Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí
Hrušková, Hana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Jak už sám název vypovídá, bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí. Cílem práce je stručně popsat nejznámější sociální sítě a jejich možné využití či zneužití v rámci podniku. Praktická část obsahuje rozhovory se zástupci dvou firem využívající aplikaci Skype jako oficiální komunikační kanál a anketu pro zjištění aktuálního trendu ve využívání sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí.
Limity rozvoje studentské organizace Erasmus Student Network
Chládová, Martina ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Bort, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá analýzou limit rozvoje studentské organizace Erasmus Student Network (ESN) na národní úrovni České republiky. V teoretické části práce je rozebrána problematika neziskových organizací a specifik souvisejících zejména s dobrovolnictvím, motivací a stimulací členů studentských a mládežnických organizací. Empirická část je poté zaměřena na fungování ESN a analýzu limit spojených především s motivací, spokojeností a vnímáním příslušnosti k mezinárodní síti studentských spolků. V práci je využito nejen studia literárních pramenů, aktuálních internetových zdrojů i interních dokumentů organizace, ale také poznatků získaných během rozhovorů s reprezentanty a vlastní zkušenosti.
Internet a jeho využití při efektivní propagaci firmy
Chládová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se snaží podat ucelený pohled na problematiku využití internetového marketingu. Zabývá se postavením on-line marketingu v rámci propagace a charakterizuje jeho výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Hlavním cílem práce je zanalyzovat nástroje a možnosti při využití marketingu na internetu a implementovat tyto poznatky v praxi. V praktické části se autorka věnuje nejen problematice webových stránek a on-line reklamy, ale i dalším prostředkům. Kromě toho se na dvou příkladech z praxe snaží dokázat, jak je pro budování vztahů se zákazníky důlěžitá důvěryhodnost webu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Chladová, Marta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.