky odpovědné strategie. Jsou zjištěny aktivity a rozčleněny do sekcí, které jsou následně porovnány se společensky odpovědnými aktivitami na českých univerzitách. Je také provedena analýza dat získaných z dotazníkového šetření provedeného mezi studenty vysokých škol, které je zaměřeno na vnímání společensky odpovědného chování na vysokých školách. Z předchozích částí je navržen postup při zavádění a výběru vhodné společensky odpovědné strategie vysokou školou.
Sociální podnikání v ČR
Talašová, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Dita, Dita (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního podnikání v České republice, přičemž na teoretická východiska navazuje praktická část dělená do několika podkapitol korespondujících s cíli práce. První část je věnovaná deskripci současného stavu sociálního podnikání v českém prostředí. Následuje úsek přibližující reálné fungování existujících sociálních podniků operujících v Praze a ve Středočeském kraji. Ten byl sepsán na základě sumarizace dat z osmi polostrukturovaných rozhovorů provedených s vedoucími pracovníky těchto podniků. Návrhová část formulující kroky pro zařazení sociálních podniků mezi relevantní hráče na českém trhu odráží, vedle dat získaných z rozhovorů, taktéž údaje zjištěné pomocí dotazníkového šetření mezi spotřebiteli. Sociální podnikání bylo dotazováno skrze kvalitativní i kvantitativní techniky výzkumu. S cílem získat široké spektrum dat o problematice byly mezi respondenty zařazeny obě tržní strany, jak veřejnost (zákazníci), tak i sociální podnikatelé.
Společenská odpovědnost organizací
Kasková, Tereza ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností u tří vybraných společností, kterými jsou Penny Market, Kaufland a Lidl (Česká republika). Teoretická část práce pojednává o historickém vývoji tohoto konceptu, definování samotného pojmu společenské odpovědnosti organizací (CSR) včetně tří pilířů a jeho charakteristických znaků. Dále práce vymezuje aktéry CSR, argumenty pro přijetí a proti přijetí, přínosy, popisuje implementaci konceptu a hodnocení společenské odpovědnosti. Ve vlastní části práce je proveden rozbor jednotlivých CSR konceptů u vybraných společností a následně jsou koncepty porovnávány a hodnoceny. Dále navazuje dotazníkové šetření a v konečné části práce je provedena syntéza poznatků z komparace a výsledků dotazníků. Ze syntézy poznatků jsou navržena vhodná doporučení na zlepšení konceptu u vybrané společnosti Lidl, na základě zjištění nejnižšího počtu CSR aktivit a nejnižší míry různorodosti aktivit.
Marketingová strategie podniku
Mikešková, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií neziskové společnosti basketbalového klubu BC Geosan Kolín. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je zpracovaná formou literární rešerše a na analytickou část neboli vlastní zpracování. První část popisuje a vysvětluje základní pojmy a definice, které jsou součástí daného tématu. Analytická část začíná charakteristikou společnosti BC Geosan Kolín. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti a dále zhodnocení tohoto mixu. Ve druhé části vlastní práce je použito dotazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření a zhodnocení marketingového mixu společnosti jsou sestavena doporučení ke zlepšení současné strategie basketbalového klubu.
Komunikační strategie organizace
Urban, Jan ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Práce se zabývá návrhem a následnou realizací komunikační strategie vybraného programu společnosti, která se zabývá poskytováním úvěrových a nebankovních finančních služeb. Cílem práce je návrh komunikační strategie konkrétního produktu a následné zhodnocení z hlediska efektivity zvoleného komunikačního mixu po jeho zavedení. S využitím literární rešerše jsou představena teoretická východiska zvoleného tématu na která navazuje vlastní část práce. Vlastní část práce uvádí výchozí situaci společnosti, základní informace o produktu a cíle společnosti při jeho zavádění. Dle zadání společnosti XY (název neuveden na žádost společnosti) reklamní agentura komunikující skrze autora práce analyzuje trh a komunikační možnosti na trhu a dle získaných podkladů autor práce navrhuje komunikační mix. Navrhovaná komunikace je založena na neosobní direct mailingové komunikaci. Program je vytvořený jak pro novou tak stávající klientelu a proto využívá kombinaci strategie tahu a tlaku. Závěrem celé práce je shrnutí navrhované komunikační strategie a zpětné vyhodnocení výsledků dané kampaně.
Polymerní matrice na bázi epoxidizovaných olejů
Kvasničková, Lucie ; Tocháček, Jiří (oponent) ; Přikryl, Radek (vedoucí práce)
Vypracovaná bakalářská práce se v teoretické části zabývá novými poznatky na poli polymerních matric na bázi přírodních olejů, druhy rostlinných olejů a jejich epoxidací. Následně se zabývá epoxidovými pryskyřicemi – zejména jejich strukturou, síťováním a vytvrzováním. Experimentální část této rešerše se zaměřuje na vytvrzování epoxidových pryskyřic aminovými tvrdidly. Testováno bylo vytvrzování epoxidizovaného sójového oleje s různými aminovými tvrdidly a také vytvrzovaní směsi komerčního epoxidu s epoxidizovaným sójovým olejem. Z vybraných směsí byla připravena testovací tělesa a na nich byla provedena tahová zkouška.
Determination of biologically active compounds in medical plants by capillary electrochromatography
Kvasničková, L. ; Štěrbová, H. ; Glatz, O. ; Kahle, Vladislav ; Slanina, J.
Capillary electrochromatography in macroporous polyacrylamide columns was successfully used to analyse and quantify lignans in extract of the seeds of Schisandra chinensis. Good separations were achieved in less than 35 min. The levels of schizandrin, gomisin A, gomisin N and wuweizisu C determined by CEC were in good agreement with those obtained by reverse-phase HPLC.
Konverze účetní závěrky z ČÚS do IFRS
Kvasničková, Lucie ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, David (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku konverze účetní závěrky z ČÚS do IFRS. V první části jsou uvedeny hlavní rozdíly mezi ČÚS a IFRS. Další část je zaměřena na možnosti konverze účetní závěrky. Na konci práce je uveden praktický příklad týkající se skupiny českých společností, jde o konverzi účetní závěrky sestavené dle ČÚS do IFRS pro potřeby konsolidace.
Regulace účetnictví ČR v porovnání se SR
Kvasničková, Lucie ; Procházka, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá regulací účetnictví obecně a také účetní legislativou ČR a SR. Podrobněji je popsána regulace jak na národní úrovni tak i na úrovni celosvětové. Hlavní částí práce je porovnání českého a slovenského zákona o účetnictví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Kvasničková, Lenka
10 Kvasničková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.