Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby vyhazování a chytání náčiní ve volných sestavách moderní gymnastiky v porovnání světových a českých gymnastek
Illichová, Martina ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
V této práci se pokusím porovnat úroveň české a světové moderní gymnastiky pomocí pozorování videozáznamů volných sestav moderních gymnastek, konkrétně volné sestavy s obručí. V tomto rozboru se zaměřím na způsoby vyhození a chycení obruče a počet těchto, mistrovství s vyhozením, která se objeví ve volných sestavách moderních gymnastek. Název: Způsoby vyhazování a chytání náčiní ve volných sestavách moderní gymnastiky v porovnání světových a českých gymnastek. Cíl práce: Cílem práce je porovnání světové a české moderní gymnastiky v technice cvičení s náčiním se zaměřením na vyhazování a chytání náčiní. Metody: V práci využívám kvantitativní analýzy. Rozbory získám pozorováním videozáznamů z Mistrovství světa v Montpellier 2011. Z tohoto Mistrovství světa vyberu šest světových moderních gymnastek s volnou sestavou s obručí, tři české reprezentantky, které budu pozorovat z videozáznamů z domácí soutěže GP Brno a další českou reprezentantku z domácího závodu Chodov cup. Výsledky: Analýzou videozáznamů sestav českých a světových moderních gymnastek porovnám způsoby vyhazování a chytání obruče. A zjistím výkonnostní úroveň českých a světových reprezentantek a rozdíl mezi nimi. Klíčová slova: Moderní gymnastika, obruč, technika cvičení s náčiním, vyhazování, chytání.
Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních
Smolová, Gita ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,...
Dynamika změn kloubní pohyblivosti mládeže
Nýdrlová, Pavlína ; Krištofič, Jaroslav (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Dynamika změn kloubní pohyblivosti u mládeže ve věkovém rozsahu od ll do 15 let. Cíle práce: Cílem práce je analýza změn rozsahu pohybu v ramenním a kyčelním kloubu v závislosti na věku mezi skupinami dětí od ll do 15 let. Metoda: Data potřebná k realizaci tohoto projektu byla získána měřením vybraných položek přímo v hodinách tělesné výchovy na jednotlivých školách. Výsledky: Získaná data byla zpracována formou tabulek a grafů a porovnána s hodnotami, které jsou obecně přijímány jako normy. Klíčová slova: postura, posturální funkce, držení těla
Sledování motorických schopností a dovedností u dívek 8 - 10 let v kurzu dětského rekreačního aerobiku
Soukupová, Vendula ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Sledování motorických schopností a dovedností u dívek 8 - 10 let v kurzu dětského rekreačního aerobiku. Cíl práce: Cílem práce je zjištění úrovně motorických schopností a dovedností na počátku kurzu dětského rekreačního aerobiku a následné porovnání po 6 měsících jeho pravidelného navštěvování. Úroveň rozvoje se zjišťovala vybranými motorickými testy (T1-T10) u skupiny dívek (n = 62) z kurzu dětského rekreačního aerobiku. Metoda: Pro naplnění cíle práce bylo použito měření dílčích motorických schopností a dovedností na základě Iowa Brace testu, Eurofit test a Unifit testu 6-60. Dále byla provedena analýza výsledků pomocí matematicko-statistických metod. Výsledky: Přes malý výzkumný soubor byl výsledek u jednoho testovacího cviku ze čtyř, který je kvantitativně hodnocen, určen jako statisticky významný. Ostatní výsledky testů se zlepšily, případně přiblížily průměrným hodnotám vzhledem ke zbytku výzkumného souboru. Výsledky testovacích cviků hodnotící motorické dovednosti, které byly vyhodnoceny kvalitativním způsobem, dopadly pozitivně. Všechny dovednosti zaznamenaly nárůst probandů, kteří si je osvojili. Testování vypovídá o zlepšení motorických schopností a dovedností po 6 měsících absolvování kurzu dětského rekreačního aerobiku. Klíčová slova: Dětský rekreační aerobik; motorické...
|Porovnání výběru sérií tanečních kroků dle pravidel moderní gymnastiky na přelomu dvou olympijských cyklů
Kheilová, Andrea ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Porovnání sérií tanečních kroků dle pravidel moderní gymnastiky na přelomu dvou olympijských cyklů. Cíl práce: Hlavním cílem práce bylo hodnocení sérií tanečních kroků dle požadavků kladených pravidly moderní gymnastiky na přelomu dvou olympijských cyklů. Metody: Použili jsme metodu pozorování, která byla provedena detailním rozborem videozáznamu a následným přenesením záznamu do odborné gymnastické terminologie. Druhou použitou metodou bylo expertní posouzení dle dvou vybraných expertů. Výsledky: Bylo zjištěno, že závodnice v roce 2017 zařazují ve svých sestavách menší počet sérií tanečních kroků než v roce 2016 a jejich pohyb, díky většímu zařazování prvků s náčiním, nevystihuje hudbu, jak by měl. Bylo zjištěno, že české závodnice zařazují více tanečních kroků v roce 2017 než zahraniční závodnice. Klíčová slova: moderní gymnastika, série tanečních kroků, AD, pravidla moderní gymnastiky, hudebně pohybová výchova, tanec, kužele
Nácvik povinných technických prvků v soutěži Žij pohybem v kategorii show teams
Rodrová, Pavlína ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Kolbová, Kateřina (oponent)
Název: Nácvik povinných technické prvků v soutěži Žij pohybem v kategorii show teams Cíle: Cílem práce je vytvoření metodických řad pro vybrané povinné technické prvky v kategorii show teams v soutěži Žij pohybem. Metody: K dosažení cílů práce jsem použila informace, které jsem získala studiem odborné literatury a internetových zdrojů, zabývající se touto problematikou. Pro realizaci práce bylo stěžejní pozorování tréninků, závodů a školení pro danou soutěž. Dále jsem využila svých vlastních zkušeností a poznatků z oblasti trenérské činnosti. Využila jsem také konzultace se zkušenými trenéry v oboru. Výsledky: Rozborem jednotlivých vybraných povinných technických prvků, dle pravidel soutěže Žij pohybem, jsem navrhla způsob přípravy a metodické řady na vybrané povinné prvky. Uvedla jsem fotodokumentaci prvků a časté chyby v jejich provedení. Práce může pomoci zlepšit technickou stránku výkonu závodníků v soutěži Žij pohybem. Klíčová slova: Aerobik, Žij pohybem, show teams, povinné technické prvky
Nácvik povinných technických prvků v soutěži Žij pohybem v kategorii show teams
Rodrová, Pavlína ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Kolbová, Kateřina (oponent)
Název: Nácvik povinných technických prvků v soutěži Žij pohybem v kategorii show teams Cíle: Povinné technické prvky v kategorii show teams a jejich zvládnutí bývá často problematickou složkou výkonu soutěžících týmů. Hlavním cílem práce je tedy sestavit průpravná cvičení a nácvikové řady povinných technických prvků v soutěži Žij pohybem v kategorii show teams. Metody: K dosažení cílů práce jsem použila informace, které jsem získala studiem odborné literatury a internetových zdrojů, zabývající se touto problematikou. K realizaci práce jsem využila hlavně svých vlastních zkušeností a poznatků z oblasti trenérské činnosti. Využila jsem také konzultace se zkušenými trenéry v oboru. Výsledky: Rozborem povinných technických prvků, dle pravidel soutěže Žij pohybem, jsem navrhla způsob přípravy a nácvikové řady na vybrané povinné prvky. Uvedla jsem fotodokumentaci prvků a časté chyby v jejich provedení. Práce může pomoci zlepšit technickou stránku výkonu závodníků v soutěži Žij pohybem, ale i v jiných soutěžích. Klíčová slova: Aerobik, Žij pohybem, show teams, povinné technické prvky
Ovlivnění držení těla klasickou baletní technikou
Souchová, Michaela ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Ovlivnění držení těla klasickou baletní technikou Cíl práce: Cílem práce bude posoudit, jestli dlouhodobá taneční příprava zaměřená na klasickou baletní techniku ovlivnila držení těla u vybrané skupiny tanečnic. Metoda: V práci budou použity metody deskripce, pozorování a verifikace. Výsledky: Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že i po dlouhodobé aplikaci klasické baletní techniky dochází k určitým odchylkám od správného držení těla. Dále byl získán ucelený soubor klíčových informací, který poslouží jako východisko pro detailnější zkoumání předmětné oblasti v rámci diplomové práce. Klíčová slova: balet, klasická baletní technika, držení těla, hybný systém a páteř
Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku
Schreková, Barbora ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Pinkavová, Monika (oponent)
Název: Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku Cíle: Cílem práce je sjednocení požadavků na provedení základního kroku a následné doporučení nezbytných cvičení pro jeho správné provedení. Zároveň analyzuje celkovou situaci z hlediska dalšího vývoje a hodnocení u nás i ve světě. Bakalářská práce je zaměřena na období mladšího školního věku dětí. Metody: Výzkum byl proveden formou strukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořila pětice trenérů akrobatického rokenrolu. Výsledky: Na základě prostudované literatury a získaných informací prostřednictvím rozhovorů jsem usoudila, že základní krok je z hlediska nácviku dlouhodobou záležitostí a díky nedostatečnému popisu v pravidlech akrobatického rokenrolu je jeho vyučování zcela rozdílné, stejně jako jeho hodnocení. Proto jsem navrhla jednotný popis provedení základního kroku a cvičení nezbytná pro jeho provedení. Klíčová slova: Akrobatický rokenrol, pohybová příprava, základní krok

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Holá, Irena
2 Holá, Iva
1 Holá, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.