Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 256 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace wushu
Vrána, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Lorenzová, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky sportovního marketingu a marketingové komunikace sportovního wushu v České republice. Cílem práce je komparace efektivity marketingové komunikace sportovních klubů wushu. První část obsahuje charakteristiku sportovního marketingu se zaměřením na specifika marketingu v bojových uměních. V praktické části jsou popsány čtyři vybrané kluby wushu z České republiky. Následuje analýza činnosti jednotlivých klubů a jejich porovnání na základě sekundárního výzkumu. Dále je v práci provedeno vyhodnocení a analýza dotazníků na základě odpovědí žáků vybraných klubů. Výsledkem práce je analýza současného stavu marketingové komunikace, komparace marketingové komunikace vybraných škol a marketingové doporučení.
Marketing Communication of Technological Conferences
Venglár, Stanislav ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Müllerová, Veronika (oponent)
Bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu technologických konferencií. Cieľom je vybrať a zhodnotiť vhodnosť nástrojov komunikačného mixu využitých pri propagácii technologickej konferencie. V teoretickej časti sú definované pojmy event marketing a event, marketingová komunikácia a komunikačný mix konkrétne aplikované na eventy. Praktická časť je zameraná na špecifickú technologickú konferenciu a na analýzu nástrojov marketingovej komunikácie tejto konferencie. Výstupom sú odporúčania organizátorom konferencie k jednotlivým nástrojom komunikačného mixu využiteľných v ďalších ročníkoch.
Celebrity marketing pražských muzikálů
Kuzmová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím problémům v marketingové činnosti muzikálových produkcí. Stěžejní částí této práce je pak vlastní výzkum, který byl realizován analýzou propagačních materiálů největších pražských muzikálových produkcí, a zároveň dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky muzikálových inscenací. Cílem tohoto výzkumu bylo posoudit současný celebrity marketing pražských muzikálů a vliv účinkování celebrit na rozhodování o návštěvě muzikálu.
Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Hlaváčková, Karla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem příspěvkových organizací státu. V první, teoretické části se zaměřuje na teorii marketingu státní příspěvkové muzejní organizace a popis marketingových specifik spojených s touto právní formou. Je uveden zákonný rámec příspěvkových organizací a muzejních institucí. Tato část práce také uvádí argumenty pro podporu kulturních organizací. Cílem praktické části je popsat tvorbu marketingové strategie Uměleckoprůmyslového muzea. Důraz je kladen na marketingový mix přizpůsobený specifickému segmentu, studentům. V rámci těchto kapitol byl proveden kvalitativní výzkum pomocí strukturovaných rozhovorů vedených se zástupci segmentu studentů.
Porovnání komunikace na sociálních sítích vybraných titulů společnosti Economia
Pokorná, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Ischia, Michal (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je charakteristika sociálních médií a sociálních sítí a následná analýza komunikace na sociálních sítích titulů Hospodářské noviny, Respekt a Ekonom, které spadají pod společnost Economia. Cílem práce je analyzovat komunikaci na sociálních sítích jednotlivých titulů, komparovat jednotlivé tituly na vybraných sociálních sítích a dospět k doporučení pro dané tituly. Sekundárním cílem této bakalářské práce je zmapovat situaci na poli sociálních sítí a nastínit postup pro firmy při analýze komunikace na sociálních sítích či při porovnání komunikace s konkurencí. V praktické části bude využit nástroj Socialbakers Analytics pro komparaci titulů, dále Google Analytics, Facebook Insights a bude využito dotazníkové šetření mezi fanoušky jednotlivých titulů a širokou veřejností.
Personální marketing amatérského divadla
Hejduková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku získávání nových členů do amatérských divadelních spolků. Cílem bakalářské práce je zjistit jaké motivační faktory jsou pro něj podstatné. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky marketingu divadla a personálního marketingu. V metodologické části je popsána metoda optimalizace benefitů. Pomocí této metody jsou hledány rozdílné pohledy na problematiku náboru a motivace působení v divadelním souboru mezi členy divadla a jeho vedením. K zjišťování údajů bylo použito marketingového výzkumu, na základě kterého bylo provedeno dotazníkové šetření. Přínosem této bakalářské práce je navrhnout efektivní postup při náboru nových členů do amatérských divadel. Výsledek bakalářské práce je zvýšení počtu nově příchozích členů do divadla.
E-shop a jeho marketing
Dulová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horňáková, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit marketingové prostředí a jeho faktory u vybraného konkrétního e-shopu, a to na základě provedení PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Vdílčí části je provedena SWOT analýza a analýza rizik firmy a prostřednictvím statistického nástroje Google Analytics je provedena analýza návštěvnosti na reálných firemních datech. Přínosem práce je zhodnotit reálnou situaci vybrané firmy a navrhnout marketingová opatření.
Marketingová komunikace galerijních výstav
Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.
Spotřební chování zájemců o elektronické aukce bytů
Gavlasová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hlavinka, Radovan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřební chování účastníků v prostředí elektronických aukcí bytů. Analýza bude provedena na základě četností jednotlivých dat, pomocí kontingenčních tabulek a pomocí klouzavého průměru s periodou 5 let. V teoretické části budou nejprve vymezeny základní pojmy cíleného marketingu, tedy segmentace, targeting a positioning. Dále se bude zaměřovat na aukce a její jednotlivé typy. V závěru teoretické části bude zkoumán současný stav realitního trhu v Praze a celé České republice. V praktické části bude provedena analýza spotřebního chování účastníků elektronických aukcí. Účastníci budou rozděleni do jednotlivých segmentů dle demografických, geografických a behaviorálních kritérií. U vytvořený segmentů bude následně analyzováno jejich chování při nákupu bytu prostřednictvím elektronické aukce.
Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 256 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
32 ČERNÁ, Jana
13 ČERNÁ, Jitka
32 Černá, Jana
4 Černá, Jana,
7 Černá, Jaroslava
1 Černá, Jaroslava Bc.
1 Černá, Jesika
4 Černá, Johana
1 Černá, Johanka
1 Černá, Julia
4 Černá, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.