Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mini 3D tiskárna
Čermák, František ; Cejpek, Zdeněk (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
V bakalářské práci je řešen návrh funkční miniaturní 3D tiskárny. Teoretická část práce pojednává o anatomii a řízení takové tiskárny. Nechybí detailnější popis jednotlivých komponent. Jsou zmíněny i typy materiálů, se kterými tiskárna typu FDM pracuje. V praktické části je řešen vlastní návrh a konstrukce miniaturní FDM tiskárny. Dále je popsán detailní postup elektronického zapojení a manipulace se softwary pro práci s tiskárnou. Ke konci práce jsou i rozebrány a vysvětleny neobvyklé problémy, se kterými jsem se při řešení úkolu setkal.
Augmentovaná realita a její využití
Ibehej, David ; Holoubek, Tomáš (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Augmentovaná realita je jednou z nejvíce rozvíjených technologických oblastí. S tím koresponduje to, že o ní slýcháváme čím dál častěji, a právě proto bychom s ní měli do budoucna počítat. Tato práce se pokouší poskytnou stručnou rešerši v okruzích její definice, historie, současného využití, nedostatků a možností v oblasti herních enginů a vývojářských nástrojů. V druhé části pak demonstruje možné využití v průmyslu řešením projekce a interakce mechanické součásti.
Řízení modelu robotického hada
Levek, Martin ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo řízení modelu robotického hada v neznámém prostředí s náhodně generovanými překážkami. Robotický had je tvořen devíti segmenty. Ty jsou sériově spojeny aktuátory, pomocí kterých se mění úhel natočení mezi sousedními segmenty. Otestování funkčnosti proběhlo v co-simulaci mezi MATLAB Simulinkem a MSC Adamsem. V testovací úloze se had musel proplazit mezerou mezi dvěma stěnami a bez kolize dosáhnout cíle. Byla sledována závislost chování hada na nastavení parametrů pohybu.
Model visualization in virtual reality
Lukačovič, Samuel ; Lacko, Branislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis is dedicated to a term called virtual reality, its history, applications and possible technological adaptations. Subsequently the focus is going to shift towards a type of software called game engine. The function, historical development and various kinds of game engines are going to be closely described. Practical part of the thesis is going to be focused on making of training simulation in virtual reality. During development the unique features of the chosen game engine, thanks to which this game engine is suitable for creating such applications, are going to be used.
Design of smart bike light
Melich, Michal ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of an advanced rear bicycle light based on the Arduino platform, with an emphasis on functions ensuring the visibility and safety of the cyclist in traffic. Part of this thesis is a research of smart lights commonly available on the market, selection of suitable functions and features, and the subsequent implementation of electronics and light design with emphasis on small dimensions.
Návrh modelu robotického ramene
Kvapil, Jakub ; Dobrovský, Ladislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o návrhu a vlastní konstrukci modelu robotického ramene. Robotické rameno je poháněno čtyřmi krokovými motory a dvěma servomotory. Většina nosných částí je vyrobena pomocí 3D tisku. Řízení ramene je realizováno mikrokontrolérem typu Arduino. Software a konstrukce jsou ověřeny na testovací úloze.
Aplikace pro ukládání a zpracování provozních dat
Hůlka, Tomáš ; Kovář, Jiří (oponent) ; Andrš, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu aplikace pro ukládání a zpracování provozních dat. Hlavním cílem je vyvinout aplikaci, která získá data z měřicího přístroje přes sériový port, automaticky je zpracuje a uloží do předem připravené databáze. Aplikace bude vytvořena ve vývojovém prostředí LabVIEW 2014 a databáze v SQL Server Express 2012. Úvod práce se sestává ze seznámení se zmíněnými vývojovými prostředími. Následuje návrh a implementace aplikace a poté návrh a implementace databáze. Zhodnocení je provedeno v závěru.
Návrh koncového efektoru robotu
Stoszek, Šimon ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématikou robotických koncových efektorů, konkrétně manipulačními koncovými efektory a přináší jejich základní přehled. Cílem této práce je návrh, konstrukce a programování tříprstého manipulačního koncového efektoru. Koncový efektor je navržen s využitím stavebnice ROBOTIS Premium, především servomotorů Dynamixel, senzoriky a dílů Bioloid, a dílů vyrobených pomocí aditivní technologie 3D tisku. Toto tříprsté chapadlo je možné používat ve dvou konfiguracích: centrické pro uchopování sférických předmětů a paralelní pro uchopování cylindrických předmětů. Funkce tohoto koncového efektoru byla úspěšně experimentálně ověřena. Hlavními benefity tohoto chapadla je schopnost přizpůsobit se tvaru a velikosti uchopovaného předmětu a samostatně zahájit jeho úchop.
Neeukleidovské geometrie a počítačové hry
Jůda, Štěpán ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vznikem a popisem neeukleidovské geometrie a jejím rozdělením na hyperbolickou a eliptickou. Dále pojednává o chování geometrických prvků z eukleidovské geometrie v neeuklidovských geometriích. Práce dále popisuje využití neeukleidovské geometrie v dnešním světě. Dalším předmětem této práce je klasifikace počítačových her, které využívají neeukleidovskou geometrii. Posledním bodem je pak postup tvorby vlastní počítačové hry.
Hlasem ovládaný robot ve frameworku ROS
Černák, Ondrej ; Kůdela, Jakub (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá možnosťou ovládania robotov pomocou hlasu a návrhom robota vo Frameworku ROS, ktorý je schopný vykonať jednoduché pohybové úkony. Práca obsahuje stručnú rešerš zameranú na Framework ROS a možnosti hlasového ovládania robotov. Ďalšia časť sa zaoberá vytvorením modelu robota, implementáciou systému na rozpoznávanie reči a jeho využitie na ovládanie robota.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.