Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro evidenci a řízení návštěv
Nosek, Petr ; Žák, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace elektronického uživatelského rozhraní pro evidenci a řízení návštěv. V této eletronické evidenci jsou zaznamenávány informace o příchozích návštěvách a přidělených návštěvnických kartách. S návštěvnickou kartou se osoba může volně pohybovat po objektu. Recepční má neustále přehled o aktuálních návštěvách a jejich době pobytu. V práci jsou také zmíněny techniky a postupy, které vedly k urychlení vývoje a snížení výskytu chyb při vývoji.
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.
Simulace kolektivního chování entit ve virtuálním světě
Vymazal, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tématem této práce je zhodnotit a porovnat možnosti řízení entit (agentů) ve virtuálním světě a jeden vybraný přístup realizovat ve formě programu. Pro implementaci byl vybrán přístup, kdy konečný automat, řídící agenta, podléhá evoluci pomocí genetických algoritmů. Tento přístup by měl přizpůsobit, případně vylepšit agentovo chování tak, aby odpovídalo zadaným požadavkům: zde např. aby se agent naučil težit zdroje ve virtuálním světě. Implementace je realizována pomocí modulu pro běh evoluce a pomocí modulu se 3d zobrazením, kde lze prohlížet chování agentů.
Odstranění nežádoucích objektů ve videosekvencích
Vagner, Ondřej ; Seeman, Michal (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření automatické metody pro odstranění nežádoucích objektů z videosekvencí. Navržená metoda je schopná odstranit statický i pohybující se objekt bez zásahu uživatele do procesu zpracování. Uživatel pouze definuje objekt určený k vymazání.
Editor kaligrafie s rozpoznáváním japonských znaků
Horáček, Petr ; Žák, Pavel (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce řeší problematiku vytvoření aplikace pro podporu výuky japonských znaků. Její součástí je i stručný přehled vývoje a podob japonského písma. Diskutuje některá existující řešení a na základě jejich studia stanovuje požadavky na aplikaci. Rozebírá problémy, které je třeba v souvislosti s nimi řešit, a snaží se navrhnout možné postupy. Důležitou částí je rozpoznávání znaků. Následně práce popisuje zvolená řešení a jejich implementaci. Na závěr shrnuje a demonstruje dosažené výsledky a diskutuje možnosti dalšího vývoje systému.
Nefotorealistické zobrazování
Žilák, Jaroslav ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje řešení dostatečně flexibilní na to, aby umožňovalo uživateli kromě již vestavěných filtrů, tvořit filtry vlastní a rekurzivně je využívat při tvorbě dalších, nových filtrů, pro tento typ zobrazování. Její součástí je tak i jakýsi manuál, který popisuje základní syntaxi a možnosti tohoto systému.
3D Autoškola
Pernica, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový model simulátoru. V práci je popsána problematika simulace dopravního systému, kontroly dodržování pravidel v silničním provozu a také navržen nový model uživatelského rozhranní. Nakonec je popsán celý návrh a postup při implementaci simulátoru.
RoboAuto - Detekce pohyblivých objektů
Štibinger, Petr ; Žák, Pavel (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
V této práci se lze dovědět možné řešení detekce objektů z pohyblivé kamery. Na řešení je použita metoda MTI (moving target indication), která je používána pro detekci ze vzduchu a je možné ji aplikovat i na pozemní vozidla. Bude zde uvedena práce se SURF (pro detekci bodů v obraze) a histogramy (pro detekci pohybu v obraze).
Animace v 3D Studiu
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.
Procedurální animace lidské chůze
Klement, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci je popsána implementace programu, zobrazujícího procedurální animaci lidské chůze. Program používá takzvanou skeletální animaci, kdy rozpohybováváme virtuální kostru pomocí přímé a inverzní kinematiky, a pak podle této kostry transformujeme vrcholy 3D modelu člověka. Nastavení vah kostí pro jednotlivé vrcholy se provádí metodou obálek, model je načítán z formátu "ASE". Aplikace je psána v jazyce C++ a pro vizualizaci je použita knihovna OpenGL s rozšířením GLUT.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 ŽAK, Pavel
15 ŽÁK, Petr
15 Žák, Petr
5 Žák, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.