Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příjmy evropských fotbalových klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA
Karas, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Příjmy evropských klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA Cíle: Hlavním cílem této práce je sledování vlivu financí z FIFA a UEFA na financování evropských fotbalových klubů, porovnání poměru těchto příjmů k celkovým příjmům českých a zahraničních klubů; v závislosti na tom sledovat chování vlastníků klubů. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Bakalářská práce také uplatnila metodu komparativní analýzu poměru druhů příjmů klubů. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Výsledky ukazují, že hlavním příjmem fotbalových klubů v evropských soutěží je prodej vysílacích práv. Výnosy z tohoto zdroje jsou ale významné především pro kluby z nejatraktivnějších lig, například pro francouzský Lion tato položka činila 56 % příjmu z Ligy mistrů oproti FC Porto s 12 %. Pro ostatní - včetně českých klubů - jsou důležitější příjmy ze sponzoringu. Naopak příjmy ze vstupného jsou prakticky zanedbatelnou položkou pro všechny kluby. Klíčová slova: fotbal, UEFA, FIFA, financování, sugar daddy, Liga mistrů, Evropská liga
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Nároky na osobnost trenéra v tenise
Sochorová, Nikola ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Nároky na osobnost trenéra v tenise Cíle: Hlavním cílem této práce je získat hlubší pohled na osobnost trenéra a jeho kompetence na základě hloubkové rozhovoru s tenisovými hráči a trenéry. Metody: Práce využívá polostrukturovaných a hloubkových rozhovorů s tenisovými hráči a trenéry. Podkladem pro rozhovory se staly literární zdroje a nejdůležitějších kompetence získané v dotazníkách bakalářské práce Jana Králíka. Polostrukturovaný rozhovor byl využit pro stanovení důležitosti kompetencí a vytvoření kompetenčního profilu. Metoda hloubkového rozhovoru byla využita pro hlubší analýzu kompetencí. Výsledky: Na základě rozhovorů byl vytvořen kompetenční profil tenisového trenéra dospělých a následně byl porovnán s kompetenčním profilem z bakalářské práce Jana Králíka. Vybrané kompetence byly rozebrány do hloubky. Klíčová slova: tenis, nároky, trenér, osobnost, kompetence
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice Cíle: Výsledek bakalářské práce "Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice" bude klíčovým nástrojem při výběru nových mládežnických trenérů v pražském atletickém oddíle Spartak Praha 4. Cílem práce je sestavit kompetenční profil trenéra atletiky, který bude odpovídat potřebám mládeže. Metody: Všichni respondenti byli dotazováni prostřednictvím písemného posuzování osobnostních charakteristik. Skupina expertů (trenérů) kromě písemné formy byla vyzvána k polostrukturovanému interview, na základě kterého byl sestaven seznam kompetencí pro použití v písemném dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil trenéra atletiky mládeže. Výsledky dotazníkového šetření byly zachyceny graficky. Klíčová slova: kompetence, trenér mládeže, atletika, charakteristika trenéra, atletická mládež, trenér
Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary Cíle: Bakalářská práce porovnává konkurenci fitness center v okresu Karlovy Vary. Konkurenceschopnost uvedených zařízení bude stanovena na základě marketingového výzkumu se zákazníky a zaměstnanci těchto zařízení. Půjde o kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Zjištěné výsledky poskytnou přehled o nabízených možnostech těchto zařízení a budou podkladem pro zpracování průvodce, který by měl usnadnit rozhodování zájemci o tento typ služeb. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování informací byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek jsou zachyceny v grafech a tabulkách. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav konkurence fitcenter v Okresu Karlovy Vary. Pro získání dalších informací o konkurenci byl proveden rozhovor se zaměstnanci jednotlivých fitcenter. Následně jsem zpracoval Porterovu analýzu konkurenčních sil. Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí v okresu Karlovy Vary není až tak intenzivní. Důležitá pro zákazníka je především cena, kvalita a rozmanitost služeb, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: Konkurence, komparace, fitness centrum, sportovní služby, loajalita...
Systémový pohled na pojištění sportovce
Baláčková, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Systémový pohled na pojištění sportovce Cíle: Cílem práce je podat ucelený report o sportovním pojištění v České republice, se zaměřením na amatérské a registrované sportovce, zhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout případná doporučení. Dílčím cílem je analýza pojistných produktů od komerčních pojišťoven a zjištění povědomí o možnosti sportovního pojištění mezi veřejností. Metody: Byl proveden sekundární výzkum - sběr dat z webových stránek pojišťoven a od pojišťovacích makléřů a jejich analýza a primární výzkum - písemné a internetové dotazování. Výsledky: Analýzou pojišťoven byly srovnány nabídky pro jeden modelový příklad. Ukázalo se, že se tyto nabídky liší jak kvalitou, tak i cenou. Z dotazníkového výzkumu bylo zjištěno, že zdaleka ne všichni sportovci jsou pojištěni a přitom většina jejich úrazů pochází ze sportovní aktivity. Na základě výzkumu byla stanovena doporučení pro sportovce i pojišťovny. Klíčová slova: Sport, sportovec, životní pojištění, úrazové pojištění, pojistný trh, riziko, sportovní úraz, prevence úrazů
Popularita e-sportu u pražské mládeže
Inneman, Martin ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Holánek, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.